Күнтізбелік жоспар Жаратылыстану-математикалық бағыт Информатика 11 сынып ( аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат)
Жаратылыстану-математикалық бағыт
Информатика 11 сынып ( аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат)
Н. Т.Ермеков, В.А.Криворучко, С.Ж.Ноғайбаланова, 2007 «Жазушы»
| № | Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Күні, айы | Іскерлік дағдыны қалыптастыру | Оқыту әдісі | Жаңа технологияны пайдалану | Көрнекілігі | Қайталау
| Қосымша оқулықтар | Үйге тапсырма |
| Кіріспе | 1сағ | |||||||||
| 1 | Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру | 1 | ||||||||
| Ақпарат және ақпараттық үрдістер | 3сағ | |||||||||
| 2 | Ақпаратты іздеу және таңдау, іздеу әдісі, таңдау критериясы | 1 | Ақпарат туралы іздеу әдістері туралы | Сын тұрғысынан ойлау | 7 сынып инф | |||||
| 3 | Сараптама жүйесі | 1 | ||||||||
| 4 | Жасанды интеллект | 1 | ||||||||
| Компьютер- ақпаратты өңдеу құралы | 2сағ | |||||||||
| 5 | Қазіргі заман бағдарламалық қамтамасыз етуге шолу | 1 | Қазіргі компьютерлік жүйе туралы, олардың операциялық жүйесін білу | Баяндау | Презентация | |||||
| 6 | Программалық қамтамасыз етуді орнату және жою Операциялық жүйенің параметрлерін баптау және қалпына келтіру | 1 | Көрнекі- практикалық | |||||||
| Ақпараттық технологиялар және телекоммуникация 21сағ | ||||||||||
| 7 | Деректер қоры (кестелік, иерархиялық, желілік) | 1 | Деректер қоры, олардың түрлері және олармен байланысты жұмыс жасау әрекеттерін |
Баяндау практикалық көрсетілім |
сатылай кешенді талдау технологиясы | Интернет материалдары | ||||
| 8 | Реляциялық деректер қоры, деректер қорын басқару жүйесі (ДҚБЖ) | 1 | §2 | |||||||
| 9 | Бақылау жұмысы №1 | 1 | Өз беттерімен деректер базасын құру | |||||||
| 10 | Деректерді ұсыну пішіні (кестелер, пішіндер, сұраныстар, есептер) | 1 | презентация | |||||||
| 11-12 | Деректер қорын ұйымдастыру | 2 | §2.1-2.5 | |||||||
| 13 | Көп кестелік деректер қорында кестелерді байланыстыру | 1 | ||||||||
| 14 | Практикалық жұмыс | 1 | ||||||||
| 15 | Желілік технологиялар, байланыс каналдары және олардың негізі мінездемелері | 1 |
Лекция практикалық |
Компьютерлік оқыту технологиясы | Интернет материалдары | |||||
| 16 | Бақылау жұмысы №2 | 1 | Бүкіләлемдік желі және олармен жұмыс істеу принциптері туралы білу | § | ||||||
| 17 | Жергілікті желіні баптау, Интернетте мекен жайлық | 9 сынып информ | ||||||||
| 18 | Алмастыру хаттамалары деректер жіберу хаттамасы TCP/IP деректерін жіберу хаттамасы | |||||||||
| 19 | Желілік этикет, ақпаратпен жұмыс істеу саласында Қазақстан Республикасының заңнамасы, электрондық желілерде тасу барысында ақпаратты сақтау тəсілдері мен қағидалары | 1 | ||||||||
| 20 | HTML-программалау Интернет үшін ақпараттық объектілерді құру құралдары | 1 | Веб беттерді құру | Практикалық сабақ |
Сатылай -кешенді талдау технологиясы | Компьютер | Интернет материалдары | § | ||
| 21 | Web-беттер және сайттар, | 1 | Жұмыс режимін және пайдаланушы интерфейс қосымшасы | Баяндау, практикум | Сайт ашып дайындау | |||||
| 22 | Тэгтер, атрибуттар | |||||||||
| 23 | Мәтінді пішімдеу,тізімдер Web-бетте графиканы орналастыру, түстер | 1 | Мақсатын, қызметтік мүмкіндігі Веб беттерді редакциялау | Практикалық сабақ | Компьютер |
Веб беттер құру ҒалымжановаМ | Сілтемелер дайындау | |||
| 24 | Web-беттегі гиперсілтемелер, кестелер | Құжаттармен жұмыс үшін режимдерді мен опреацияларды | Практикалық сабақ | § | ||||||
| 25 | Web-беттегі пішіндер, Web-беттерді құру құралдары | 1 | Құжатқа графикалық объектіні қою | Практикалық сабақ | Сілтемелер дайындау | |||||
| 26 | Бақылау жұмысы №3 | 1 | Білімін тексеру | |||||||
| 27 | Web-сайтты тестілеу, жариялау, сүйемелдеу | 1 | Бет құру және безендіру жобалау | Практикалық сабақ | Интерактивті тақта | |||||
| Жобалық іс- әрекет | 6сағ | |||||||||
| 28-32 | Жобалық іс- әрекет Практикалық жұмыс | 5 | Беттер мен бір бет шеңбері арасында қондырманы және гипер байланысты | |||||||
| 33 | Бақылау жұмысы №4 | 1 | ||||||||
| 34 | Жалпылама қайталау сабағы | 1 | ||||||||
Жаратылыстану-математикалық бағыт
10 сынып (аптасына 1 сағаттан барлығы 34 сағат)
Н. Т.Ермеков, В.А.Криворучко, С.Ж.Ноғайбаланова. «Жазушы» баспасы, 2010ж
| р/с | Сабақтың тақырыбы | Сағ. саны | Күніайы | Іскерлік дағдыны қалыптастыру | Оқыту әдісі | Жаңа технологияны пайдалану | көрнекілігі | қайталау | Қосымша оқулықтар | Үйге тапсырма |
| 1 | Кіріспе | 1 | ||||||||
| Информатика кабинетінде қауіпсіздік ережесі | 1 | |||||||||
| Ақпарат және ақпараттық үрдістер 2сағат | ||||||||||
| 2 | Әлемнің ақпараттық бейнесі Ақпараттық жүйелер және ресурстар | 1 | Лекция оқу, көрсете отырып түсіндіру | |||||||
| 3 | Білім беру ақпараттық ресурстары | 1 | ||||||||
| Компьютер-ақпаратты өңдеу құралы 2сағ | ||||||||||
| 4 | Программалаудың даму тарихы, программалық қамтамасыз етудің дамуы | 1 | компьютерге қолданбалы программалық жабдықты орнату | Түсіндіру баяндау, лекция оқу | Интерактивті әдіс | Оқулық. Д.К Тақта | Информатика 8 сын | Конспект §1.1-1.2 | ||
| 5 | Құрылымдық, модульдық, объектілі-бағдарланған және визуальды программалау | 1 | компьютердi программамен қамтамасыз ету ретi мен ережелерiн; | Түсіндірубаяндау, лекция оқу | Windows XP ОЖ-нің орнату компакт-дискісі | Инф 8с | Конспект §1.3.1-1.3.3 | |||
| Алгроитмдеу және программалау 17 сағат | ||||||||||
| 6 | Визуалды программалау технологиясы. Қосымшаларды құрастырудың кіріктірілген ортасы | 1 | қолданушылық интерфейс мәнін; жоғарғы деңгейдегі программалау тілдері орталар түсінігін; программалау жүйелерiнiң ерекшелiктерiн; құрылымдық, модульдық, объектiлi-бағдарлы программалау ұғымдарын; макрос ұғымын; анимацияны және мультипликацияны ұйымдастыру негiздерiн; үйретуші, бақылаушы, ойын программаларын жасау принциптерiн; Процедуралар туралы түсінікті беру. Оның негізігі жұмыс істеу және атқару қызметтері туралы мағлымат беру. | Дәстүрлі оқыту технологиясы |
Оқулық. Д.К «MS Visual Basic 6.0 ортасында программалау».
| §1.3.4 | ||||
| 7 | Қосымшаларды құрастырудың кіріктірілген ортасы «менің алғашқы бағдарламам» практикалық жұмыс | 1 | конспект | |||||||
| 8 | Оқиға, объект, қасиеті мен әдіс. Процедура құрылымы. Жобаның интерфейсін құру | 1 | Түсіндіру, сұрақ жауап | Инновациялық оқыту | Надирова Ф. К . VISUAL BASIC бойынша ПРАКТИКАЛЫҚ ЖҰМЫСТАР | §2.1 | ||||
| 9 | Бақылау жұмысы №1 | |||||||||
| 10 | Визуалды программалауда айнымалылар, айнымалыларды жарялау, айнымалылардың көріну аймағы | 1 | Лекция оқу, көрсете отырып түсіндіру | §2.2 | ||||||
| 11 | Визуальды бағдарламаның нұсқаулары. Шартты, шартсыз өту операторлары. Циклдер. | 1 | §2.2 | |||||||
| 12 | Пішін, қасиеттер, оқиғалар, әдістер | 1 | §2.3 | |||||||
| 13 | Басқару элементтері. CommandButton, Label, TextBox, ChekBox, OptionButton,Frame. Міндеттері, қасиеттер, оқиғалар, әдістер. | 2 | §2.3 | |||||||
| 14 | Басқару элементтері: ListBox, ComboBox, Horizontal Scroll Bar, Vertical Scroll Bar, Timer, Shape. Міндеттері, қасиеттер, оқиғалар, әдістер. | |||||||||
| 15 | Басқару элементтері: DriveListBox, DirListBox, FileListBox. Тағайындалуы, қасиеттер, оқиғалар, әдістер. | |||||||||
| 16 | Бақылау жұмысы №2 | 1 | §2.3 92- бет | |||||||
| 17 | Image және PictureBox компоненттері. Тағайындалуы, оқиғалары, қасиеттері, әдістері. | 1 | 102 бет | |||||||
| 18 | Drag & Drop және DragOver оқиғалары | 1 | §2.4 | |||||||
| 19 | Практикалық жұмыстар | 1 | түсіндіру, ой қозғау, мағынаны ашу. | VB праграмма ортасы | §2.5 | |||||
| 20 | Графикалық əдістер мен процедуралар | 1 | Практикум элементтері бар түсін | §2.5 | ||||||
| 21 | Визуальды программалауда анимация және мультимедия | 1 | ||||||||
| 22 | Өзіндік жұмыс | 1 | §2.6 | |||||||
| Ақпараттық технологиялар
| 8сағ | |||||||||
| 23 | 3D-модельдеу және анимация | 1 | растрлық және векторлық графиканы өңдеу құралдарын;
| Практикум элементтері бар түсіндірмелі- көрнекілікті | Слайд шоу | Инфор негіз, интернет материалдары | §1.61 | |||
| 24 | Виртуалдылық шынайы әлемді танып білу тәсілдерінің бірі | 1 | §1.6.2 | |||||||
| 25 | 3D-кеңістігінің бағдарына кіріспе | 1 | компьютерлiк презентация ұғымын | §1.6.3 | ||||||
| 26 | Бақылау жұмысы №3 | 1 | Жобалау технологиясы | §1.6.4 | ||||||
| 27 | Орнын ауыстыру және өзгерту | |||||||||
| 28 | Объектілері Сығып шығару, бөлімшелер(subdivide), программада Булева операциялары, модификаторлар | 1 | арнайы программалық құралдар көмегiмен презентация жасай алуы;
| §1.6.6 | ||||||
| 29 | Mirror айналық бейнелеу, программада объектілерді тегістеу, материалды қосу, материал қасиеті, Blender-дегі текстура, Blender-дегі материалдар | 1 | §1.6.5 | |||||||
| 30 | Өзіндік жұмыс | 1 | ||||||||
| Жобалық іс- әрекет | 4сағ | ақпараттық-логикалық моделдердi жасау технологиясын | лекция | Инф9сын | конспект | |||||
| 31-32 | Жобалық іс- әрекет
| 2 | ||||||||
| 33 | Бақылау жұмысы | 1 | Білімді тексеру | тест | ||||||
| 34 | Жобаны қорғау | 1 | ||||||||
Информатика 5 сынып / аптасына 1 сағат барлығы 34 сағат/
| № | Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Күні, айы | Іскерлік дағдыны қалыптастыру | Оқыту әдісі | Жаңа технология ны пайдалану | көрнекілігі | қайталау | Қосымша оқулық тар | Үйге тапсыр ма | |
| 1. Кіріспе | |||||||||||
| 1 | Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §1 | |||||||
| Ақпарат және ақпараттық үдерістер (3 сағат) | |||||||||||
| 2 | Информатика. Ақпарат. | 1 | Қоғамда тірі табиғатта, техникада және адам іс – әрекетінде ақпараттарды өңдеу, сақтау, беру процесіне мысалдар келтіру | Түсіндіру, әңгімелесу |
СТО | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | Интернет материалдары | §3
| |||
| 3 | Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері. Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі | 1 | Жаңалықты қолдану Жазбаша сұрау, | §4
| |||||||
| 4 | Практикалық жұмыс | 1 | Зерттеу сабағы, практикум | ||||||||
| Компьютер-ақпаратты өңдеу құралы (10сағат) | |||||||||||
| 5 | Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері | 1 | Ақпарат тасымалдауға жауапты ақпараттық процестің параметрлерін анықтауды, көлемін анықтауды, компьютер құрылғыларының жұмыс принциптерін, операциялық жүйе ұғымын білу | Практикум элементі бар түсіндірмелікөрнекілікті |
Сатылай кешенді талдау | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері |
Интернет материалдары | §6
| |||
| 6 | Пернетақта. Пернелер тобы. | 1 | Аралас сабақ | §7
| |||||||
| 7 | Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі | 1 | Аралас сабақ | §8
| |||||||
| 8 | Операциялық жүйе ұғымы | 1 | Аралас зерттеу сабағы |
Сын тұрғысынан ойлау | |||||||
| 9 | Бақылау жұмысы | 1 | |||||||||
| 10 | Операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдері және объектілері. | 1 |
Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | §9
| |||||||
| 11 | Файлдар, бумалар және белгішелер. Бумалар мен белгішелерді құру. Атын өзгерту | 1 | Бумаларды, файлдарды құру және аттарын өзгерту.Объектілерді Жылжыту және көшірудіоларды алмасу буферіне орналастыра білу Анықтама жүйесінен ақпарат алу тәсілдерін | Зерттеу сабағы |
Көмекші құралдар | §10
| |||||
| 12 | Объектілерді іздеу. Объектілерді көшірмелеу, орнын ауыстыру және жою. Алмасу буфері. Практикалық жұмыс | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §11
| |||||||
| 13 | Ақпаратты жазу және санау. Ақпаратты тасымалдаушылар. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §12
| |||||||
| 14 | Практикалық жұмыс | 1 | Зерттеу сабағы | ||||||||
| Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (21 сағат) | |||||||||||
| 15 | Қарапайым графикалық редакторы. Суретті ашу, сақтау. | 1 | Графикалық редакторды аша білу, сурет салуды. Оларды редакторлеуді, фигуралардың түсін, сызық қалыңдығын өзгертуді білу дағдыларын қалыптастыру | Әңгімесабақ |
Блум таксономия сы | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | §13 | ||||
| 16 | Бақылау жұмысы | 1 | 7 сынып оқулығы | ||||||||
| 17 | Графикалық редактордың сурет салу құралдары. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §14
| |||||||
| 18 | Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Суреттің үзінділерімен жұмыс. | 1 | Практикум | §15
| |||||||
| 19 | Графиктік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау), баспаға дайындау. Баспадан шығару. | 2 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | ||||||||
| 20 | Практикалық жұмыс | 1 | Зерттеу сабағы | ||||||||
| 21 | Қарапайым мәтіндік редакторы. Редактор интерфейсі. | 1 | Мәтіндік файлдарды құруды, редакциялауды, сақтауды, ашуды. Файлдарға объектілерді енгізуді , алмасу буферін қолдануды |
Сатылай кешенді талдау | §16
| ||||||
| 22 | Мәтінді теру ережесі. Мәтін бойымен жылжыту. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері |
7 сынып оқулығы | §17
| |||||
| 23 | Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §18
| |||||||
| 24 | Мәтінді редакциялау және пішімдеу | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §19
| |||||||
| 25 | Мәтін үзінділерімен жұмыс. Практикалық жұмыс | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §20
| |||||||
| 26 | Бақылау жұмысы | 1 | Зерттеу сабағы | ||||||||
| 27 | Графиктік және мәтіндік ақпараттарды өңдеу. | 1 | Графиктік және мәтіндік ақпараттарды өңдеу әдістері | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті |
СТО |
Матема тика 5 сынып | §22 | ||||
| 28 | Практикалық жұмыс. Аралас құжаттарды құру. | 1 | Зерттеу сабағы | ||||||||
| 29 | Сандық ақпаратты өңдеу. Калькулятор. | 1 | Калькулятормен жұмыс дағдыларын қалыптастыру | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §23
| ||||||
| 30 | Дыбыстық ақпаратты өңдеу | §24
| |||||||||
| 31 | Фонограф. Ойнатқыш. | 1 | Әуен жазу, көшіру дағдыларын жетілдіру | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | |||||||
| 32 | Практикалық жұмыс | 1 | Зерттеу сабағы | ||||||||
| 33 | Бақылау жұмысы | 1 | |||||||||
| 34 | Жалпылама қайталау сабағы | 1 | |||||||||
Информатика 5 сынып / аптасына 1 сағат барлығы 34 сағат/
| № | Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Күні, айы | Іскерлік дағдыны қалыптастыру | Оқыту әдісі | Жаңа технология ны пайдалану | көрнекілігі | қайталау | Қосымша оқулық тар | Үйге тапсыр ма | |
| 2. Кіріспе | |||||||||||
| 1 | Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §1 | |||||||
| Ақпарат және ақпараттық үдерістер (3 сағат) | |||||||||||
| 2 | Информатика. Ақпарат. | 1 | Қоғамда тірі табиғатта, техникада және адам іс – әрекетінде ақпараттарды өңдеу, сақтау, беру процесіне мысалдар келтіру | Түсіндіру, әңгімелесу |
СТО | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | Интернет материалдары | §3
| |||
| 3 | Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері. Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі | 1 | Жаңалықты қолдану Жазбаша сұрау, | §4
| |||||||
| 4 | Практикалық жұмыс | 1 | Зерттеу сабағы, практикум | ||||||||
| Компьютер-ақпаратты өңдеу құралы (10сағат) | |||||||||||
| 5 | Компьютер. Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері | 1 | Ақпарат тасымалдауға жауапты ақпараттық процестің параметрлерін анықтауды, көлемін анықтауды, компьютер құрылғыларының жұмыс принциптерін, операциялық жүйе ұғымын білу | Практикум элементі бар түсіндірмелікөрнекілікті |
Сатылай кешенді талдау | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері |
Интернет материалдары | §6
| |||
| 6 | Пернетақта. Пернелер тобы. | 1 | Аралас сабақ | §7
| |||||||
| 7 | Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі | 1 | Аралас сабақ | §8
| |||||||
| 8 | Операциялық жүйе ұғымы | 1 | Аралас зерттеу сабағы |
Сын тұрғысынан ойлау | |||||||
| 9 | Бақылау жұмысы | 1 | |||||||||
| 10 | Операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдері және объектілері. | 1 |
Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | §9
| |||||||
| 11 | Файлдар, бумалар және белгішелер. Бумалар мен белгішелерді құру. Атын өзгерту | 1 | Бумаларды, файлдарды құру және аттарын өзгерту.Объектілерді Жылжыту және көшірудіоларды алмасу буферіне орналастыра білу Анықтама жүйесінен ақпарат алу тәсілдерін | Зерттеу сабағы |
Көмекші құралдар | §10
| |||||
| 12 | Объектілерді іздеу. Объектілерді көшірмелеу, орнын ауыстыру және жою. Алмасу буфері. Практикалық жұмыс | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §11
| |||||||
| 13 | Ақпаратты жазу және санау. Ақпаратты тасымалдаушылар. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §12
| |||||||
| 14 | Практикалық жұмыс | 1 | Зерттеу сабағы | ||||||||
| Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (21 сағат) | |||||||||||
| 15 | Қарапайым графикалық редакторы. Суретті ашу, сақтау. | 1 | Графикалық редакторды аша білу, сурет салуды. Оларды редакторлеуді, фигуралардың түсін, сызық қалыңдығын өзгертуді білу дағдыларын қалыптастыру | Әңгімесабақ |
Блум таксономия сы | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | §13 | ||||
| 16 | Бақылау жұмысы | 1 | 7 сынып оқулығы | ||||||||
| 17 | Графикалық редактордың сурет салу құралдары. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §14
| |||||||
| 18 | Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Суреттің үзінділерімен жұмыс. | 1 | Практикум | §15
| |||||||
| 19 | Графиктік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау), баспаға дайындау. Баспадан шығару. | 2 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | ||||||||
| 20 | Практикалық жұмыс | 1 | Зерттеу сабағы | ||||||||
| 21 | Қарапайым мәтіндік редакторы. Редактор интерфейсі. | 1 | Мәтіндік файлдарды құруды, редакциялауды, сақтауды, ашуды. Файлдарға объектілерді енгізуді , алмасу буферін қолдануды |
Сатылай кешенді талдау | §16
| ||||||
| 22 | Мәтінді теру ережесі. Мәтін бойымен жылжыту. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері |
7 сынып оқулығы | §17
| |||||
| 23 | Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. Қаріп. Абзацты пішімдеу. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §18
| |||||||
| 24 | Мәтінді редакциялау және пішімдеу | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §19
| |||||||
| 25 | Мәтін үзінділерімен жұмыс. Практикалық жұмыс | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §20
| |||||||
| 26 | Бақылау жұмысы | 1 | Зерттеу сабағы | ||||||||
| 27 | Графиктік және мәтіндік ақпараттарды өңдеу. | 1 | Графиктік және мәтіндік ақпараттарды өңдеу әдістері | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті |
СТО |
Матема тика 5 сынып | §22 | ||||
| 28 | Практикалық жұмыс. Аралас құжаттарды құру. | 1 | Зерттеу сабағы | ||||||||
| 29 | Сандық ақпаратты өңдеу. Калькулятор. | 1 | Калькулятормен жұмыс дағдыларын қалыптастыру | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §23
| ||||||
| 30 | Дыбыстық ақпаратты өңдеу | §24
| |||||||||
| 31 | Фонограф. Ойнатқыш. | 1 | Әуен жазу, көшіру дағдыларын жетілдіру | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | |||||||
| 32 | Практикалық жұмыс | 1 | Зерттеу сабағы | ||||||||
| 33 | Бақылау жұмысы | 1 | |||||||||
| 34 | Жалпылама қайталау сабағы | 1 | |||||||||
7- сынып аптасына 1,5 сағат
| № | Сабақтың тақырыбы | Сағат саны | Күні, айы | Іскерлік дағдыны қалыптастыру | Оқыту әдісі | Жаңа технология ны пайдалану | көрнекілігі | қайталау | Қосымша оқулық тар | Үйге тапсыр ма |
| 1. Кіріспе | ||||||||||
| 1 | Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | §1 | ||||||
| 2 | Информатика. Ақпарат. Ақпараттардың алуан түрлілігі және оларды өңдеудің тәсілдері. Ақпарат саны, ақпарат өлшем бірлігі. Ақпарат қасиеті. Әлемнің ақпараттық бейнесі. | 1 | Ақпарат деген сөздің мағынасын түсіндіру.Ақпаратты өлшеу бірліктерімен таныстыру. Ақпараттың көлемін өлшеуге ұйрет. | Түсіндіру, әңгімелесу | СТО | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | Интернет матеиалдары | |||
| 3 | Компьютерде ақпараттарды ұсыну тәсілдері. Сандық, мәтіндік және графиктік ақпараттарды кодтау. Кодтан шығару. | 1 | Сәйкестендіру кестесімен берілген сөздерді кодтап үйрету
| Жаңалықты қолдану Жазбаша сұрау, | СТО | |||||
| 4 | Өздің жұмысы | 1 | Зерттеу сабағы, практикум | |||||||
| 5 | Ақпаратты сығу. Ақпаратты қорғау. Вирусқа қарсы программалар | 1 | Әңгіме сабақ | 7 сынып оқулығы | ||||||
| Компьютер-ақпаратты өңдеу құралы (10 сағат) | ||||||||||
| 6 | Есептеу техникасының даму тарихы. Электронды-есептеуіш машиналардың кезеңдері. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелікөрнекілікті | СТО | ||||||
| 7 | Компьютерлік техниканың даму үрдісі | 1 | Комп-ң ақпаратпен жұмыс жасау кезеңдерін таныстыру | Аралас сабақ | ||||||
| 8 | Компьютердің аппараттық қамтамасыз етуі. Жады | 1 | ДК – мен, оның негізгі блоктарымен, және олардың міндеттерімен таныстыру. ЭЕМ мүмкіндіктерін көрсету. | Аралас сабақ |
СКТ |
Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | ||||
| 9 | Компьютердің негізгі құрылғыларының міндеттері және мүмкіндіктері. | 1 | Ішкі және сыртқы жадқа жататын құрылқылар-дың мысалдарын келтіру | Аралас зерттеу сабағы | 7 сынып оқулығы | |||||
| 10 | Пернетақта. | 1 | Зерттеу сабағы | |||||||
| 11 | Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі. Операциялық жүйе ұғымы және оның атқаратын функциясы. | 1 | Жүйелік блоктың ішіндегі құрылғыларымен және олардың міндетімен таныстыру. | Аралас сабақ | ||||||
| 12 | Операциялық жүйені басқарудың негізгі тәсілдері және объектілері. Файлдар, бумалар және белгішелер | 1 | Компьютердің негізгі құрылғысы процессормен, ЖЖҚ – мен ТЖҚ – мен таныстыру. | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | 7 сынып оқулығы | |||||
| 13 | Бумалар мен белгішелерді құру. Атын өзгерту. Объектілерді іздеу. Объектілерді көшірмелеу, орнын ауыстыру және жою. | 1 | Бағдарлама және бағдар-ламалық түсініктерімен таныстыру.Бағдарлама-лық жабдықтама мысалдарын келтіру | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | ||||||
| 14 | Практикалық жұмыс | 1 | ||||||||
| Алгоритмдеу және модельдеу (7 сағат) | ||||||||||
| 15 | Алгоритм және оның атқарушылары. Алгоритмді жазу пішімі. Блок-схемалар | 1 | Әңгімесабақ | |||||||
| 16 | Алгоритм типтері (сызықты, тармақталу және циклдік алгоритмдер) | 1 |
Алгоритм типтерін, түрлерін жұмыс істеу дағдыларын | Бақылау сабағы |
Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | 9 сынып оқулығы | ||||
| 17 | Өздік жұмысы | 1 |
СТО | |||||||
| 18-19 | Программалау – алгоритмді формальды жазу тәсілі. Алфавит. Программалау тілінің синтаксисі. Арифметикалық өрнектерді жазу ережесі. | 2 | ||||||||
| 20 | Айнымалылар типтері. Программа құрылымы. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | 9 сынып оқулығы | ||||||
| 21 | Сызықтық алгоритмдерді программалау, енгізу және шығару, меншіктеу операторы | 1 | Практикум | |||||||
| 22 | Жарты жылдық бақылау жұмысы | 1 | Практикум | |||||||
| Ақпараттық модельдеу (2 сағат) | ||||||||||
| 23 | Модельдерді сипаттау әдістері, модельдер қасиеті, түрлері. | 1 | Модель ұғымын және типтерін білу | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті |
СКТ | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | 9 сынып оқулығы | |||
| 24 | Әртүрлі білім салаларының мысалдарында модельдерді зерттеу. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | |||||||
| Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (23 сағат) | ||||||||||
| 25 | Қарапайым графикалық редакторы. Суретті ашу, сақтау. Графикалық редактордың сурет салу құралдары. | 1 |
Графикалық операторларды, олардың жұмыс типтерін білу, есептер шығара алу
Мәтіндерді жаза, өңдеу дағдыларын
Есептеу құралдарымен жұмыс дағдыларын
Кестелермен жұмыс істей білу | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | ||||||
| 26 | Суреттің үзінділерін ерекшелеу. Суреттің үзінділерімен жұмыс. Графиктік ақпаратты өңдеу (бейнелерді масштабтау, трансформациялау), баспаға дайындау. Баспадан шығару. | 1 |
Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | 7 сынып оқулығы | ||||||
| 27 | Практикалық жұмыс. | 1 | Бақылау сабағы | |||||||
| 28 | Қарапайым мәтіндік редакторы. Редактор интерфейсі. Мәтінді теру ережесі. Мәтін бойымен жылжыту. Мәтіннің үзіндісін ерекшелеу. | 1 | Аралас сабақ, сұрақ- жауап |
СТО | ||||||
| 29 | Мәтінді редакциялау және пішімдеу. Қаріп. Абзац. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті) | |||||||
| 30 | Графиктік және мәтіндік ақпараттарды өңдеу. Аралас құжаттарды құру. | 1 | 7 сынып оқулығы | |||||||
| 31 | Калькулятор. Блокнот. Обработка звуковой информации. Звукозапись | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті | |||||||
| 32 | Мәтіндік процессоры жайлы жалпы мағлұмат, программа интерфейсі. Құжаттарды құру және сақтау | 1 | ||||||||
| 33 | Мәтінді пішімдеу және редакциялаудың негізгі әдіс-тәсілдері. Қаріп, абзацтар, шегіністер мен аралықтар. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті |
Сатылай кешенді талдау | ||||||
| 34 | Нөмірленген және маркерлеген тізімдер. Бағандар. Беттердің параметрлері. Жиек. Алдын ала қарау. Құжатты баспадан шығару. | 1 | Аралас сабақ, сұрақ- жауап | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | 9 сынып оқулығы | |||||
| 35 | Кестелер. Кестелер құру. Кестелерді редакциялау. | 1 | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті) | |||||||
| 36 | Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу. | 1 | ||||||||
| 37 | Графикалық объектілерді және көркем жазуларды кірістіру. Суреттер мен жазуларды пішімдеу | 1 | ||||||||
| 38 | Практикалық жұмыс. | 1 | ||||||||
| 39 | Компьютерлік графика түрлері. Векторлық және растрлық графиктерді құру және өңдеу бойынша программалары. Графикалық файлдардың пішімі. Векторлық графика. Векторлық графиканы өңдеу бойынша программасының интерфейсі | 1 | Компьютерлік графиканың қолдану аймағымен, суретті бейнелеудің екі принциптарымен танысу. | Аралас сабақ, сұрақ- жауап | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | |||||
| 40 | Фигураларды салу. Векторлық объектілермен қарапайым амалдар. Қисықтарды редакциялау. | 1 | Растрлық дисплейдің, сұйықкристалды монитордың жұмыс істеу принциптері түсіндіру. | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті) | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері |
Интернет матиалдары | ||||
| 41 | Мәтін, мәтіндік блоктар құру. | 1 | Пиксель түсінің экранда қалыптасу принципіпімен танысу. | |||||||
| 42 | Растрлық графика. Растрлық графиканы өңдеу бойынша программа интерфейсі. Растрлық бейнелердің параметрлері. Растрлық бейнелермен жалпы жұмыс жасау тәсілдері. Түстер. Салу құралдары. | 1 | Растрлы және граикалық редактормен жұмыс істеуді түсіндіру. | Аралас сабақ, сұрақ- жауап | ||||||
| 43 | Аймақтарды ерекшелеу, ерекшеленген аймақтармен жұмыс. Қабаттар. | 1 | Сурет салуда шеңбер, тіктөртбұрыш, сызықтарды пайдалануды үйрету. | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті) | ||||||
| 44 | Мәтінмен жұмыс. | 1 | ||||||||
| 45 | Программа интерфейсімен танысу. Презентациялар. Мультимедиялық презентациялардың конструкторы. Безендіру шаблондары | 1 | БҚ компьютердің өзінеқызмет көрсетуге, оның құрылғыларының жұмысын басқаруүшін қажет екенін түсіндіру | Аралас сабақ, сұрақ- жауап | ||||||
| 46 | Мәтінді құру. Кестелерді, суреттерді, бейнені және дыбысты кірістіру. Анимация әсерлерін баптау. Презентацияларды көрсету | «Файл», «файл атауы», «файл түрі», «файл құрылымы ағашы», «каталог», «файлға жол» түсініктермен танысу | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті) | |||||||
| 47 | Өздік жұмысы | 1 | Пайдаланушы мен бағдарламаның өзара байланыс амалдарын көрсету | |||||||
| Телекоммуникация (2 сағат). | ||||||||||
| 48 | Компьютерлік байланыстың негізгі түрлері. Ауқымды ақпараттық желілер. Жергілікті желі. Интернетте ақпаратты іздеу. Электрондық пошта. | 1 | Оқушылардың Интернет желісінен ақпарат алу, электрондық поштамен жұмыс істеу мүмкіндіктерін қалыптастыру | Аралас сабақ, сұрақ- жауап | Кестелер, презентациялар, компьютер, жұмыс дәптері | Интернет материалдары | ||||
| 49 | Ақпаратты қорғау және ақпараттық қауіпсіздік | Практикум элементі бар түсіндірмелі көрнекілікті) | ||||||||
| Жобалық іс-әрекет (2 сағат) | ||||||||||
| 50 | Қорытынды жобаларды әзірлеу | 1 | ||||||||
| 51 | Жобаны қорғау | 1 | ||||||||