Математикалық ойын-сабақ

55

Сабақтың тақырыбы: Математикалық ойын-сабақ

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:  Оқушылардың  ойлау  қабілетін, ой ұшқырлығын,оқуға  ынтасын  арттыру;

Дамытушылық:   ұйымдастырушылық  қабілетін  дамыту;

Тәрбиелік:  оқушыларды ұйымшылдыққа,  нақты  пәнге  қызығушылыққа, жауапкершілікке,  өзін — өзі тәрбиелеуге  тәрбиелеу.

 

Халық пен халықты, адам мен адамды

теңестіретін нәрсе – білім.

М.Әуезов.

І.Ұйымдастыру.

Асtivote құрылғысы арқылы сайысқа қатысатын оқушыларды анықтау.

(тест жұмысын орындау арқылы 12 оқушы іріктеледі);

  1. Өрнектің мәнін тап,егер х=3 болса: 27+х

а) 20       в)30        с)27      д)17

  1. Үшбұрыштың периметрінің формуласы:

а)  P=a+b+c              в)P=2a+2b             с)P=a+b+2c            д)P=a+b

3.ЕКОЕ(25,5)=

а) 5               в)  15           с)30            д)25

4.Бұрыс бөлшекті анықта:

 

5.Бөлшектерді салыстыр:

  1.         c) білмеймін

6.Бөлшектерді қос:

а)     5           в)             с)            д)4

7.Бөлшектердің айырмасын тап:

а)                в)             с)            д)

8.Бөлшектерді көбейт:

а)  4/10              в)12/40             с)3/10            д)3/5

9.Бөлшектерді бөл:

а)1/3                в)2/3             с) 5           д)

10.Қораптағы шай 1/5 кг.Неше қорап шай 1 кг?

а) 5               в)2             с) 1           д)10

 

  • «Бәйге» (Бірінші қол көтерген оқушы жауап береді)-1 ұпай әр сұраққа
  1. Қазақстан мектептеріндегі жоғары баға.(5)
  2. Дүниеде бүтін нәрсе бола бермейді

Көңілге армандаған қона бермейді

Бүтін нәрсе бөлігін көрсететін

Қандай сан бар достарым айтыңдаршы? (жай бөлшек)

  1. Жолдың формуласы (S=vt)
  2. Жұп сан (2)
  3. Барлық қабырғалары тең тіктөртбұрыш(квадрат)
  4. Бірінші қорапта екіншіге қарағанда 10 дәптер артық.Ал барлығы 70 дәптер болса, әрбір қорапта қанша дәптер бар? (30,40)
  5. Нәрселерді санағанда

Керек ол бізге ауадай

Айтыңдаршы бұл қандай сан

Жан-жақтарыңа қарамай?(натурал сан)

  1. 1 куб метр судың салмағы қанша кг?(1000 кг)
  2. Бір нүктеден шыққан екі сәуледен құрастырылған геометриялық  фигура.(бұрыш)
  3. 6 алманың 2-ін

Досың сұрап алады.

Айтшы сонда нешеуі

Өз қолыңда қалады?(4)

  1. Бір қызыл өрік жесең не қалады?(пашағы)

 

(Екі ұпайы төмен  оқушы шығады)

 

 

2-бөлім. Топтарды анықтау.  (10 оқушы қатысады)

Оқушылар 2 топқа бөлініп отырады.(топты суреттің қимасы арқылы анықтайды)

 

 

 

 

 

 

 

 

1-топтың тапсырмалары:

  1. 1 кг мақта ауыр ма, 1 кг темір ауыр ма? (тең)
  2. 3-тің үшінші дәрежесі (27)
  3. Квадраттың периметрі неге тең? (Р=4а)
  4. С қалай аталады?(қосындының мәні)
  5. Бір сағатта қанша секунд бар? (360)
  6. Алымы бөліміне тең жай бөлшек …..деп аталады.(бұрыс)
  7. Екі сіріңкені сындырмай 10-ды қалай көрсетуге болады?
  8. 3 санына бөлінгіштік белгісі.(цифрларының қосындысы 3-ке бөлінетін натурал сандар 3-ке бөлінеді.)
  9. 41-жай сан ба?(иә)
  10. Кесіндіні өлшейтін құрал.(Сызғыш)

2-топтың тапсырмалары:

  1. 1 км шоссе ұзын ба, 1000 м қара жол ұзын ба?(тең)
  2. 2-нің төртінші дәрежесі неге тең?(16)
  3. Тіктөртбұрыштың периметрі неге тең? (P=2(a+b))
  4. С қалай аталады? (айырманың мәні)
  5. 1 метрде қанша миллиметр бар?(1000)
  6. Алымы бөлімінен үлкен жай бөлшек … деп аталады.(бұрыс)
  7. 3 сіріңкеден төртті көрсет.
  8. 9 санына бөлінгіштік белгісі(цифрларының қосындысы 9-ға бөлінсе, натурал сан да 9-ға бөлінеді.)
  9. 49-құрама сан ба? (иә)
  10. Бұрышты өлшейтін құрал.(транспортир)

 

3-бөлім.Топбасшылар сайысы (2 ұпай)

 

1-топ

  1. 1 саны мен өзіне ғана бөлінетін натурал сан(жай сан)
  2. 1-ге тең бір ғана ортақ бөлгіші бар натурал сандар (өзара жай сандар)
  3. Алымы мен бөлімі өзара жай сандар болатын бөлшектер(қысқартылмайтын)
  4. Бөлшекті ортақ (жаңа) бөлімге келтіру үшін оның алымын да, бөлімін де көбейтетін сан(толықтауыш көбейткіш)
  5. Берілген натурал сандардың …. деп сол сандардың әрқайсысы бөлінетін үлкен натурал санды айтады.(ЕҮОБ)
  6. О санын натурал санға бөлуге болады ма?(иә)
  7. Егер натурал санның жазылуы жұп санмен аяқталса, онда ол … бөлінеді.(2-ге)
  8. Жазылуы жұп цифрмен аяқталадын натурал сандар …бөлінеді.(2)

2-топ

  1. Екіден көп бөлгіші бар натурал сандар … сандар деп аталады.(құрама)
  2. Натурал 1 санының қанша бөлгіші бар?(1)
  3. Бөлшектің алымын да, бөлімін де олардың ортақ бөлгішіне (1-ден өзге) бөлуді … деп аталады.(бөлшектерді қысқарту)
  4. Егер бөлшектің алымын да , бөлімін де бірдей натурал санға көбейтсек немесе бөлсек, оған … алынады.(тең бөлшек)
  5. Берілген натурал сандардың әрқайсысына еселік болатын ең кіші натурал санды, сол сандардың … деп атайды.(ЕКОЕ)
  6. Натурал санды 0-ге бөлуге болады ма?(жоқ)
  7. Жазылуы 0 цифрымен аяқталатын натурал сандар … бөлінеді. (10,5,2)
  8. Жай сандардың ішінде айырымы 1-ге тең сандарды ата.(2,3)

 

2  топтың оқушыларына беріледі.(8ұпай)

 

 

 

4-бөлім.Басқатырғыш.

     

  1. Салыстыр:
  2. Тоқашты үш бөлікке бөлу үшін неше рет кесу керек?(3)
  3. Аликвоттық бөлшектерді қолдану арқылы 7 нанды 8 а8дамға тең бөлу керек.()
  4. Батонды үш бөлікке бөлгенде неше рет кесу керек?(2)

 

5-бөлім.«Лидерге  жету»

Қорытындылау.

          Рефлексия