Электр өрісі .Электр өрісінің кернеулігі

83

 

Тізбектелген сабақтар топтамасының орта мерзімді жоспары. Физика 8-сынып

  1. Сабақтың тақырыбы : Электр өрісі .Электр өрісінің кернеулігі
Рет/с Оқытудың негізгі мақсаттары (Блум таксономиясы бой-ша білім деңгейі) Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс -тәсілдер Оқу нәтижелері Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау Барлық оқушыларды сабақта жұмысқа тарту (А,В,С) Негізгі дереккөздер, құралдар
1 Ұйымдастыру кезеңі: сергіту жаттығу 3 минут

Топқа 1, 2, 3, 4, деп санап бөлу

1.Білу 2 минут

 

 

Қарапайым эксперимент  көрсету

—          электроскоптың тілшесі неге ауытқиды ?

Осы  эксперимент бойынша  жаңа сабақтың тақырыбына шығамыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар ауызша жауап береді

Бағалау парақтары, сұрақтар, жазылған үлестірме материалдар
2.Түсіну

15 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Төтр топқа да бірдей тапсырма беріледі.      

1.электр өрісі дегеніміз не?

2.Электр өрісінің қасиеттері қандай?

3.Электр өрісінің қасиеттерін зерттеу үшін қандай заряд алынады(таңбасы бойынша) ?

4.Өрісті сипаттайтын физикалық шама(анықтамасы,белгіленуі , формуласы)

5. Нүктеліктің зарядтың электр өрісінің кернеулігінің формуласы

6.(+) зарядталған бөлшекке әрекет ететін күштің бағытын көрсететін сызықтары қалай аталады және бағыты қандай?

 

Негізгі ұғымдарға және шамаларға түсінік беріледі Формуланы қорытып шығарады ,өлшем бірлігін жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А.  Формула бойынша түрлендірулер орындайды

В деңгейі:

Анықтамаларға сәйкес формуланы қорытып шығарады

С деңгейі:  негізгі ұғымдарды бөліп алып, сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

Тапсырмалардың жауабын дәптерге жазып отырады Негізгісін түсінеді

 

 

 

 

 

3. Қолдану

5 минут

 

 

4. Талдау

15 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ауызша есептер:  0,3 Кл зарядқа әрекет етуші күштің шамасы  30Н . Кернеулігі қандай?

2.Кернеулігі 2000Н/Кл –қа тең нүктеде орналасқан 0,1Кл зарядқа қандай күш әрекет етеді. 

2.   есептер жинағы бойынша (әр топқа тапсырма жүйесін жасау)

1-топ.

2.-топ.

3-топ.

4-топ

Әр топ өз мысалдарын келтіреді, талқылайды.

 

 

 

әр топ өз мысалдарының шығару жолын түсіндіріп, дәлелдейді, келесі топ жазып отырады

 

Өзін-өзі бағалау.

 

.

 

 

 

 

 

А деңгейі: Әртүрлі шарттағы есептерді түрлендіріп шығарып, талдайды, дәлелдейді

 

В деңгейі: есептерді шығарып, түсіндіреді

 

С деңгейі: ұқсас есептерге қарап, шығарады

 

 

 

 

 

 

Қалай оқу керектігін түсіну

 

 

5. Жинақтау

5 минут

Электр өрісіне күнделікті тұрмыстан мысалдар келтір

Бүгінгі сабақта бірінші естілген физикалық шаманы сипатта

 

 
6. Бағалау

 

Бағалау парағын толтыру
7. үй жұмысы Тақырыпты оқып келу,  15-жаттығу 2-3