Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер

117

Ақтөбе облысы, Байғанин ауданы, №3 Қарауылкелді орта мектебі

Пән мұғалімі : Жуманова  Умітай  Сарсенбайқызы

Пәні: геометрия

Сынып: 8 «А» класс

 

Сабақтың тақырыбы:  Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік

Оқушыларға негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер ұғымын кеңінен түсіндіріп, деңгейлік тапсырмаларды орындату және жаңа материалды меңгертуге үйрету

  1. Тәрбиелік

Оқушыларды ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, еркін ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту іскерлік дағдыларын қалыптастыру

  1. Дамытушылық

Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру, шығармашылық қабілеттерін одан әрі жетілдіру

 

Сабақтың түрі: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту

Сабақтың көрнекілігі:  Дидактикалық материалдар,  интерактивті тақта,

сызғыш

 

Сабақтың барысы:

Геометрияға да поэзиядан кем түспейтін шабыт керек

Әл-Фараби

сөзімен сабағымызды бастаймыз

  1. Ұйымдастыру кезеңі.

Кезекші бүгінгі күннің жадын және сабақта жоқ оқушыларды, үйге берілген тапсырмаларды  хабарлайды.

  1. Қайталау — оқу айнасы

Арнайы тор көздерде 10,20,30 сандары жазылған. Осы сандарды таңдай отырып онда жасырылған сұрақтарға әр бір оқушы жауап береді

 

 

10 10 10
20 20 20
30 30 30

 

Сол 10— Қандай төртбұрыш «параллелограмм» деп аталады?

Ортада 10— Қандай төртбұрыш тіктөртбұрыш деп аталады?

Оң 10— Қандай төртбұрыш ромб деп аталады?

Сол 20— Фалес теоремасын айтыңдар

Орта 20 – Пифагор теоремасын тұжырымдап беріңдер

Оң 20— Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусының анықтамыасын айтыңдар

Сол 30- Сүйір бұрыштың косинусын табыңдар

Орта 30— Табандары 6,4 дм және 8,6 дм болатын трапецияның орта сызығын табыңдар

Оң 30- Параллелограмның периметрін табыңдар

 

  1. Жаңа материалды түсіндіру

                                                               

                                                         Пифагор теоремасы бойынша:

 

 

 

 

 

Негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктер:

 

(1)

(2 )

(3)

(4)

(5)

(6)

(7)

 

Мысалы:

 

  1. Біліміңді сынап көр

Оқулықпен жұмыс

№144, №145 есептерді оқушылар  тақтада орындайды.

  1. Тест тапсырмасы

2 нұсқаға 6 сұрақтан тапсырмалар тапсырылады. Жауап берген оқушылар қасындағы көршілерінің тапсырмаларының жауабын тексереді

  1. Сергіту сәті

          Пифагор теоремасы:

Тікбұрышты үшбұрыштың гипотенузасының квадраты катеттерінің квадраттарының қосындысына тең

Пифагор теоремасының тұжырымдалуын «Катюша» әнінің  әуенінде

айту керек. (2 оқушы)

  1. Сөзжұмбақ шешу

 

  1. Қорытындылау
  2. Үйге тапсырма №147 есеп