Қайран, Нарын.

199

Сабақтың  тақырыбы:    Қайран, Нарын.

                                    Сабақтың  мақсаты

Білімділік  мәні :Махамбет  күйлерінің   құдіретіне

                                         шығармашылығына тоқталу , таныстыру,

                                         таныту.   Оқушылардың  жан – жақты  білімдерін, толықтыру.

Дамытушылығы:    Ұлы күйші- композиторлар туралы мағлұматтар беру.

 

Тәрбиелік  мәні : Ұлттық өнерді құрметтеуге тәрбиелеу.

 

Сабақтың түрі: дәстүрлі

 

Сабақтың типі:Жаңа сабақты меңгерту

 

Сабақтың  әдісі:     Жаңа  сабақ түсіндіру , әңгімелеу, шығармашылыққа  баулу .

 

Пәнаралық  байланысы:   Музыка әдебиеті , тарих, әдебиет.

Сабақ жоспары:

Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу, сыныпты түгендеу.

Үй тапсырмасы:  Жамбыл мен Дина.

Жаңа сабақты түсіндіру:  Қайран, Нарын.

 

Қорытындылау.

 

Үйге тапсырма.

 Сабақтың  барысы:

 Махамбет Өтемісұлы бөкей ордасы Жәнібек ауданында туған. Махамбеттің көптеген күйлері бізге жетпеді. Оның күйлері көбіне туған жер өңірінде орындалып жүрді.Махамбет күйлерін халық арасына таратып жүрген дарынды , домбырашы ҚР халық артисі Қ. Ахмедияров.

Махамбеттің  «Қайран, Нарын» күйі . Нарын құмы Махамбеттің туып өскен жері. Туған жеріне бірнеше өлең толғауларын арнаған ақын ,домбыра сазында да  «Қайран ,

Нарын » күйін толғаған. Махамбеттің күйлері: «Жұмыр қылыш»,  «Өкініш».

 

 Музыка тыңдау.

 

Күйлерді  ажырата білу.

 

Қорытындылау

 

1.Күй дегеніміз не?

 

2.Күйдің түрлері?

 

  1. Махамбеттің күйлерін ата.

 

Үйге тапсырма.  Қайран, Нарын оқып түсінігін айту.Мәнжазба жазу.

 

 Бағалау.