Мұқағали өлеңдеріндегі шыншылдық, тазалық, асқақтық.
№10 С. Мұқанов атындағы орта мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мұстажапова Айымгүлдің
11 «а» сыныбында
қазақ әдебиеті пәні бойынша тізбектелген
сабақтың орта мерзімді жоспары
2013-14 оқу жылы
Атырау қаласы
| № | Сабақтың  тақырыбы  | Сағат | мерзімі | Оқып-үйренудің негізгі мақсаты  | Оқытуда  қолданылатын әдіс- тәсілдер  | Оқып-үйренудің нәтижесі  | Оқып- үйрену мақсатында бағаны қоса алып бағалау  | Дарынды, талантты оқушылармен жұмыс  | Дереккөздер | 
| 1. | Мұқағали өлеңдеріндегі шыншылдық, тазалық, асқақтық. 
  |   1  |   17.04. 14ж.  | Мұқағали шығармашылығы туралы мағлұматты толықтыру, өлеңдерін талдау, идеялық мазмұнын ашу. 
  | Сыни тұрғыдан ойлау, жас ерекшеліктеріне қарай оқыту, оқудағы көшбасшылық, диалогтық оқыту. 
  | Шығарманы түсіну, ақын шығармашылығына баға беру, оқушы шығармашылғын арттыру. | Топ басшылары өз тобын бағалау бетшесі арқылы бағалау | Топтық жұмыстар, шығармашылық тапсырмалар беру, диалог құру. | Оқулық, ғаламтор материалдары, суреттер, таблицалар, бейнетаспалар. | 
| 2. | Ақын поэмалары. «Ақ қайың» поэмасы  |   1  | 18.04. 14ж.  | “Ақ қайың” поэмасының негізгі идеясын, тақырыбын ашу. Негізгі кейіпкерлерге сипаттама беріп, портретін ашу, шығармашылыққа шыңдау.  | Қызығушылықты ояту, «Блум таксономиясы» «Жұптық әңгіме», «Венн» диаграммасы, «Топтық бағалау», «Кластер» әдісі. 
  | Ғылыми көзқарас қалыптастыру,эстетикалық тәрбие беру, жеке тұлға бойына адами қасиеттерді сіңіру. | Топ басшысы формативті бағалау | Күрделі талдау, салыстыру- лар жасату, эссе жаздыру.  | Ғаламтор материалдары, бейнесюжеттер, ақын шығармаларының жинақтары. | 
| 3. | Қадыр Мырза-Әлі шығармашылығы. «Дала дидиры», «Домбыра», «Ақ отау» өлеңдері. 
  |   1  | 24.04. 14ж.  | Қ.Мырзалиевтің шығармаларының негізгі идеясын, тақырыбын ашу. Негізгі кейіпкерлерге сипаттама беріп, шығармашылыққа шыңдау. | «Ой шақыру», «Маршрут карта», «Жеке бағалау». | Топтық жұмысты жандандыру. Бірін-бірі тыңдай отырып, бағалай білу.  | Топ сарапшылары өз топ мүшелеріне баға береді | Әр тапсырмадан қорытынды жасай білу.Күрделі тапсырмалар, топтық жұмыс. | Оқулық, ғаламтор материалдары. Автор шығармаларының жинағы.  | 
| 4. | Ақын поэмалары. «Қызыл кітап» поэмасы. 
  |   1  | 25.04. 14ж.  | Поэмалардың ерекшеліктерін табу,түсіну;оқушылардың баяндау қабілеттерін арттыру, жауапкершілікке, қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу; | «Ой шақыру», «Үш оқушымен кеңес», «Кезектесіп қайталау». | Жеке тұлғаның ақыл- парасатының кемелденуі, шығармашылықтың артуы. | Бағалаушы,басқарушы, жетелеуші, таймкипер, барлаушы баға береді.  | Ой толғау, тез шешім шығару, тапсырманың ғылымилығына мән беру. | Оқулық, ғаламтор материалдары, суреттер, түрлі- түсті бетшелер. |