Физикалық шама. Шамаларды өлшеу.

45

 

Сабақтың тақырыбы: Физикалық шама. Шамаларды өлшеу.

Сабақтың мақсаты:

Сабақтың міндеттері:

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс тәсілдері: топтық жұмыс, ұжымдық жұмыс

Сабақтың барысы:

  1. Ұйымдастыру кезеңі:
  2. Топтарға бөлу. Топ ережелерін қайталау. Рөлдерін анықтау (көшбасшы, хатшы, уақыт бақылаушы)
  3. Үй тапсырмасын тексеру (әр топқа карточкадағы тапсырма)

1-топ: Бақылау

2-топ: Эксперимент

3-топ: Теориялық талдау (А4 парағына жазу)

Бағаларын бағалау парағына қою

 

  1. Жаңа сабақ
  2. Жаңа тақырыпты ашу: (өлшеу құралдары туралы видеобейне)

Балалар, бұл видеобейнеде не көрсетілген? Оны қайда қолданады?

Табыс критериі: Ендеше, бүгінгі сабағымызың тақырыбы қандай? Ал бүгінгі тақырыптың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?

Бүгінгі сабаққа дейін шамалар туралы не білдіңдер?

Осы сабақта нені білуге болады?

  1. Оқулықпен жұмыс:

1-топ: физикалық шамалар 1-4 бөлім

2-топ:өлшем бірліктері 2-4 бөлім

3-топ: физикалық шаманы өлшеу 3-4 бөлім

(алған керекті мәліметті тұжырымдамалық картаға бейнелеу және жазу)

 

  1. Өзіндік жұмыс

Үстелге үш мензуркаға құйылған суды қойып, тапсырманы орындауды ұсыну.

Сұрақ: Қалай ойлайсыңдар осы тұрған заттар не үшін керек?

Аспап аты Өлшенетін физикалық шама Аспап шкаласының бөлік құны Физикалық шаманың мәні Аспаптағы судың көлемі (V,см3)
Мензурка мл 1 мл көлем  

 

150-100=50 см3

( 150 мен100-дің арасындағы бөліктін санына бөлеміз)

50:10=5 см3-құны

Топтар шығып жұмыстарын қорғайды. Басқа топтар сұрақтарын қояды.

Табыс критериі: бүгінгі алған білімдерінді қайда қолданасыңдар?

 

  1. Сабақты бекіту: «Ыстық үстел» ойыны (топтар арасындағы сайыс)

Кері байланыс кестесін толтыр

  1. Бағалау

(барлық бағаларын қорытындылап бақылаушылар бағаларын қояды, мұғалім қорытынды бағасын шығарады)

  1. Сабақты қорытындылау:

Ақылдың алты қалпағы

Бүгінгі жұмыс істеген топтарын туралы пікір

Бүгінгі сабақта не ұнады, нені тағы білгілерің келеді?