Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері. Жылу берілудің түрлері: Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару

211

 

Сабақтың тақырыбы Ішкі энергия. Ішкі энергияны өзгерту тәсілдері. Жылу берілудің түрлері: Жылуөткізгіштік. Конвекция. Сәуле шығару
Мақсаты Дененің  ішкі энергиясы  ұғымын  беру және  ішкі энергияның өзгеру жағдайларын қарастыру және жылу берілудің түрлері-жылу өткізгіштік, конвекция және сәуле шығару құбылысымен таныстыру  және заттың молекулалық құрылымы  негізінде оның физикалық мәнін, мағынасын білу
Жұмыс нәтижесі Әр оқушының бойында  өз ойын топ  ішінде  еркін жеткізу  дағдысын    қалыптастыру
Сілтеме Б.М.Дүйсембаев, Г.З.Байжасарова, А.А. Медетбекова Физика. 8-сынып. Алматы «Мектеп» 2012 жыл. 19-38 беттер.
Әдіс-тәсілдер Формативтік бағалау,  өзін-өзі бағалауға ықпал ету.Жаңа әдіс – тәсілдер. Сын тұрғысынан ойлау.  АКТ слайдтар
Ресурстар Постер,оқулық, слайд,мұғалімге арналған нұсқаулық,АКТ, стикерлер, флипчарт, маркерлер
Сабақтың өтілетін уақыты 45 минут

 

Сабақ жоспары
  1. Ұйымдастыру:  топқа бөлу, мақсат қою
  2. Сабақ барысы:  Блум таксаномиясы бойынша
  3. Рефлексия
  4. Үйге тапсырма

 

Үйге тапсырма ЕК § 3-6

 

 

Ойлауды Блум

бойынша жіктеу

Мақсат Тапсырма түрі.

Түрткілер.

Нәтиже Бағалау
критерийлер дескриптор Ұпай Жиынтық баға
Білу Үй тапсырмасын сұрауда әр топқа сұрақ қою арқылы білімін анықтау

 

Қызығушылығын ояту.

Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін «Жемістер» арқылы, 4 топқа бөлемін. Сұрақ — жауап Сұраққа – жауап беру арқылы қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді. Білім деңгейін зерделеу

 

Эксперименттік тапсырма толық жасалды 3
Эксперименттік тапсырма жартылай жасалды 2
Эксперименттік тапсырма жасалмады 1
Түсіну Стратегияларды жүйелі қолдану   арқылы оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру жолдарын беру)

Арқылы тақырыптың идеясын түсіну

Мағынаны тану

Топтық жұмыс

 «Джик-со» әдісі бойынша әрбір топқа суреттер таратылады.

1-ші топ: «Жылуөткізгіштікке» қатысты суреттер беріледі ойларын постерге түсіру.

2-ші топ:  «Конвекция» постерге түсіру

3-ші  топ: «Сәуле шығару» постер құру

4-ші  топ: «Ішкі энергия» постер құру

Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді Тақырыптың басты идеясын табу Тапсырмаларды толық орындады 3
Тапсырмаларды жартылай орындады 2
Мүлдем орындай алмады 1
Қолдану Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. І топ: 17 -сурет

ІІ топ: 20 – сурет

ІІІ топ: 27 –сурет

ІҮ топ: 31-сурет тәжірибе жасау

Сергіту 

Теорияны тәжірибеде үйлестіре  алады Іс-тәжірибеде үйлестіре алды Есептерді толық орындады 3
Есептерді жартылай орындады 2
Орындай алмады 1
Талдау  Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау,

ой шешімін табу.

Жұмыс дәптеіндегі тапсырмаларды орындау арқылы пікірталасқа түседі Салыстыру арқылы пікірталасқа түседі. Пікірталасқа түсу диалог құрып,қорытынды жасайды 3
тек диалог құрайды 2
жұмысқа қатыспайды 1
Жинақтау Жұмыс туралы алған білімдерін жинақтайды Топтарға  тапсырма беру.

І топ  1 кесте

ІІ топ 2   кесте

ІІІ топ 3 кесте

ІV топ 4 кесте

Білімдерін жинақтайды, сараптайды Жағдаяттан шыға білу құзыреті Толық шықты 3
Қиналды 2
Шаға алмады 1
Бағалау Дүниетанымын кеңейту. №2, №2,3,4, үйде орындалатын эксперименттік тапсырмалар Ойланып шешім қабылдайды, ізденеді. «Бағдаршам» арқылы Креативті 3
Ойы жүйелі, тың ойлы емес 2
Жалпыға ортақ ой 1