« Мен бақыттымын »

334

 

Тақырыбы: « Мен бақыттымын »

Тренинг мақсаты: «Бақыт», қуаныш, сүйіспеншілік құндылықтарының мағынасын   түсіндіру. Өз бойларына осы құныдылықтарды дарыта білуге үйрету.

Психолог: Саламатсыздар ма? Қымбатты лагерь демалушылары! Біздің көбіміз яғни барлығымыз биікте ғажайып болғымыз келеді. Ал, енді осы «ғажайып» дегеніміз не? Біздің  бүгінгі кездесуімізде осы ғажайып сөзінің педагогикалық тұрғыдан талдап көрейік. Енді барлығымыз «Ғажайып» сөзіне ұқсас бір-бір сөзден сөз айтып көрейік. Қатысушылар, мысалы мына сөздерді айтуы: мүмкін,идеал, үлгі, нәзікке ұқсас,бір бағыттағы, ескерткіш, сондай бір өте жақсы, т.б.

  1. «Ауысым» Жеке тұлғаны байқағыштыққа және топ мүшелері арасындағы үйлесімді қарым-қатынас қалыптастыра отырып, топ мүшелері жөнінде мәлімет алуға бағыттау.

Қатысушылар дөңгеленіп отырады.Бастаушы сұрақ қояды. Сол кезде қатысушының өзіне дәл келсе сол оқушы орнынан тез  тұруы керек.

-Кім үздік демалушы?

— Кім ән айтады?

— Кімнің бойы қысқа?

-Кім ең үлкені?

— Кім сурет салғанды ұнатады?

-Кім еріншек?

-Кім сотқар?

-Кім аппақ?

-Кімнің шашы ұзын?

Кім лагерь лидері болуды армандайды?

Кім ашушың?

  1. Слайд. «Есіңде болсын!» Қатысушы оқушыларға өмір туралы, оның қызығы мен қиындығы көп болатынын түсіндіру бағытында мәлімет беру.
  2. Көкөніс» Қатысушы оқушалырға көкіністер аттары жазылған қағаз ұсынылады.Сол бойынша бір-бірімен айтысу.
  3. «Достықты қалай түсінесің?» достық туралы демалушыларға бейнесюжет көрсету.Өздерінің осы әңгімеден түйгендерін білу.
  4. Релаксация (баяу музыка ойналады). «Өмір, мен үшін қымбатсың!»
  5. Мен бәрінен де әдемімін. Қатысушының өзіне деген сенімділігін нығайту.

Төмендегі сөздері сеніммен қайталау:

  • Мен ақылдымын
  • Қиындықтан қорықпаймын
  • Мен жаспын, қандай әдемімін
  • Мен ұзақ өмір сүремін
  • Менің қолымнан көптеген жақсылықтар келеді
  • Мен барлық туыстарымды жақсы көремін.