Білім беруде ақпараттық коммуникациялық технологияларды пайдалану

59

 

Тақырыбы Білім беруде ақпараттық коммуникациялық  технологияларды пайдалану
 

 

 

Мақсаты

Заман талабына сай білім беру, өз бетінше ізденуін қалыптастыру, сыни тұрғыдан ойлауын дамыту

 

  Күтілетін нәтиже Ойлау қабілеті дамиды, материалдарды талдап үйренеді, өз ойын ауызша, жазбаша көпшілік алдында білдіреді, сыни пікір айта алады.
  Түйінді сөз Бірлесе жұмыс жасауға ұмтылайық! Бір мәмлеге келуге ат салысайық! Келеңсіз жағдайларды бірге шешейік.
  Ресурстар Флипчарттар,маркер,стикерлер,тапсырманы арнауға арналған парақтар,корзина,видеоролик

 

Сабақ барысы

 

Сабақ кезеңдері Уақыт шеңбері Коучтың іс-әрекеті және қатысушылардың іс-әрекеті
Сәлемдесу 3 минут «Көңілді шеңбер»
Топқа бөлу

 

3 минут Қуыр –қуыр қуырмаш
Жағымды ахуал 5минут «Көңіл күйді» анықтау сергегі.

(бір парақтың ортасынан сызып екі бөлікке бөледі. Парақтың бір бөлігіне өзінің көңіл күйін келтіретін сурет немесе смайлик салады)

Ой шақыру 3 минут Сурет арқылы тақырыпты ашу.
Миға шабуыл 15 минут Бейнефильм көру.

 

 

Ой қозғау

Топпен жұмыс

 

10 минут Бұл бейнефильмнен қандай әсер алдыңыздар?

Бейнефильм нені суреттейді?

Сіздердің ойларыңызша бейнефильмдегі өмір қызық па?

Сіздер бейнефильмнен қандай ой түйдіңіздер?

Сергіту сәті 5 минут
Миға шабуыл Постер қорғау

 

25 минут АКТ техникасымен қамтамасыз етілуі

Не бар? Не болуы мүмкін? Менде болғанын қалаймын?

 

 

Рефлексия 15 минут Таныстырылым

АКТ

Кері байланыс 6 минут «Көңіл – күйді анықтау» тренингі бойынша парақтың екінші бір бос бөлігіне  коучингке қатысқан әріптестер көңіл – күйін «коучинг соңындағы) түрлі суреттермен  немесе смайликтермен бейнелеп салып көрсетеді. Әріптестердің коучинг басы мен соңындағы  көңіл – күйін анықтай отырып, өзгерген – өгермегені анықталады.