Сұраулы сөйлем

147

 

Тақырыбы: Сұраулы  сөйлем

Жалпы мақсаты: Сұраулы  сөйлем туралы толық мәлімет алуы және сөздік қорын , сөйлеу  дағдыларын  жетілдіру.

Түйінді идеясы:Сұраулы  сөйлем туралы толық мағұлмат алады. Ерекшеліктерін  ажырата біледі.

 

Мақсаты  Түрткі Күтілетін нәтиже ОҮБ Критерии Дескриптор

 

Білу Сұраулы сөйлем туралы біледі. Сұраулы сөйлем дегеніміз не?

Сөйлемдердің қандай сұрақтары болады?

Сұраулы сөйлем және сөйлем интонациялық ерекшеліктерін білу. Топтық бағалау. Сұраулы сөйлем туралы  және сұраулы сөйлем интонация ерекшеліктерін білу. Сұраулы сөйлем туралы  және сұраулы сөйлем интонация ерекшеліктерін біледі.
Түсіну Сұраулы сөйлемнің сұрақтары туралы біледі. Жетек сұрақ дегеніміз не?

Негізгі сұрақ дегеніміз не?

Анықтауыш сұрақтар дегеніміз не?

Сұраулы сөйлемнің негізгі, сұрақтары жетекші  және анықтауыш сұрақтары болатындығын түсіне білді. Сұраулы сөйлемнің негізгі, сұрақтары жетекші  және анықтауыш сұрақтарының жасалу ерекшеліктерін есте сақтау. Сұраулы сөйлемнің негізгі, сұрақтары жетекші  және анықтауыш сұрақтарының жасалу ерекшеліктерін есте сақтай алады.
Қолдану Сөйлем құрауда  интерактивті тақтада көрсетілген Бейне жазбаларды

қолдана біледі.

Сурет бойынша негізгі,жетекші,

анықтауыш сұрақтарды қолдана отырып,сөйлем шағын әңгіме құрастыра аласың ба?

Сұраулы сөйлем сұрақтарын қолдана отырып, әігіме,сөйлем құрай алады. Сұраулы сөйлемнің сұрақтарын қатыстыра отырып әңгіме құрай білу. Сұраулы сөйлемнің сұрақтарын қатыстыра отырып әңгіме құрай алады.
Талдау Хабарлы сөлеммен сұраулы сөйлемді салыстырып ерекшелігін ажырата біле алуы.  Хабарлы сөйлем мен сұраулы сөйлемнің қандай ерекшеліктері және ұқсастығы бар? Жаттытғу

жұмыстарын орындай отырып,

хабарлы, сұраулы сөйлемнің ұқсастығы мен ерекшеліктерін ажырата біледі.

ВЕНН диаграммасы Хабарлы,сұраулы сөйлемді салыстыра білу. ВЕНН диаграммасы Хабарлы,сұраулы сөйлемді салыстыра біледі
Сергіту сәті «Жаса, Қазағым!» әніне билеу.
Жинақтау Сұраулы сөйлемнің сұрақтарының ерекшелігін постер арқылы қорғай алуы. Сұраулы сөйлемнің сұрақтары қандай?

Олар қалай жасалады? (постермен қорғау)

Сұраулы сөйлемнің сұрақтарын мысал келтіре отырып,жинақтап көрсете алады. Тақырып бойынша алған білімдерін  қорғай алуы. Тақырып бойынша алған білімдерін қорғай алады.

 

Бағалау Бағалай алады. 1.Сабақ маған ұнады,себебі:——-

2.Сабақ маған ұнамады,өйткені

3.Сабақтан үйренгенім———

Бағалай алады.. Өзін –өзі бағалау Шынайы бағалай білу. Кері байланыс жасай алады.