Татлиқ вә аччиқ

37
күні   Сыныбы 3 а сынып
  Сабақтың тақырыбы Татлиқ  вә аччиқ
 Жалпы мақсаттар: Топтық әңгіме арқылы «Татлиқ  вә аччиқ»

ертегісінің идеясын білдіру және оқушылардың тіл байлығын молайту

 

Күтілетін оқу нәтижелері -Ертегінің идеясын түсінеді;Оқушылар ертігіні топпен талқылай отырып түсінеді.Басқа елдің ертегісін оқу арқылы сыни көзқарасы қалыптасады;өз бетімен жұмыс жасау дағдылары қалыптасады;өзінің ойнаған ролі туралы пікірін ашық айтады;АКТ арқылы берілген ертегіні салыстырады;өзіндік,өзара бағалау жүргізеді
Қолданылатын әдіс-тәсілдер Блум таксономиясы;сто стратегиялары; визуалды деректер; зерттеушілік әңгіме;миға шабуыл; топтастыру  стратегиясы, топтық әңгіме

 

Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері Мұғалім іс-әрекеті

 

Оқушының іс-әрекеті ресурстар
 

Ұйымдастыру                                                        

Сабақты сыныпта жағымды атмосфера

қалыптасырудан бастадым.Шаттық шеңберін құрып бір-біріне жақсы тілектер айтуды ұсындым

Оқушылар шаттық шеңбер құрып бір-біріне жақсы тілектер айтады.

 

 

 

Интерактивті тақта

 

 

Топқа бөлу  

 

 

 

 

 

      

 

 

 

 

 

Мазайка қурастыру, сұрақтарға жавап беру

 

 

 

 Ертегінің сүреттері

Визуалды

 

Білу.

 

 

 

 

 

 Өтілген сабақ бойынша сұрақтарға жауап алу

«Миға  шабуыл

1.Қорқмаңлар қол  тутушуп  маңайли

кимниң сөзи?

2.Хәп  сән шумланларни!-дегән  абзацни тепип оқуп  бәр?

3.Патимә достлири  билән нәгә  барди?

4.Қизлар  жодигәр  момайдин  қандақ

қутулди?

Оқушылар

«Әқиллик Патимә»  ертегегі байланысты сұрақтарға     жауаптарын айтады

 

 

 Түсіну

 

Крыловтың  «Лиса и винаград» ертегісінін

 

 

оқулықпен жұмыс

-Балалар бүгін біз өтетін ертегіні

көреік

Түлкі  мен  тиінді дауыстары

-Ендеше,осы ертегіні оқиық.

 

Балалар жауабы:

«Түлкі мен тиін»

 

 

Барлығы оқушылар  ертегені оқиды.

 

 

қолдану

 

 

 

 

Жаңа сабақтың тапсырмалары

Ертегінің мазмұны

Сұрақ- жауап  қағаздары.

Ролдіқ тапсырмалар

 1топ  ролдік тапсырманың  сұрақтарын  оқиды

2-топ  жауаптарын  табады

 

  Мағынаны тану кезеңі

 

 

топтастыруы

 

Сергіту сәті

 

 

«АЛДАР көсе»видеоролигі

 

 

Оқушылар көреді

 

  Талдау

 жинақтау

 

 

 

 

 

Топтық  жұмыс.

1-топ

Берілген  сүреттерді  топтастыру арқылы   ертегідегі  кейіпкерлердің суреттерін  жійнау

Постермен жұмыс жасау ұсынылады

Оқушылардың әр тобына тапсырмалар беріледі.Ертегінің кейіпкерлері.

 

Менің кейіпкерім

 

 

 

Мағынаны тану кезеңі

RAFT стратегиясы

 

 

 

Эссе

 

 

 

Кері байланыс

 

 

 

 

 

 

 

 

«Бүгінгі сабақ маған  ұнады ма?»  сұрағы арқылы кері байланыс жасау

 «Бүгінгі сабақ маған  ұнады ма?»  сұраққа оқушылар

стикерлерге өз ойларын жазады

 

Бағалау

 

Формативті  бағалау жүргізеді Өзін-өзі бағалайды

Бағдаршам арқылы

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы

Үйге тапсырма