11 «Б» сыныбындағы информатика сабағының «Деректер қоймасы» тарауы бойынша орта мерзімді жоспары

11 «Б» сыныбындағы  информатика сабағының  «Деректер қоймасы» тарауы бойынша орта мерзімді жоспары

Оқыту мақсаттары мен нәтижелері

Осы сабақтар сериясының соңында сіздің оқушыларыңыздың қандай білімі, біліктілігі мен түсініктерін қалыптастырғыңыз келеді?

Белсенді жұмыс түрлері (топтық жұмыс,жоба жұмысы, зерттеу жұмысы) Оқытуды жетілдіру үшін АКТ қолдана алуыңыз?ОҮБ-ды сіз қалай қолданасыз?Сыныптағы барлық оқушыларды сіз қалай еліктіресіз? (дарынды, талантты)Сіз оқытудағы кедергілерді қалай жеңесіз?Сіздің жоспарлағаныңыз бен олдардан күтілетін

нәтижелерді барлық оқушылар үйренгенін қалай бекітесіз?

Жалпы мақсаты: Тақырыпты толық меңгеру, сөздік қорын толықтыру, сабақта өздерін еркін сезіну, бағалау критерийлері бойынша бағалай алуға үйрету, топтық жұмысқа белсенді қатысу, нені және қалай оқу керектігін ұғыну, дарынды,  талантты оқушылармен жұмыс жасау, жас ерекшелігіне сай білімді меңгеру, мақсат пен күтілетін нәтижеге сәйкес қалыптастырушы және жиынтық бағалау әдістерін тиімді жүзеге асыру арқылы сыни тұрғыда ойлай білу, логикалық ойлауын дамыту, АКТ ақпаратын тиімді қолдана білу.
1Сабақтың тақырыбы:

Деректер қоймасын ұйымдастыру және оның терминологиясы.

Деректердің реляциялық қоймалары. MS. Access компоненттері

 

Сабақтың мақсаты:

Оқушылар деректер қоймасы ұғымдарымен танысу,   ұйымдастыру, оның терминологиясын ажырата білу,  теорияны білу, сыни ойлауға үйрету, зерттеу әдістерін білу, ашық ойларын жеткізе білу.

реляциялық қоймаларды құрастыруға, MS Access бағдарламасының компоненттерін жұмыс барысында қолдана білуіне үйрену.

Кесте толтыруда режимдерді қолдануды, жіберілген қателіктерді анықтауға машықтандыру.

 

Күтілетін нәтиже:

Оқушылар тақырыпты толық меңгереді,жоғары деңгейде ойлай алады,топта бірлесіп жұмыс жасауға дағдыланады,өз пікірін қорғай алады,сыни ойлай білуге үйренеді,ақпаратты тиімді қолдана біледі.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру үшін «мен қандаймын» жаттығуын жүргізеді.

Оқушылар жасырылған суреттер арқылы өздерін салыстырады. Оқушыларға сұрақтар қою арқылы өтілетін жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға ұмтылады.Оқушылар сабақтың мақсаты мен тақырыпты ұғынып, уақыт шеңбері әдісі бойынша жаңа сабақты топпен талқылайды.Оқу барысында талқылауға топ түгелдей қатысады. Уақытты  үнемдеу барысында бір-бірін жалғастырады.

Ой сергіту «Логикалық тапсырмалар» бойынша жұмыс жүргізеді. Оқушылар логикалық сұрақтардың жауабын таба отырып, ақиқат, жалған, мүмкін емес болып үш топқа бөлінеді, сұрақтарды бірлесе талдайды.

Топ ішінде оқушылардың бір-біріне үйретуі, компьютермен жұмыс барысында  оқушылар сұрақтарға жеке, жұптасып, топтасып пікірлерін өзара талқылайды, бір-бірін толықтыра келе топтың атынан ортақ шешім ұсынады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау негізінде

Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып , «екі жұлдыз, бір ұсыныспен» бағалау

 

Кестені толтыра қажетті ақпаратты алады, қателерді анықтап, талдайды

Психологиялық жағынан жағымды әсер қалыптастыру мақсатында өткізуде оқушылар түгел қатысады.

Ынтымақтаса жұмыс жасаудағы қызығушылықтары басым болады.

 

 

Оқушылардың жеке қызығушылықтарына көп мән беріледі.

 

Оқушылар топпен тапсырманы орындағанда өзара қарым-қатынасқа түседі.

Оқыту барысында дарынды балалар өз кластастарына көмектесіп отырады.

 

 

 

Оқушылар бірін-бірі бағалауы ерекше ынтасын көрсетеді

Оқушының кесте толтыру  барысында көңіл аударылып, қабілеттері жоғары оқушылар дараланып көрінеді.

Пернетақтамен жұмыс барысында пернелердің орналасу тәртібіне мән берілмеуі, өзара сұратуларына шек қою.

Топтық бағалау:

жұптық бағалау

Мұғалім мен оқушы арасындағы сенімділік қалыптасып барлық бала сабаққа қызығушылықпен қатысады.

 

 

Білімді өз бетімен талдай алады.

 

 

Зияткерлік эмоционалдық әлеуметтік кедергілері бар оқушылар тапсырма орындауға топта еркін бірлесіп, пікірлесе отырады.

Оқушылар сабақта бір-біріне бағалау жасап отырады.

 

 

 

 

 

 

Сабақ соңында оқушылар кері байланыс ашық журналын толтырады.

 

Оқушылар нені түсінгенін, нені түсінбегенін жазып кетеді.

Қосымша қажет оқушылар оқушылар анықталады.

 

 

2Сабақтың тақырыбы :

MS Access бағдарламасымен жұмысты бастау

Деректер қоймасын құру

Кесте құру. Кесте құрылымының модификациясы.

Сабақтың мақсаты: Логикалық ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылу, топта есептер шығара білу сыни ойлауға үйрену, өз қабілеттеріне орай алға жоспар қоя білуді үйрену.

Күтілетін нәтиже:

Ақпаратты өз бетінше меңгере алады, кластастарына ақпаратты түсінікті тілмен жеткізе біледі, мәтінге байланысты сұрақ қоя білуге дағдыланады, топта бірлесіп жұмыс жасай алады. Өз даму деңгейіне сәйкес ойы шыңдалады.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «көніл-күй психологиялық тренинг өткізіледі смайликтер арқылы көңіл күйлерін көрсетеді.

«мозайка жинау» әдісі бойынша топқа бөлінеді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

«Сөздер банкісі» әдісі арқылы оқулықпен жұмыс жүргізіледі. Берілген оқиғаның түрлерін анықтайды. Итерактивті тақтада жетондар таңдау арқылы сәйкесінше топтарға бөлінеді.

«Ойлан тап» әдісі бойынша оқушылар логикалық есептер шығарады.

Оқушылар көңіл-күйлерін смайликтер арқылы көрсетеді.

 

Топтық жұмыстарда арқылы

«Екі жұлдыз, бір тілекпен» бағалайды.

Кестемен жұмыс барысында,

«бас бармақ» арқылы бағаланып отырады.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сабаққа бар ынта,  жігерімен, белсенділігімен қатысып отырады.

 

 

Оқушылардың жеке қызығушылықтарына көңіл бөлінеді.

 

Оқушылардың өз бетімен жұмыс алуына жағдай жасау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Білімді өз бетімен талдай алады.

Өзін-өзі реттеу, жұпта және топта салыстыру, жаңа ақпаратты меңгеруге ұмтылу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ соңында кері байланыс орнатады. Ашық  пікірлерін жеткізеді.

3Сабақтың тақырыбы:

Көп кестелі деректер қоймасын  жобалаудың ерекшеліктері. Кесте режимінде деректерді енгізу және редакциялау.

Деректерді іздеу және ауыстыру

Сабақтың мақсаты:

Берілген тақырыпты игере отырып, деректер қоймасын  жобалауда мәліметтерді қарапайым талдау, топтау жүргізу,бағалау арқылы өз білім деңгейін саралау, АКТ ақпаратын тиімді қолдану.

Күтілетін нәтиже:

Топтау талдаудың ерекшеліктерін анықтай алады, өз ойларын сараптай алады,ойлау логикасы дамиды,сұрақ қоя білу дағдылары дамиды,сыни тұрғыда ойлауға үйренеді,қалай нені оқу керектігін үйренеді,АКТ тиімді пайдалана алады.

Шаттық шеңберінде «менің бүгінгі сабаққа келгендегі көңіл-күйім,сабаққа дайындығым» тренингін өткізеді.

Ойланайық бір мезет

Абайлайық қарайық

Бірімізге біріміз

Күннің нұрын сыйлайық.

Көңіл күйлерін көрсету

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

Үй тапсырмасын тексеруде MS Access бағдарламасымен жұмысты бастау

Деректер қоймасын құру

Кесте құру. Кесте құрылымының модификациясының қажеттілігі неде деген тақырыбында эссе жазылады.Үздік шыққан эссені таңдайды.

Фигуралар әдісі бойынша топтарға бөлінеді.

1 топ Кестеде берілген сандарды талдау.

2 топ Кестедегі  мәліметтерді қолдану.

3 топ Мысалдар арқылы түсіндіру

Әр топқа есеп беріледі

Есепті «ротация» әдісі бойынша келесі топтар түсті қалам арқылы жалғастырып аяқтайды.

«6 қалпақ» әдісі бойынша сабақты қорытындылайды.

Жұмыс жұпқа бөлініп жүргізіледі.

Әр топта оқушылар тапсырмаларды орындау арқылы оқушылар өз міндеттерін өзгенің іс әрекеттерін бақылайды,

бағалайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Екі жұлдыз,бір тілек» бағаланады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Екі жұлдыз,бір ұсыныс» бағаланады

 

 

 

 

 

 

Оқушылар тақырып бойында білімдерін,өзектендіреді,өзін-өзі реттейді,қабілеттеріне қарай өздерін дамыта алады.

Есте сақтау қабілеті жоғары талантты және дарынды оқушылар дараланады.

Оқушылардың сабаққа ынтасын байқау,еркін жұмыс жүргізеді,оқудағы кедергілерді жоядыОқушылар кері байланыс орнатады.Оқушылар бүгінгі сабақта кері байланысын ашық микрафон арқылы жеткізеді.

Өз ойларын,қай оқушының білімді қандай деңгейде меңгергендігі анықталады.

4Сабақтың тақырыбы:

Сұратулар көмегімен кестеден деректерді таңдау

Есептер шығару

Тест Мәліметтерді талдауға және топтауға жаттығулар орындау.

Сабақтың мақсаты:

Берілген тақырыпты игере отырып, мәліметтерді қарапайым талдау және топтау жүргізе отырып есептер шығару.

Есептерді әңгімелесу арқылы талдау,сыни ойлауға үйрету.

Күтілетін нәтиже:

Жұбымен жұмыс жасай біледі,топта бірлесе жұмыс жасай алады,бірін-бірі үйретуге машықтанады,әртүрлі көзқарастарды салыстырады ,басқа оқушылардың пікірлерін құрметтейді,бағалауды үйренеді

1.Психологиялық дайындық.

Қатар-қатар түзіліп

Қолымызды жіберіп

Оқушыға лайық,

Түп-түзу болып тұрайық

Сабақта белсенді болуға

Тырысып бағайық

Бар ынта жігерді,

Аянып қалмайық, деп бір-бірімен амандасады. Жағымды  көңіл күй орнатады.Амандасудың түрлерін көрсетеді

2. Сандар арқылы топқа бөлінеді.

Оқушылар «алақанға түйіскен ойлар» арқылы бүгінгі сабақтың қай жерде қолданатынын жазады. ДЖИГСО әдісі бойынша

1 топ есеп шығарады

2 топ дерек көздерін табады

3 топ сұрақ қоя отырып талдайды

Жұптасып-ойлан-бөліс

Идеялар мен ойларды дамытудың құрылымдық әдісі оқушылар ойланып әрқайсысы жеке жауап жазады. Оқушы  жұптарға бөлініп ең үздік деген тапсырмаларды біріктіреді. Оқушылар  өздерінің жаңа жақсартылған жауаптарымен сыныппен бөліседі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бармақ» арқылы бағалау

 

 

 

 

Екі жұлдыз,бір ұсыныс арқылы бағалау.

Ынтамақтаса жұмыс жасауға қызығушылықтары басым болады.Топпен жұмыс жасағанда өзара қарым-қатынасқа түседі.

Дарынды оқушылар кластастарына көмектесіп отырады.

Біліммен өзгергендігін сезеді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ынтымақтаса жұмыс арқылы сенім білдіру

арқылы оқушының ынтасын байқау.

Оқушылар сабақ соңында кері байланыс ашық журналын толтырады.

 

 

11 «Б» сыныбындағы  информатика сабағының  «Деректер қоймасын ұйымдастыру және оның терминологиясы.

Деректердің реляциялық қоймалары. MS. Access компоненттері» тақырыбы бойынша жоспары

 

1.Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары2. Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер3. Информатика сабағындағы қиындықтарды жеңу4. Оқып-үйренудің нәтижесі5. Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау6. Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы (дарынды, талантты)7. Негізгі дерек көздер
Тақырыбы:

Деректер қоймасын ұйымдастыру және оның терминологиясы.

Деректердің реляциялық қоймалары. MS. Access компоненттері

Мақсаты:

а) Оқушылар деректер қоймасы ұғымдарымен танысу,   ұйымдастыру, оның терминологиясын ажырата білу,  теорияны білу, сыни ойлауға үйрету, зерттеу әдістерін білу, ашық ойларын жеткізе білу.

реляциялық қоймаларды құрастыруға, MS Access бағдарламасының компоненттерін жұмыс барысында қолдана білуіне үйрену.

Кесте толтыруда режимдерді қолдануды, жіберілген қателіктерді анықтауға машықтандыру.

ә) балаларды жеке жұмыс жасауға дағдыландыру, ойлау қабілеттерін дамытып, білімдерін дамыту.

б) ұйымшылдыққа, зейінділікке, шапшандылыққа баулу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жасырылған суреттер арқылы оқушыларды топтастыру

 

 

 

 

 

Жұмыс барысын айту

 

 

СТО (БББ)

 

АКТ

Таныстырылым (кесте элементтері)

 

Диалогтық оқыту

(сұрақ-жауап)

Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

Теорияны практикамен ұштастыра білу,

Логикалық ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру.

Адалдыққа, достыққа баулу

 

 

 

Ой өрісін дамыту

Кесте арқылы білім деңгейін анықтау.

 

 

Қызығушылығын арттыру

 

Жаңа білімді қалыптастыру, ақпараттық тілді қалыптастыру

 

 

Тіл байлығын дамытып, ойын еркін жеткізу

Критерийлер бойынша бағалау.Деңгейлік тапсырмаарқылы ойларын жетілдіру үшін, әр түрлі тапсырма (теңеумен жұмыс)

 

 

 

 

 

 

 

Айырмашылығын ажырата білу

 

Қорытынды жасайды

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестірме карточкалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таныстырылм

Интерактивті тақта

Компьютер