Дүниетану пәніне арналған орта мерзімді жоспар

101

Қарағанды облысы, Ақтас кенті.

«Саран қаласы әкімдігінің №16 ОЖББ мектебі» КММ

Асем Батталовна-бастауыш сынып мұғалімі

Дүниетану  пәніне арналған орта мерзімді жоспар

1.Оқыпүйренудің негізгі мақсаттары 2.Оқытуда қолданылатын  әдісәсілдер 3.Еңбекке баулуды үйренудегі тіл тосқауылын жеңу 4.Оқып-үйренудің нәтижесі 5.Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау 6. Барлығын

қосқанда

7. Негізгі дерек

 көздер

1-модуль «Адам ағзасы және оны күту»
1-модуль Тақырыптары:

Адам-табиғат перзенті. Ағза мүшелері, оның қызметі.

Тері-ағзаның қорғаныс мүшесі, оның атқаратын қызметі.

Қаңқа. Бұлшық ет. Қимыл-қозғалыс мүшесі.

Қан айналым мүшелері. Жүрек және оның негізгі қызметі.

Тыныс алу мүшелері.

Ас қорыту мүшелері, оның қызметі.

Қан тамыры соғуы есептеу.

Жүйке, оның қызметі

Сезім мүшелері: көз, құлақ, мұрын, тіл, тері.

 

 

 

Адам қаңқасы мен адамның мүшелері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АКТ,

Ассоциация жинау.

 

 

 

Кластер құру, постер құру

 

Сергіту сәті

 

 

Сурет салу

 

Эссе жазу

 

 

 

 

Рефлексия (стикерлер арқылы ой түйіндеу.

Суммативтік бағалау.

1.Постер құру, кластер жинау, ассоциация жинауда оқушылар топтық, жұппен жұмыстарда бір-бірімен диалог арқылы қарым-қатынас жасайды.

 

Күтілетін нәтиже:

  • Адам-табиғат перзенті екенін біледі.
  • Ағза мүшелері, оның қызметін бақылайды.
  • Тері-ағзаның қорғаныс мүшесі, оның атқаратын қызметімен танысады.
  • Қаңқа. Бұлшық ет. Қимыл-қозғалыс мүшесін біледі.
  • Қан айналым мүшелері. Жүрек және оның негізгі қызметін өзіне тәжірибе жасау арқылы біледі.
  • Тыныс алу мүшелерімен танысты.
  • Ас қорыту мүшелері, оның қызметін білді.
  • Қан тамыры соғуы есептеді.
  • Жүйке, оның қызметі анықтады.
  •  Сезім мүшелері: көз, құлақ, мұрын, тіл, тері жататынын білді.
  • Топпен ынтымақтастықта жұмыс жасайды.

 

Топты бағалау «2 жұлдыз, 1 тілек», жұппен жұмыты бағалау «смайликтер арқылы»,  жекелей жұмысты «мадақтаулар» арқылы бағалау, суммативтік бағалау.

 

Төмен  деңгей                     Сурет салу, суреттен адамның дене мүшелерін тауып беру, қимыл-қозғалыс арқылы бұлшық етті байқау, сезім мүшелерін қорғау турасында қысқаша шығарма жазу.

Орта  деңгей                         «Ағза мүшелері туралы» реферат жазу,

«Қимыл-қозғалысты қалыпқа келтірудегі жаттығудың пайдасы туралы» эссе жазу, «жүрек туралы» суретті топтама жинау, «сезім мүшелеріне» кластер құру. Жоғары  деңгей            Адам туралы презентация жасау (ағза мүшелері, сезім мүшелері, жүрек, жүйке, бұлшық ет болуы тиіс), ребус, сөзжұибақ жасау.

Дүниетану

3 сынып, қосымша тапсырмалар, түрлі дереккөздерден. (балаларға арналған газет-журанлдардан, ғаламтор беттерінен)

Мақсаты:  Білу Адам деген кім? Ол қалай пайда болды? деген сауалдарға жауап ала алады. Қалай пайда болғанын біледі.
Түсіну Сезім мүшелерінің сипаты мен оның қызметтерін түсінеді, оны дәлелдейді
Қолдану Өз дене мүшесіне қарап адамның қаңқа сүйектен, бұлшық еттен тұратынын зерттейді және біледі. Сурет салады.
Талдау Ас қорыту, тыныс алу мүшелері жайында жазылған журналдардан мақалаларды талайды, өз ойымен салыстырады.
Жинақтау

 

Өтілген тақытыптар бойынша №1 сарамандық жұмыс алуда өзінің адам туралы алған білімдерін жинақтайды. (реферат, ребустар, сөзжұмбақтар) құрады және қорғайды.