Сабақтың тақырыбы: Брейнринг»Өзге тілдің бәрін біл өз тіліңді құрметте»

50

Сабақтың тақырыбы:  Брейнринг«Өзге тілдің бәрін біл өз тіліңді  құрметте»

Сабақтың мақсаты: Оқушылардың ана тілін құрметтеуге, ұлттық тіл ретінде бағалауға, оны туған Отанында аға тіл дәрежесіне көтеретіндей қызмет жасауға үйрету;жас ұрпақты ана тілінің қадір – қасиетін түсіне отырып, шет тілдерін: ағылшын, орыс тілдерін терең үйренуге шақыру.

Сабақтың көрнекіліктері: интерактивті тақта,постер, маркерлер,сөздіктер,стикерлер.

Сабақтың түрі: интеграциялық сабақ

Қолданылатын әдістер: топтық жұмыс

Сабақ кезеңдері:      

I-тур .

Таныстырылым (3слайд)

Презентация

Presentation

Power Point бағдарламасының көмегімен (3 слайд) оқушылар үш тілде өзін- өзі таныстырады.

Ақын жазушылардың тіл туралы айтқан нақыл сөздерін негізге ала отырып оқушылар екі топқа бөлініп мақал-мәтел айтудан жарысады.

1.A good  beginning  makes  a good  ending

2.All     is not  gold  that  glitters

3.Four  eyes see  for  than  two

4.One  man, no man

5.Half  a loaf is   better  than  no  bread

6.Don’t  cross  the bridge before you come to it

7.Forewarned is  protected

8.A man  can’t  live  without  other  man

9.There is  no life  without  unity

10.Handsome  is that handsome  does

11.Cut  your  coat  according to your cloth

12.Appearance is deceitful

  • Человек, знающий два языка, — два человека
  • Изучить второй язык – прожить другую жизнь.
  • Язык до Киева доведёт.
  • Мал язык, да всем миром владеет.
  • Язык голубит, язык и губит.
  • Меньше говори, да больше делай.
  • Злые языки страшнее пистолета.
  • Держи язык за зубами.
  • Человеческое слово – стрелы острее.
  • Не спеши языком, а торопись

Көп түкірсе, көл болар.
Көп күлкісі күннен де ыстық.
Халық қаһары қамал бұзар.
Жер шежіресі – ел шежіресі.
Халық – дана.
Көппен көрген – ұлы тойАқыл – тозбайтын тон,
Білім – таусылмайтын кен.
Білім – арзан, білу — қымбат.
Оқу – білім азығы,
Білім – өмір шырағы.
Оқу – білім бұлағы,
Білім – өмір шырағы.
Шәкіртсіз ұстаз – тұл.

 

II-тур.

Мақал – мәтел айту

Пословицы

Proverbs

III-тур.

”Кім жылдам”

“Кто быстрее”

`Who is faster?`

 

 

Қазақ тілінен тапсырмалар

Халық ауыз әдебиетінің түрлерін ата

Есімдіктердің мағыналық түрлері

“Сыр сандық”кімнің шығармасы ?

Абайдың 31-ші қара сөзінде не делінген?

Шылаулардың түрлерін ата

Орыс тілінен тапсырмалар

  • Какие языки мы изучаем в школе?
  • Национальная конноспортивная игра в Казахстане
  • На какой вопрос отвечает дополнение?
  • Сколько падежей в русском языке?
  • На какой вопрос отвечает имя существительное?

Ағылшын тілінен тапсырмалар

1.Say  plural  form:

Ox

Fish

Man

Woman

Sheep

2.Where is Kazakhstan situated?

3.How is formed PRESENT CONTINUOUS?

4.What types of verbs do you know in the past simple?

5.Say in English “арман, мақсат”

 

Аралас сұрақтар:

1.Say past form:

  • Fall
  • See
  • Become
  • Take
  • Pay
  • Dream

2.Мақал – мәтелдердің айырмашылығы

Городское заведение для зверей?

3.Эпостық жырларды ата?

4.The types of modal verbs

Әр сұрақтың белгіленген балдары әр оқушының өз үлесіне жазылады.

Қорытынды бөлім:

  • “Болашақ білімді ұрпақ қолында” тақырыбында оқушылар екі топқа бөлініп постер жасайды.Постерді жасау кезінде айтылатын ойлар үш тілде болуы тиіс.

Постер төмендегідей критерийлермен бағаланады:

  • баяндаманың мағынасы
  • үш тілдің қамтылуы
  • эстетикалық әдемілігі
  • Бүгінгі жарыс сабағына белсене қатысқандарыңыз үшін сіздерге үлкен рахмет!

Сау болыңыздар!