Адамға пайдалы заттар.

59

 

Сабақтың тақырыбы: Адамға пайдалы заттар.

Сабақтың типі:Жаңа сабақ.

 Сабақтың  түрі:Дәстүрлі емес.

Білімділік: Оқушылармен «Денсаулық сақтау» деген модульді жалғастыра отыра,  «Адамға пайдалы заттар» тақырыбына байланысты мәлімет беру, ерекшеліктерін ұғындыру.  Тақырыптың   маңызын  ашып, түсіндіру. Грамматикалық тақырыптарды жаттығу арқылы бекіту.

Тәрбиелік:  Оқушыларды салауатты өмір салтын жүргізуге тәрбиелеу..

Дамытушылық: Тапсырмалар арқылы ойлау қабілеттерін, шығармашылығын дамыту, ауызекі сөйлеу тілін жетілдіру, жазба тілінің деңгейін көтеру.

Жабдықтау: Интерактив тақтасы, оқулық, кесте.

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі Оқу материалының мазмұны ӘЖ ТӘҰТ ҰБТ мен ОЖСБҒа дайындық Жеке-түзету жұмыстары
1 2 3 4 5 6
1.Ұйымдастыру кезеңі

 

 

2.Жан-жақты білімдерді тексеру:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Дайындық кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Жаңа тақырып:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Сабақты бекіту.

 

 

 

5. Үй жұмысы

а)Сәлемдесу

ә)Көңіл-күйді көтеру

б)Кезекшімен сұхбат.

 

в)Миға шабуыл – сұрақ-жауап әдісі арқылы.

-Балалар өткен тоқсанда біз сендермен «Денсаулық сақтау» модулін бастадық. Денсаулықты сақтау үшін не істеу керек, есімізге түсірейікші?

1)Тиімді, жақсы тамақтану;

2) Спортпен айналысу;

3) Таза ауада серуендеу;

4) Көбірек дәрумендерге бай тамақты жеу.

 

 

Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

-Балалар, бүгін біздің тақырыбымыз «Адамға пайдалы заттар». деген тақырыппен танысамыз. Сабақта мәтінмен танысып, тақырыпты меңгереміз. Жеке, жұптық және топтық жұмыстар арқылы тапсырмалар және зерттеу жұмысын жасап, грамматиканы еске аламыз. Сонымен қатар дәрумендер бізге не үшін керек, оларды қандай тамақтан алуға болады, соны анықтаймыз.

 Оқушыларды сурет бойынша 2 топқа бөлу.Команданың капитандарына бағалайтын  фигуралар  беріледі.

 

1. Керекті сөздермен таныстыру.

•         Құрамы- состав

•         Әсіресе- в основном

•         Дәрумендер- витамины

•         Көмірсутегі- углеводы

•         Ақуыз — белок

•         Қабық- кожура

•         Ағза- организм

•         Пайдалы- полезные

Сөздермен жұмыс: оқу, сөз тіркестер құрастыру, жазып алу.

 

2. Мәтінмен жұмыс. Мұғалім оқып, оқушылар тізбектеп оқиды. Аударма жұмысын жасау.

 

3.Мәтін бойынша деңгейлік тапсырмаларды орындау.

ІІІ деңгей:

Мәтіннен минералды теріп жазу.

ІІ деңгей:

1.Мәтінге 3-4 сұрақ құрастырып, айтады.

І деңгей:

1..Мәтіннің мазмұнын айтады.

 

4.Зерттеу жұмысын жасайды.

1 топ:  Сүт пен қатықтың қайсысының пайдасы көбірек, дәлелдеп айту.

 

2 топ: қаймақ пен сүзбенің пайдасын, құрамын анықтап дәлелдейді.

 

5. Сөйлемдердің дұрыс немесе бұрыс екенін анықтаңдар.

·         Дәрумендер негізінен  алманың қабығы мен қабықтың астындағы жұмсақ етінде болады. (дұрыс)

·         Алманың минералдық құрамы бай емес. (бұрыс)

·         Алмада көмірсүтек жоқ, ал ақуыз бар. (бұрыс)

·         Балық фосфорға бай. (дұрыс)

·         Адамның ағзасы дәрумендерді қаже етеді. (дұрыс)

·         Алманың ішіндегі  фруктоза, глюкоза  және сахарозаның пайызы көмірсүтектен көп. (бұрыс)

 

6. –Ал, балалар, бізде қандай дәрумендер бар?

А, В, С, Д, Е

-Енді осы кестеге қарайықшы. Осы кестені толықтырайықшы.

Дәрумен аты Кездесетін жері
А Бауырда, сүтте, жұмыртқада, қызыл, сары жемістерде
В Күріште, ашытқыда, бидай, картоп, бауырда, сүтте, етте, жұмыртқа, салаттарда.
С Сүтте, көкөністерде, жемістерде, бүйректе.
Д Балық майы, бауыр, бүйрек, жұмыртқа сарысы, сүт, сары майда кездеседі.
Е Жұмыртқада, көкөніс, астық дәндерде, сүтте, өсімдік майында.

Енді осы кестегі сөздерді септіктерін анықтаңдар.

 

7. –Енді балалар, маған осы тақырыпты бекіту мақсатында сендердің ойларыңызша  адамға  пайдалы және пайдасыз тамақтың тізімін жасаңдар.

 

8. Жаңа сөздерді жаттап келу. 199 бетте мәтін бойынша диалогты құрастырып, жаттап келу.

 

Оқушыларды бағалау, парақтар арқылы бағасын айтып кету.

Рефлексия:

Білемін Білдім Білгім келеді

 

 

 

 

Сұрақ-жауап

 

 

 

проблемдік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

түсіндіру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

репродуктивті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

проблемдік

 

 

Бөлшектеп- ізденіс

 

 

 

 

 

Бөлшектеп- ізденіс

 

 

 

 

 

Проблемдік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

бөлшектік-ізденіс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблемдік

 

 

 

Түсіндіру

топпен

жеке

 

 

жұптық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

топпен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топпен кезекпен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жеке

 

 

жеке

 

 

 

 

 

 

жеке

 

 

 

 

 

 

Жеке

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке

топпен

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

жеке

 

 

 

 

Топпен

 

 

 

Сәлемдесу түрлерін қайталау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сөздік қорын байыту

Дауыстап айту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өздігінен жұмыс жасау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

өз білімдерін бекіту

 

 

 

Күнделікпен жұмыс

 

 

Айтылуы

Назаренко,

Бекмагамбетова