4 саны мен цифры. Төртбұрыш. Шаршы

Сабақтың тақырыбы: 4 саны мен цифры. Төртбұрыш. Шаршы

Сабақтың мақсаты:

  • 4 санымен және 4 цифрының жазылуымен, 4 санының құрнамымен таныстыру; төртбұрыш, шаршы туралы түсініктерін қалыптастыру.
  • Оқушылардың ой-өрісін ойлау қабілеттерін математикалық тілін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.
  • Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа және дұрыс есептеуге, ізденімпаздыққа тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа білім енгізу.

Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру.

Көрнекілігі: сандар, суреттер

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылардың назарын аудару.

ІІ.Өткен тақырыпты пысықтау

-Балалар, Жан-жаққа кетті зымырап,

Мысықтан қорыққан тышқандар.

Қорапқа кірді біреуі,

Соңынан кетті екеуі.

Тығылды сонда нешеуі? (1+2=3)

 

Ұлпа жүнін қыздырып,

Күн шуақта бір күшік.

Отыр еді маңына

Келді тағы екі күшік

Нешеу болды сен сана?

 

-Балалар, өткен сабақта қандай тақырыппен таныстық?

— 3 Саны мен цифры.

ІІІ. Жаңа сабақ.

-Енді, балалар, көңілімізді тақтаға аударайық.

 

          

 

 

-Екі балапан тұр,

Екі балапан отыр.

Шатаспай тез ойлансақ,

Тура тауып атасақ,

Тұрғаны бар, отырған,

Барлығы қанша балапан?

-Дұрыс балалар, ендеше бүгінгі сабағымыздың тақырыбы 4 саны және цифры. (Мұғалім тақтаға 4 саны цифрының жазба түрін көрсетеді)

 

  1. Төрт жыл мезгілі 4 санымен белгіленеді.
  2. Үштен кейін төрт болар,

Бір жылда төрт мезгіл бар.

Қыс мезгілі –күн суық,

Ақ қар жатыр жер жауып.

Көктемде болар жер жаңа,

Егейік егін далаға.

Жазғытұрым күн ұзақ,

Аптап тұрар күн шуақ.

Алтын күз бізге берер нұр,

Жеміс-жидек пісіп тұр.

Төрт төртім бар,

Төрт тортым бар.

Төртім –маған

Тортым-саған.

ІV. Оқулықпен жұмыс

№1. Тапсырма бойынша санның сан сәулесіндегі орнын және 3-ке 1-ді немесе 2-ге 2-ні қосу жолымен 4 санын шығарып алуды түсіндіру.

-Бірінші суретте бір түспен неше торкөз боялған? Нешеуін басқа түспен бояды? Мұны қалай жазуға болады? Неше болды? Демек 4-бұл

Мысалдар төрттігін құру жолын түсіндіру. Мұндай жұмыс оларды қосу мен азайту арасындағы байланысты түсінуге әкеледі.

№2. Дәптерде оқушылардың өздері орындауға берілген. Бұл тапсырманы орындамас бұрын 4 санының құрамы қайталанады.

№3. Ауызша орындау кезінде 4-ке дейін тура және кері санауға жаттығады.

Төртбұрыштың мәнді белгілерін түсіндіру. Жинақ полотносына геометриялық фигуралардың үлгілері бекітілген. Мысалы, әртүрлі үшбұрыш және 1 төртбұрыш. Артық фигураны табыңдар. Бұл фигураны қалай атауға болады? Бұл фигура неге төртбұрыш деп аталады? Төртбұрыштың бұрыштары нешеу? Неше қабырғасы бар?

№4. Төртбұрыштың әр түрімен танысады.

№5. Бекіту жұмысы.

№6. Оқушылар берілген фигураны құрастыратын қиындыларды дайындап қоюлары керек.

 

  1. Сергіту сәті.

Шаршасаңдар балалар,

Қолдарыңды созыңдар.

Саусақтармен ойнаңдар,

Қолдарыңды сермеңдер.

Денелерің шынықсын

Саналарың тынықсын.

VІ. Дәптермен жұмыс.

№1. Оқушылар 4 цифрын торкөзде жазу жолымен танысқаннан кейін ауада жазып шығады.4-тің жазылу үлгісін толтырады.

№2. -Жазуға қараңдар. Математикада мұндай жазуларды қалай атайды?

-Өрнек. Өрнектің мәні 4-ке тең болатындай бос орынға сан таңдаймыз. Көрнекі түрде түсіндіру.

4 қарындаш алыңдар. Біреуін жеке қөойыңдар. 4 шығу үшін 1 қарындашқа қандай сан қостық?

№3. Төменде қандай сан көрсетілсе, сонша шаршының суретін салады.

№4. Оқушылар нүктелерді дұрыс қосуды үйренеді және төртбұрыш туралы білімдерін нақтылайды.

VІІ. Жаңа сабақты бекіту.

-Аптаның төртінші күні қай күн?

-Жылдың төртінші айын ата.

-4 санын қажет ететін мысалды келтіре аласың ба?

 

VІІІ. Бағалау.