Құттықтау хат.Толымды , толымсыз сөйлем.

Апта:  жұмаКүні: 11/vСынып: 10 «в»
Сабақтың тақырыбы:Құттықтау хат.Толымды , толымсыз сөйлем.
Жалпы мақсаты:1. құттықтау хаттардың құрылымы туралы түсінік беру, жазылу үлгілерін көрсету; толымды, толымсыз   сөйлемдерді еске түсіріп, диалогта қолдана білуін тексеру.

2. шығармашылық, сауаттылық қабілеттерін дамыту; сөздік қорларын байыту, топпен,жұппен  жұмыс істеулерін, логикалық ойлау қабілеттерін, іскерлі дағдыларын қалыптастыру.

3. оқушылардың қызығушылығын, белсенділігін арттыру, жұмыс істеу қабілетін арттыру.

Күтілетін нәтижелер:Құттықтау хат жаза біледі,қатесін түзете алады; толымды, толымсыз сөйлемдердің ережесін біледі, сұрақтар қойып, жауап бере алады.
Сабақтың әдісі:Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, өзіндік, көрнекілік, топтық
Көрнекілігі:Интерактивті тақта, үлестірмелі қағаздар,  дискрипторлар

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңдері:Мұғалім әрекетіОқушы әрекеті
Кіріспе

I Ұйымдастыру бөлімі

 

 

 

2. Үй тапсырмасын тексеру

Білім алушылармен амандасу, сабаққа қатысымын  тексеру және олардың  назарын сабаққа аудару, сабақтың мақсаты мен барысын айту.

 

 

 

— Үйге алдын ала сендерге құттықтау тақырыбы бойынша тапсырма беріп жібердім.

Көрініс құрып келіңдер дедім.

Бір топ көрсетеді, ал қалғандары қай құттықтау түріне жататынын табу керек.

 

Сабаққа әзірлік

 

 

 

 

 

Оқушылар топ болып көріністерін көрсетеді, ал қалғандары  қай құттықтау түріне жататынын  табады

1. Туған күнімен құттықтау

2. Құттықтауды газетке беру

3. Бағдарлама-дан құттықтауды беру

 

 

2

Мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

Тұсаукесер

1. Топты қайтадан жасақтау

 

 

 

 

 

 

 

2 . «Ой қозғау» стратегиясы

Сұрақ-жауап

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

А) тірек-сөздер

(интерактивті тақта)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Дискриптор-

лар

 

-Мақал-мәтелдер құру арқылы топтастыру

 

 

 

 

 

 

 

 

-Құттықтау хат қандай жағдайда  жолданады?

 

 

 

— Құттықтау хат  қандай сөздермен басталады?

 

-Қандай тілектер айтылады?

 

 

 

-Қандай сөздермен аяқталады?

( мұғалім  толықтырып, түсіндіріп кетеді)

 

-Тақтада  тірек-сөздер жазылып тұр.

·       Мерейтой

·       Қуаныш иесі

·       Қадірлі,құрметті, аса қадірлі, қымбатты

·       Шын жүректен, ізгі тілекпен, шынайы көңілден, тілек білдіруші

·       Табыс

·       Амандық, саулық

·       Қажымас қайрат

·       Зор денсаулық

 

Дискрипторлар парағын әр оқушыға беріп, түсіндіріп кету .

Аты-жөні:

КритерийлерДискрипторларҰпай саны
АТопта құнды пікірлер(ценные  мнения) айтпады0-1 ұпай
Топта айтқан пікірлер айтты, бірақ топқа берілген тақырыптан ауытқыды(отклонялась от темы)2 ұпай
Топта құнды пікірлер айтты, жауабы нақ (точные) болды.3 ұпай
 

 

В

Топта белсенділік танытпады0-1 ұпай
Топта белсенділік танытты, бірақ Топ Ережесін бұзды2 ұпай

 

Топта белсенділік танытты, топ ережесін сақтады3 ұпай
ГЖауаптары толық болмады0-1 ұпай
Жауаптарында аздаған қателіктер болды2 ұпай
Сұрақтарға толымды, толымсыз сөйлемдермен жауап берді3 ұпай
 

3 оқушыдан шығып, қима сөздер таңдайды.Со-дан барлығы іздеп жүріп,

3 мақал шығарады.

 

 

— туған күніне, мерейтойлар-да,  мерекелерде т.б.

-құрметті, қадірлі, қымбатты

— ашық аспан, денсаулық, бақыт, табыс т.б.

Шын жүректен, тілек білдіруші т.б.

Сөздік дәптерлеріне жазып алу.

Тірек-сөздерді қолданып, бір-біріне тілектер айту.

2

Мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 мин

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

1. Оқулықпен жұмыс

 

А) сұрақ-жауап

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Жазба жұмыстары

А) құттықтау хаттар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ә) грамматикалық тапсырмалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Жұптық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Оқулықта құттықтау хаттың үлгісі берілген. 212 б.

 

 

Оқулықтағы берілген үлгі бойынша сұрақ  қою.

1. Құттықтау хат кімге арналған?

2. Қуаныш иесін немен құттықтайды?

3.Қуаныш иесінің қандай жетістіктері ерекше айтылған?

4. Қандай тілектер арналған?

5. Құттықтаушы кім?

 

 

-Енді әр топқа құттықтау хаттан беремін. Осы бойынша  тапсырмалар орындайсыңдар.

I- топ                                   Ұлттық ғылым                                                              академиясының

           академигі  Әмірұлы Мұхтарға

           Қадірлі Мұхтар Әмірұлы!

Халықаралық қазақ-түрік университеті ұжымы аты…  Сізді 70 жас… толған мерейтойыңыз… құттықтаймыз.Сіз… әлем медицинасы… қосқан үлесіңіз ерекше. Сіз… еңбекте табыс,отба-сыңыз… амандық, деніңізге саулық тілей…!

    Ізгі ниетпен: Халықаралық қазақ-түрік университетінің президенті, академик О.Сәбден

 

II-топ     Ақмола облысындағы Ақкөл ауылының

тұрғыны Тоқбекұлы Әбілханға

Құрметті бауырымыз Әбілхан                    Тоқбекұлы!

Сізді 50-ге келуіге шын жүрегімізді құттықтаймыз!Біз сізбен ұлағатты ұстаз, өнегелі отағасы ретінде жақсы көресің.Ағамызбен мықты денсаулық, қажымас қайрат, мол жақсылықтің тілейміз.

Шын жүректен: бауырлары

 

III-топ                       « Шаңырақ» сауда үйінің   басшысы   Бақытұлы Арманға

Құрметті Арман Бақытұлы!

Сізді сауда үйінің «Шаңырақ» құрыл-ғанына құттықтаймыз 5 жыл толу мерекесімен. Біз Сізді басшы әділ, білікті маман жақсы көреміз ретінде. Біздің ұжым атынан сізге денсаулық зор, табыс шығармашылық тілейміз.

Тілек білдірушілер: «Шаңырақ»

сауда үйінің ұжымы

 

( 1 топ тапсырмасын флипчарт арқылы тақтада орындайды)

 

 

-Келесі тапсырмаға көшпестен бұрын, грамматикалық тақырыпты еске түсірейік.

I-топ

толымдыОртақ белгісітолымсыз

 

 

II-топ

 

МысалдарТолымдыТолымсыз
1.Сабақ аяқталды.

 

2. Сен ағайды білесің бе?

 

3.Шығыс елінде жыл басы наурыз айынан басталады.

 

4. Ертең қашан келесің?

 

5.Асқар биыл оныншы сынып

бітіреді.

 

6. Спортты жақсы көремін.

 

7. -Қазақстаннан, Алматыдан.

 

 

 

III-Топ

1. Әлия өзінің туған күніне сыныптастарын шақырды.

2. Жақсы тілектер айтты.

3. Әлияның туған күні көңілді өтті.

 

 

— Құттықтау хаттарыңда сұрақтар берілген. Екі оқушыдан жұмыстанасыңдар.

 

Сұрақтар:

1.Құттықтау кімге арналған?

2. Қуаныш иесін немен құттықтайды?

3. Қуаныш иесінің  қандай жетістіктері ерекше айтылған?

4. Қандай тілектер арналған?

5. Құттықтаушы  кім?

 

 

 

 

 

 

Бір оқушы дауыстап оқып шығады.

 

Оқушылар белселі жауап берді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I топ – Көп нүктенің орнына тиісті жалғауын қойып жазу. Қазақстан

 

 

 

II топ – жалғаулары бар. Бірақ қате жазылған. Қатесін тауып, түзету.

 

 

 

III топ –құттықтаухат-тың сөйлемдері қате құрылған. Соны түзетіп, қайтадан жазу.

 

 

 

 

 

 

I топ- толымды , толымсыз сөйлемдерге Венн диаграммасын жасау.

II топ- сызбада сөйлемдер берілген, «+ -« қойып,толымды, толымсыз сөйлемдерін анықтау.

 

 

 

 

 

 

 

 

III топ- кеспе сөздер беремін, 3 сөйлем құрып, толымды, толымсыз сөйлем екенін анықтау.

 

Бірінші оқушы сұрайды, екінші оқушы толық(толым-ды сөйлеммен )жауап береді.

Содан кейін екінші оқушы сұрайды, бірінші оқушы толымсыз сөйлеммен жауап береді.

 

 

 

3

Мин

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

1.Өзін-өз бағалау, рефлексия жазу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Үй тапсырмасын беру

 

-Бүгінгі дискрипторларына қарап, өздеріңе баға беріңдер.

Ұпайды бағаға айналдыру шкаласы:

«5» — 9-8ұпай;

«4» — 6-5 ұпай;

«3» — 3-1 ұпай;

«2» -0

— бүгінгі тақырыбымыз қандай болды?

— Біз бүгін не істедік? Не көрдік?

Саған сабақта ұнаған жері қайсы?

 

 

 

 

Бір-бірлеріңе құттықтау хат жазып келіңдер, қолдан жасап  келгендерің жақсы болады.

 

Оқушылар өздерінің ұпайларын санап,  баға  қояды.

 

 

Рефлексия жазу ( не үйрендім? Не түсіндім? Нені түсінбедім?

 

 

Күнделіктеріне жазып алу.

2 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин