ДҮНИЕТАНУ ПӘНІНЕН ОРТА МЕРЗІМДІ ЖОСПАРЛАУ

ДҮНИЕТАНУ  ПӘНІНЕН  ОРТА  МЕРЗІМДІ   ЖОСПАРЛАУ 

Оқып-үйренудің  негізгі  мақсаттарыОқытуда  қолданылатын  әдіс-тәсілдерОқып  үйренудің  нәтижесіҮйрену  мақсатында  бағаны  қоса, бағалау   

     Барлығын  қосқанда

Негізгі  дерек  көздер
1Тақырыбы: Біржылдық, екіжылдық және көпжылдық өсімдіктер


Мақсаты: Өсімдіктердің  өмір  сүру  ұзақтығы  жайлы  білуі тиіс

 

 

 

 

 1.Оқыту  мен  оқудағы  жаңа  тәсілдер: диалог


2.Оқыту мен оқуда  АКТ- ды пайдалану Суреттер  көрсету , пікір  алмасу

Топпен  жұмыс

3.Сыни  тұрғыдан  ойлауға  үйрету: «Өсімдік  түрлері»- ой қозғау, топтастыру,

4.Оқыту  үшін  бағалау мен  оқуды бағалау. Өзара  бағалау. Өзін-өзі  бағалау

Өсімдіктерді  өмір  сүруіне   қарай  топтарға ажырата  алады;

Олардың  өсіп-өніуіне  байланысты  қажеттілігін  сипаттай  алады;

 

Формативті  бағалау,          «Бағдаршам»

 

Тренинг «Шаттық  шеңбері»,

Сұрақ — жауап – «Өсімдік  түрлері»,

«Суреттер сөйлейді» суреттер; «Өсімдіктер  көрмесі» -топтық,

мәтінмен    жұмыс

І – топ: Біржылдық  өсімдіктер  туралы оқиды, суретін салу;

ІІ – топ: Екіжылдық  өсімдіктер туралы  оқиды, сурет  салады;

ІІІ – топ: Көпжылдық  өсімдіктер  туралы  оқиды, сызбасын  толтыру;

Үй тапсырмасы: А – Мәтінді  оқу,әңгімелеу,  В  -Емен  мен  күнбағысты  салыстыру,  С— «Әр  топтан 10-нан  өсімдік  атауын  жазу » дерек;

« Бағдаршам»  арқылы  бағалау

Компьютер, оқулық, үлестірмелі материалдар,ватман, маркер
2Тақырыбы: Жабайы және мәдени өсімдіктер

Мақсаты: Оқушыларда  жабайы және мәдени өсімдіктер туралы  түсінік  және  өсімдіктердің адам өмірдегі маңыздылығын  қалыптастыру

 1.Оқыту  мен  оқудағы  жаңа  тәсілдер: Диалог «Кім  білгіш?»  ойыны.
2.Оқыту мен оқуда  АКТ-ды пайдалану: «Жабайы  және  мәдени» аудио –визуалды  демонстрациялау

3.Сыни тұрғыдан ойлауға  үйрету:

«Өрмекші»  әдісі. Топпен  жұмыс  істеу- коллаж

4.Талантты  және  дарынды балаларды оқыту : «Венн  диаграммасы»  толтыру.

5.Оқыту  үшін  бағалау мен  оқуды бағалау . Бағалау  парағы, жұптық  бағалау.

Оқушылар  жабайы және мәдени өсімдіктер  туралы  түсінік  алады.

 

Жұптық  бағалау,  Формативтік бағалауТренинг «Тілектер елі», түрлі түсті  стикер  арқылы топқа бөліну;

«Кім білгіш?» ойын  ойнау арқылы үй  тапсырмасын тексеру; топтық  жұмыс

АКТ  арқылы  «Жабайы және мәдени өсімдіктер»  таныстырылым; әңгімелесу;

Топпен  жұмыс – І – топ- коллаж: «Жабайы өсімдіктер» — топтастыру

ІІ –топ – коллаж .« Мәдени  өсімдіктер»-топтастыру

С  оқушы — сызба  толтыру;

Үй  тапсырмасы : 81-83  бет мәтін  оқу, сұраққа  жауап  беру,  В  оқушы  5 мәдени  өсіімдік  жазу,  талдау

Жұптық  бағалау

Компьютер, оқулық, түрлі  суреттер, үлестірмелі  бағалау  парақтары,

тірек – сызбалар.

3Тақырыбы:

Өсімдіктердің тіршілік ортасы.

Мақсаты: көгал, өсімдіктер  мен жануарлар  әлемі  туралы  түсінігін  қалыптастыру;

 

 

1. Оқыту  мен  оқудағы  жаңа  тәсілдер:Диалогтік  оқыту

2. Оқыту мен оқуда АКТ-ды  пайдалану: Көгал  суреттері, әңгіме ;

3. Оқушылардың жас  ерекшеліктеріне  сәйкес  оқыту және оқу: деңгейлік  тапсырмалар

4. Сыни тұрғыдан ойлауға  үйрету: «миға шабуыл»

5.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Өзін  өзі  бағалау. Кері  байланыс

 

 

 

 

Оқушыларда  көгал, өсімдіктер  мен жануарлар  әлемі  туралы  түсінік қалыптасады, көк  шалғынның  сұлулығын  түсінуге  үйренедіФормативті  бағалау,

кері  байланыс- смайлик

Тренинг «Қара жорға» биі, жыл мезгілдеріне байланысты топқа бөлінеді;

Тақырыпты  ашу – «Көгалдағы  жануарлар  мен  өсімдіктер»;

АКТ  арқылы    шолу  жасау; әңгіме;

А -шалғынның  маңыздылығын  атау;

В  -Орманның  рөлін  сипаттау, сызбаға  түсіру;

С- тіршілік  ортасын  сипаттап, сурет  салу;

Топ  арасында «Мен –саған, сен -маған»ойын жүргізу; Топтарды аралап, әрбір топ мүшесінің жұмысын қадағалаймын.

Баяу жұмыс істейтін оқушыларға жетелеуші сұрақтар дайындаймын.

Үй  тапсырмасы  83 – 86 бет оқу; 86 бет  тапсырма  орындау;

Смайлик  арқылы  бағалау.

Оқулық, үлестірмелі  қағаздар, компьютер, тақырыпқа  байланысты  суреттер,бағалау  парақтары.
4Тақырыбы:

Өсімдікті қорғау қажет.

Мақсаты: Оқушылардың   білімін  тереңдетуге  және  пысықтауға, табиғатты  құрметтеуге  және  аялай  білуге  үйрету  .

1.Оқыту мен оқуда  АКТ-ды  пайдалану: суреттер  көрсету; «Константинополь»-ойын  шартымен таныстыру

2. Оқыту  мен  оқудағы  жаңа  тәсілдер: Диалогтік  оқыту: сұрақ-жауап.

3.  Сыни тұрғыдан ойлауға  үйрету: Ой  қозғау

4.Талантты  және  дарынды балаларды  оқыту: Әр  топ  өз  жұмыстарын  қорғайды

5.Оқыту үшін бағалау және оқу үшін бағалау. Өзін- өзі бағалау. «Екі  жұлдыз, бір  тілек» .

Өсімдіктердің  өсіп-өну  ортасы жайлы  білімдерін  пысықтайды , табиғатты  құрметтеуге  және  аялауға  үйренеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 формативті бағалау,  «Екі жұлдыз, бір тілек»«Сәлемдесу» ойыны.

Өсімдік  түрлеріне  қарай  топқа  бөлу,

АКТ  арқылы  таныстырылым «Табиғатты  аялайық!»  көрсету, пікірлесу;

«Константинополь» ойыны. Сұрақ-жауап  барысында  өздерін  көрсете  біледі.

Топпен  жұмыс  істеу  барысында  топ  мүшелері  өз  шығармашылықтарын  көрсете  алады: А  оқушы: сурет  салады, В оқушы: жұмбақ  шешеді, С оқушы: өлең  жазады;

Үй  тапсырмасы: 87-88  бет  оқу, мазмұндау;тапсырма  орындау

«Екі  жұлдыз, бір тілек»  арқылы  бағалау.

Оқулық, үлестірмелі  қағаздар, компьютер, суреттері, «Білім  ағашы», түрлі-түсті  маркерлер, ватман, бағалау  парақтары,