Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері
Қысқа мерзімді жоспар Шанбаева Асем Сабеновна
| Күні 26.09.2014
| Информатика | 5 а-сынып | |||
| Сілтемелер | Информатика пәнінен 5 сыныпқа арналған оқулық | ||||
| Сабақтың тақырыбы | Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері | ||||
| Жалпы мақсаттар | Білімділік: ақпарат саны түсінігін енгізу, ақпараттың өлшем бірліктерімен таныстыру, ақпарат санын анықтау дағдыларын қалыптастыру Дамытушылық: компьютерде ақпаратты өлшеу тәсілдерін, «БИТ», «БАЙТ» ұғымдарын, ақпараттың көлемін екілік жүйеде өлшеу, ақпараттың өлшем бірліктерін білуді дамыту Тәрбиелілік: ой толғанысқа, мәтіндік ақпарат санын анықтауға, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірілігіне ауыстыруға тәрбиелеу | ||||
| Оқушылар үшін оқыту нәтижелері | — оқушыладың ізденіс нәтижесі анықталады — өздігінен бағалау қабілеттері анықталады — алған материалдарды тиянақтай алады — өздігінен ой қорытады | ||||
| Сабақта туындаған негізгі идеялар | — тақырыпты жан-жақты іздейді — сыни көзқарасы қалыптасады — топтық жұмысқа әр оқушының өз ойы сақталады | ||||
| Күтілетін нәтиже | — дәлелді пікірлерімен бөлісе алады — өз бетінше ақпараттың өлшем бірліктерін ауыстыруға ойлау дағдылары қалыптасады | ||||
| Көрнекілік | АКТ, топтың алтын ережесі, INSERT әдісі НЕ білемін? НЕ білдім? НЕ білгім келеді? Рефлексия, кері байланыс | ||||
| Дерек көздері | «Информатика негіздері» журналы | ||||
| Тапсырмалар | 1. Топтық жұмыс
| ||||
| Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының әрекеті: | |||||
| Мұғалім әрекеті -жұпқа бөлу -жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру — ынтымақтамтастық атмосферасын қалыптастыру Топтық жұмыс
| Оқушы әрекеті —тапсырмаларды жеке-жеке орындау -жұпта әр баланың ойы құнды екенін ұғыну —тренинг барысында толық қатысу
Топтық жұмыс
| ||||
| І.. Жұпқа бөлу (1 мин) асықтарды таңда ІІ. Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу (2 мин) | |||||
| І. Үй тапсырмасын сұрау (3 мин) Қайталау, еске түсіру | |||||
| Модульдер 1.АКТ 2. Сыни тұрғыдан ойлау 3.Білім беруді және оқуды бағалау 4.Жаңа тәсілдер, әңгімелесу | Мұғалімнің әрекеті Салтанатты түрде тапсырылған тапсырманы сұрайды және сұрақ-жауап арқылы диалогқа түседі, оқыту мен оқудағы жаңаша әдіс — тәсілдерді іске асырады | Оқушы әрекеті Мұғалімнің бағытымен берілген тапсырмаларды жан-жақты, сыни тұрғыдан ойлана отырып орындайды, топта әр баланың ойы құнды екенін ұғына біледі Жұпта белсенділік таныта біледі
| |||
| Бағалау крийтерилері: | Сабақтың соңында кері байланыс рефлексия жасайды Оқушылардың сабақта танытқан белсенділіктеріне қарай бағалайды | -бағалау критерийлерін құрастырады -жұптар бір-біріне екі жұлдыз, бір тілек айтады | |||
| Келесі тапсырма | Компьютер – әмбебап есептеуіш машина | Эссе жазып келу | |||