7 – ге көбейту және бөлу кестесі

99
   Сабақ Математика    3 сынып                                         11.12. 13ж
Сабақ тақырыбы:       7 – ге көбейту және бөлу кестесі
Сілтеме: Ø Блум таксономиясы

Ø М. Бронсон  өзін өзі реттеу (2002ж)

Ø Мерсер Сыни  тұрғысынан зерттеу Диалог (2008ж)

    Жалпы

мақсаттары

v 7 – ге көбейту және бөлу кестесін құру, дұрыс есептеу, күнделікті пайдалана білуге үйрету

v Логикалық ой-өрісін дамыту.

v Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа  тәрбиелеу

Оқушылар

үшін оқу

нәтижелері:

v 7 – ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйренеді

v Жылдам есептеп үйренеді

v Білімін жүйелі пайдалананып үйренеді

Негізгі

мақсаттар

·        Сыни  тұрғыдан ойлау дағдысын қалыптастыру.

·        Өзін өзі реттеуді

·         Өз бетімен ізденуге, топпен жұмыс жасауды үйрету.

Тапсырмалар 1. Психологиялық дайындық:

Әрбір адам- досым, сыныптасым.

Әрбір ісің -тірлік, тірек, адамдық

Әрбір сөзің- шындық, бірлік, адалдық

Әрбір сабақ-  үйрену, оқу, іздену

Мұғалімнің оқушыларға тілегі: 5-тік болсын бағамыз
Білімнен бақыт табамыз
Өнер – білім көп оқып
Өсе берсін санамыз

2.  топқа бөлу: сандар жазылған түсті қағаздарды таратып беру.  Ол қағаздарда 2, 3, 4, 5, 6 деген сандар болады. 2 санын алғандар 1 топ, 3 санын алғандар 2 топқа, 4 санын алғандары 3 топқа, 6 санын алғандар 4, 6 санын алғандар 5 топқа отырады. Отырған соң әр топ, оз сандарына байланысты көбейту кестесін тізбектеп айтады.

2.  — балалар біз нешеге деін көбейту кестесін айттық?  (6 ға дейін) енді қай санды көбейту және бөлу кестесін өтеміз? (7) яғни бүгінгі сабақта сендердің мақсаттарың сқандай? (7 – ге көбейту және бөлу кестесін құрып, дұрыс есептеуге, күнделікті пайдалана білуге үйрену) Ендеше қазір постермен жұмыс. Сендер 7-ге көбейту және бөлу кестесін құрасыңдар келістік пе? Постер салу, қорғау

3. Яғни  7-ге көбейту дегенімізді қалай түсінесіңдер?(мысалы 7*6 дегеніміз 7 санын өз-өзіне 6 рет қосу деген сөз)

Енді тақтаға назар аударалық мына берілген бос орындарға тиісті сандарды қою керек: №5 есеп

7 ∙ 7 = 49      63 : 7 = 9     49 : 7 = 7

8 ∙ 7 = 56   7 ∙ 9 = 63   63 : 9 = 7

№ 6  жұптық жұмыс

Х + 253 = 609           63 : х = 9

Х = 609 – 253            х = 63 : 9

Х = 356                        х = 7

356+ 253 = 609         63 : 7 = 9

609 = 609                      9 = 9

№7 «кім жылдам?»  ойыны.

2∙ 7 =  2 ∙ 6 + 2    56 :7 = 4 ∙ 2    5∙ 9+18=9 ∙ 7

3.Сергіту сәті.  

 Лог есептер

v 4 жұмыртқа 4 мин піссе, 1 жұмыртқа неше минут піседі?

v 2 кг мақта ауыр ма, 2кг мақта ауыр ма?

v Сиыр төрт аяғымен тұрса 200 кг, 2 аяғымен тұрса неше кг?

v Дорбадағы 10 асықта 10 бала алды. Сонда дорбада 1 асық қалды. Ол қалай?

v Қояндар бөренені арамен бөліп жатыр. Олар 14 жерден кесті. Неше бөлік пайда болды?

v Үлкен ағасында 2 кәмпит, ал інісінде 12 кәмпит бар. Інісі ағасына неше кәмпитті берсе, олардың кәмпиттерінің саны тең болады?

№8 өздік жұмысы

Шешуі: 49 : 7 – 35 : 7 = 7 – 5 = 2

Жауабы: 2 өрік кем

 (2) Шешуі: 7∙3+6∙2=21+12=33

Жауабы: 33 кг тосап.

№ 10 қалдықпен бөлуді орында және тексер

1 топ 43:6=7(қ1)  10:7=1 (қ3)   26:7=3(қ5)

2 топ  47:6=7(қ5)  8:7=(қ1)  23:7=3(қ2)

3 топ  44:6=7(қ.2)  11:7=1 (қ4)  29:7=4(қ1)

4 топ  49:6=8(қ1   12:7=1 (5)   30:7=4(қ2)

5 топ   9:7=1 (қ2)  22:7=3(қ1)   50:6=7 (қ2)

Есеп шығару.  (1)

Шаңғы – 4 адамнан – 7 ш. командасы

Биатлон  — 8 адамнан – 4 б.             ?

Командасы -? артық

Шешуі: 8 ∙ 4 – 4 ∙ 7 = 32 – 28 = 4   32 + 28 = 60

Жауабы: барлығы 60 адам; 4 -биатлоншы артық.

 (2) 7 алтын – 3 қорап                                   9 күміс – 7 қорап, ? артық              ?

Шешуі: 9 ∙ 7 – 7 ∙ 3 = 42   63 + 21 = 84

Ж: 42 күміс артық, барлығы 84 монета

№9 есеп

№ 12  7 –ге көбейту және бөлу кестесін пайдаланып, нәтижесін ата:

7 ∙ 7 = 49        7 ∙ 4 = 28          3 ∙ 7 = 21

56 : 7 = 8      8 ∙ 7 = 56       28 : 7 = 4

7 ∙ 6 = 42      7 ∙ 9 = 63        14 : 7 = 2

2 ∙ 7 = 14     5 ∙ 7 = 35     7 ∙ 6 = 42

 

рефлексия

Бағалау критерилері: —         Тапсырмалардың қатесіз, жүйелі орындалуын

—         Жылдам есептей, өз ойларын дәлелдей білуін

—         Сұрақтарға толық жауап беруін

—         Сандарды дұрыс атауын

—         Топпен, жұппен жұмыс жасаудағы белсенділігін

Үйге  тапсырма 129 бет № 11 есеп