Қожа Ахмет Иассауи «Диуани хикмет»

Пәні:      қазақ әдебиетіСыныбы:    9
Тақырыбы:Қожа Ахмет Иассауи

«Диуани хикмет»

Сабақтың мақсаты:Ежелгі дәуір әдебиетінің өкілдері туралы дүниетанымын кеңейту, сопылық әдебиетті түсіндіре отырып, философиялық ой-өрісін дамыту. Сопылық әдебиет арқылы рухани тазалыққа, адамгершілік сезімдерді қалыптастыру.
Оқып-үйренудің негізгі идеясы:XI-XII  ғасыр ғұламалары туралы кеңірек мағлұмат алады.

Түркілердің ежелгі шамандық нанымы мен ислам дінінің ұштасуы.

«Диуани хикмет» жырының тақырыптық-мазмұндық тұрғыдан талдау жасай алады.Топта бірлесе жұмыс жасай біледі, ұтқыр ой айтып, шығармашылық қабілетін дамытады.

Сабақ берудегі әдіс-тәсілдер:СТО стратегиялары:кубизм, еркін жазу стратегиясы, жеке жұмыс, топтық жұмыс.
Тапсырмалар:1.Блум таксономиясы арқылы оқушыларға өлең мәтінімен таныса отырып, сатылай кешенді талдау жасау, өлең мазмұны мен идеясын анықтау.

2.Оқулықпен жұмыс жасау.

3.Шығармашылық жұмыстар.

 

Дерексөздер:Оқулық, интертақта, флипчарт.
Сабақтың барысы:Мұғалімнің іс-әрекеті:Оқушының іс-әрекеті:
ҰйымдастыруАмандасу, оқушыларды түгелдеу.
БілімҚожа Ахмет Иассауи кім?

Қандай еңбегі бар ?

Топтастыру әдісі бойынша жауап береді.
ТүсінуСлайд арқылы Қожа Ахмет Иассауи, Киелі Түркістан қаласы жайында мағлұмат беру .»Диуани хикмет «еңбегінің тақырыбы, идеясын таныту.Тілдік талдау жасау.
ҚолдануХикметтерінен үзінді оқи отырып , жыраулар поэзиясынан үзінді келтіріп салыстыру.
ТалдауВенн диаграммасы Абай мен А.Иассауи.
Жинақтау«Киелі сол екі су жағасына, Болмаса барсаңшы іздеп бабаң бейітін…»

ойтолғау жазу.

БағалауБағалау бетшелерін толтыруӨзін-өзі бағалайды,бірін-бірі бағалайды.Күнделікке жазып алады.