Сандар қатары. Бір таңбалы, екі таңбалы сандар

197

Сабақтың тақырыбы: Сандар қатары. Бір таңбалы, екі таңбалы сандар.

Сабақтың мақсаты:

  1. Оқушыларды мақсатына жетуге ұмтылдыру, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа, өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.
  2. Сандарды тура және кері санап, оқушылардың есіне түсіру. Венн диаграммасы арқылы сандарды салыстыра отырып, бір және екі таңбалы сандардың қатарын меңгерту.
  3. СТО технологиясының ішіне-сыртына стратегиясы арқылы оқушылардың ой-өрісін, ойлау қабілетін, математикалық тілін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру.

Қолданылған әдістер: СТО стратегиялары, Венн диаграммасы , ішіне-сыртына  стратегиялары.

Көрнекілік: қима сандар, сан қатары.

Сабақ барысы:

Сабақ саты-

лары

стратегия мұғалімнің  іс-әрекеті Оқушының  іс-әрекеті
І Қызығу

шылығын

ояту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ  Мағы

насын ажырату

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ Ой толғаныс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мадақтау

 

Ой қозғау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

салыстыру

 

 

Сергіту сәті

 

Өздік жұмыс

 

Венн диаграммасы

стратегиясы

 

 

 

Ішіне-сыртына            стратегиясы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Логикалық есеп

 

 

 

 

 

 

Математикалық диктант арқылы өткен тақырыптарды қайталау.

 

1) 10 санының құрамын тап.

 

2) Торкөзге тиісті сандарды жаз.

 

3) Көп нүктенің орнына +, — таңбасын қой

-Сандарды өсу ретімен ата

 

Бұл – сандар қатары

-Енді бір ғана цифрмен берілген сандар қатарын құрастыр.

-Осында қай сан артық?

-Неге?

-Неге екі таңбалы сан дейміз?

 

 

Бос әйнекшелердің орнына тиісті сандарды қой.

1-ші және 2-ші жолдағы

 

сандар қатарын салыстыру.

2-есепті топқа бөліп орындау

 

 

9 және 10 санын

салыстыр.

9 * 10

 

Венн диаграммасы стратегиясы

9                 10

 

 

 

 
Ортақ қасиет:

 

Ішіне бір

таңбалы санды,

сыртына екі

таңбалы санды

жаз.

 

 

 

 

 

 

9 санынан

үлкен санды

дөңгелекте

-10 саны қандай

сан?

 

 

 

 

 

 

 

 

1)  10       10

 

9          3

 

10         10

 

8            5

2) 5 +      = 8

+ 1 = 4

7 —      = 3

3 * 1 = 2

8 * 2  = 10

6 * 3 = 9

 

Қима сандарды пайдаланып өсу ретімен құру.

0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

0,1,2,3,4,5,6,7,8,9

— 10 саны

-Өйткені ол екі таңбалы сан.

— 10 саны 0 және 1 цифрынан құралып тұр.

012       6           10

 

012            7    9

 

 

123      6                          10

 

1 2             7 8 9

 

 

 

Дәптерге өздігінен орындау

 

 

Ұқсастығы мен айырмашылығын табу.

 

 

 

 

 

Ортақ қасиетін табу.

 

0                          10

1                          11

2                          12

3                           …

4

5

6

7

8

9

 

а)  8, 7, 3, 10

ә) 1, 10, 5, 9

 

10 саны 9 бен 1-дің қосындысынан тұрады. 10 саны белгілі екі цифр 1 және 0 арқылы белгіленеді.