The names of continents and courtiers. Nationalities and languages. (Mемлекеттер мен континеттер және тілі, астанасы)

30

ШҚО, Семей қаласы

№17 жалпы орта білім беретін

мемлекеттік мекекме

ағылшын пән мұғалімі

Мусабекова Лаура Ерсайыновна

23/10/2012 А сынып 5 сабақ   12:00-12:45 2 сабақ
Сабақтың атауы

The names of continents and courtiers.  Nationalities and languages. (Mемлекеттер мен континеттер және тілі, астанасы)

Сілтеме Таратпа материалдар, маркер, ватман, суреттер, топ атауы, интерактивті тақта, мемлекеттер бар суреттер.
Жалпы мақсаты

 

Әлем елдері жайлы мәлімет беру, яғни олардың астанасы, ұлты  және тілі туралы айту. Континеттердің орналасуы бойынша жұмысжасау.
Оқу  нәтижелері

 

Әлем елдері туралы мағлұмат беру. Тақырыпты топпен ашу. Басқа мемлекетті құрметтеуге және өз мемлекетімен мақтан етуге шақыру.
Сабақта туындаған негізгі идеялар

 

 

 

Сабак өкізу барысында сыныпта әлем жайлы ,планета  жайлы білу.. Ағылшын тілінің  әлем елдермен байланысын білу. Топпен ментальді карта жасау, бұл оқушылар арасындағы өзара тәрбиелеуде  әдептік және адамгершілік құндылықтарды жоғарылатуға әсерін тигізеді және тындай білу қабілетін арттырады.
 

 

 

 

 

 

 

Тапсырмалар

 

 

 

 

 

1 әрекет

Топқа бөлу . Жаңа сабақты топпен ашу.

3 мин

2 әрекет

Үй тапсырмасын тексеру

3 мин

 

3 әрекет
Жаңа сөзбен жұмыс

5 мин

 

4 әрекет

А . Мәтінмен жұмыс.

В. Мәтінге қарап мына кестені толтыр

7 мин

5 әрекет

Сұраққа ауызша топпен талқылап, жауап бер

3 мин

6 әрекет

Тақырыпты қорытындылауға арналған ментальді карта жасау

 

22  мин

7 әрекет

Үйге тапсырма және бағалау

2 мин

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:

1-сабақ

1-тапсырма. Топқа бөлу

Оқушыларды континеттерге байланысты топқа бөлу, яғни Азия Европа Америка. Топқа карталарының суретін тандап, ол кай континет екенін тапқан  соң өз тобына отырады.

2 тапсырма.

3 тапсырма. Жаңа сабақтың жаңа сөздерімен таныстыру.

Жаңа сабақтың жаңа сөздері оқушылардың кітаптарында және интерактивті тақтада бар. Жаңа сөзбен жұмыс істеу ережесіне сүйене отырып, мұғалім айтады оқушылар қайталайды. Тілдік интонациясын және фонетикалық қателіктің болмауын қадағалау. Жаңа сөздерді оқушылардың өздеріне аударту себебі өте оңай және аудармасы атауында тұр.

Нәтижесі: Оқушылардың тілі жаттығады жаңа сөзді қайталау барысында және көру, есту , есте сақтау қабілеттері дамиды.

4 -тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

А. Үш топқа мәтінді абзацпен бөліп, топ арасында оқылып, аударылып талқыланады. Оны әр топ ішінен бір оқушы  тұрып басқа топқа түсіндіреді.

В. Оқушылардың мәтінді түсінгендігін біз итерактивті тақтадағы кестені толтыруы арқылы білеміз.Топ мәтінмен жұмыс жасайды.

 

 Жаттығудың тиімділігі: Ынтымақтастықтың дамуы, және де қай топ шапшаң, жылдам орындайтынын байқаймыз.

 5-тапсырма. Сұрақ-жауап.

Әр топқа бөлінген интерактивті тақтада тапсырмалары бар. Мәтін бойынша сұраққа жауап беру. Топпен жұмыс, брақ барлық топтың оқушылары  тоғыз сұраққа жазбаша жауап беруге тиіс.

Жаттығудың тиімділігі: оқушылардың  сөздік қоры молаяды, сөйлеу қабілеті жоғарлайды. Диаолгтік түрде болғандықтан өте тиімді тәсіл.

6- тапсырма. Ментальді карта жасау.

Әр топқа ватман  және керек құрал-жабдықтары беріледі. Тапсырмасы:  континенттерге байлынысты мемлекетерді жазып, оны басқа топқа таныстыру. Оқушылар өз фантазияларына байланысты ментальді карьаны жасайды және оны қорғайды. Артынан топтар бірін-бірі бағалайды.

Бағалау. Мысалы 1 топ 2-ні бағалайды, 2-ші топ 3-ті , 3-ші топ 1-ді бағалайды.

Дереккөздер және жабдықтар: ватман , фломастерлер, қайшы
Үйге тапсырма Мәтінді оқу, мазмұндау.