Сабақтың тақырыбы: «Kazakhstan and the United Kingdom

50

Сабақтың тақырыбы:     «Kazakhstan and the United Kingdom

Оқып үйренудің негізгі мақсаттары:    Оқушылардың өзге тілге деген қызығушылығын

арттыру;

Топпен жұмыс жасау ынталылығын

арттыру;

Елге отанға деген сүйіспеншілік,

патриоттық сезімдерін жандандыру;

Оқып үйренудің нәтижесі:

Жаңа тақырыпты меңгерудегі оқушылардың жеке

ойын     өзектендіру, оқушыларда жаңа  тақырыпты

оқып үйренудің  сипатын жасау

Негізгі идеялар;

Бастапқы идеяларды, өзгеде идеяларды өрістете

отырып,жинақтап, толықтырып, қосымша көмек

ретінде ұсыну.

Сондай ақ өзге елге саяхатқа шығу,

Тапсырмалар:

Мәтінді оқып сұрақтарға жауап беру. Казахстан және

Ұлы Британияны плакатқа сурет қылып салу.

Мақалдардың қалып қойған сөзін тауып, оларды үш

тілде айту.

Дерек көздер:

оқулық, ғаламтор,әдістемелік кітапшалар

Көрнекіліктер:

Тақырыптық суреттер, себет,стикерлер,бағалау

парақшасы, үнтаспа

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Күтілетін нәтиже Уақыт
Сәлемдесу

Жоқтама жасау

Сыныпты топқа бөлу

Оқушылардың барлығын ортаға жинап оларға кеме,және поезд сөздері жазылған стикерлер жабыстырамын.

Сол сөздер бойынша оқушылар екі топқа бөлініп отырады. Соңынан сол көліктердің бейнесін іс қимыл арқылы салып береді. Балаларды топтық жұмысқа баулу 5 мин
Үй тапсырмасын тексеру.

Оқушылардың жазба дәптерлеріне орындап келген грамматикалық жаттығуды тексеріп шығамын

әр бір оқушы өзі орындап келген жаттығуын оқып береді, Ағылшын тіліндегі шақтардың айрмашылығынан шатаспау 5 мин
Жаңа тақырып

Мәтінді дауыстап кітаптан оқып беремін. Соңынан балалар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар тақтаға алдын ала стикерлерге жазылған сұрақтарға жауап беру арқылы өз топтарының себетіне баға жинайды. Балалардың мотивациясын арттыра отырып, жылдам әрі нәтижелі жұмыс жасауға үйрету. 10 мин
1 топқа  Қазақстан ал 2 топқа Ұлы Британияны беремін

Осы  елдерін суретін плакатқа салу. және сол елдер жайлы мәлімет беру.

Берілген плакатқа сол мемлекеттердің көрінісін елестете отырып сурет салу және мәлімте беру. Балардың сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін дамыта отырып, сурет салу мүмкіндіктерін дамыту. 15
Екі топқа мақалдар беремін.

«Полиглот»

Берілген мақалдардағы қалып қойған сөзді тауып үш тілде айтады Балардың логигалық ойлау қабілеттерін шыңдай түсу. 5
Қорытынды өз бағаларын есептеу Балалардың топпен жұмыс жасау нәтижесінде жететін жетістіктеріне баға беру 5