Үлестер мен бөлшектер.

42

Сабақ тақырыбы: Үлестер мен бөлшектер.

Мақсаты:

Білімділік: оқушыларға бөлшек сандар, үлестер,бөлшектің алымы мен бөлімі туралы түсінік беру.

Дамытушылық:оқушылардың математикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелік:алған білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.

Көрнекілігі:схема, дөңгелек,шаршы,бөлшек сандар,әр түрлі суреттер, кеспе қағаздар,слайд.

Әдісі:түсіндіру,сұрақ-жауап.

Түрі:Ойын,топтау,аралас сабақ

Типі:жаңа сабақ

Пән аралық байланыс:Дүниетану, ана тілі

                              Сабақ барысы:

Ұйымдастыру:2 топқа бөлу,шаршы және дөңгелек

Бір бетіне тілек жазып,қарсы топпен қағаздарын алмастыру

Топ басшыларын сайлау

Үй тапсырмасын тексеру: №7 есеп ауызша тексеріледі, қосымша сұрақтар қойылады

Өткен сабақты қортындылау:

Жаңа сабақ:

Кіріспе:Әрбір натурал сандар арасында олар бөлшек сандар. Мысалы: алманы 3-ке тең бөліп , 2 бөлігін жеді.

Сонда қанша алма жеді 2/3 бөлімі 3 алымы 2. Бөлшек сандар шығу тарихын  таныстыру

Слайд бойынша жаңа ұғым түсіндіріледі

Мазмұны:суретпен көрсету жарты ½ ширек ¼

Қандай бөлігі боялған? Суретке қарап сәйкес бөлшекті тап.

Көбелектің қандай бөлігі ұшып кетті?

Практикалық жұмыс:қолымыздағы дөңгелектің, шаршының ¼ бөлігін сызып көрсет және боя.

Өздерің есеп құрастырыңдар.

Мысалы: кітаптің 28 беті бар. Мен кітаптың ¼ бөлігін оқыдым. Қанша бетті оқыдым?

Кітаппен жұмыс. №1 ауызша Сурет бойынша бөлшекті оқу, салыстыру

№2 бөлшектерді кему ретімен жазу, салыстыру а) 6/6>5/6>4/6>3/6>2/6>1/6

ә)14/18>12/18>10/18>8/18

№3 а,ә ауызша 36:4=9  36-(36:4)=27

б, в, г жазба\ша орындалат

б) 25*3=51көшет.

в) 27:3=9 терек

г) 27-(27:3)=18емен

№4 есеп:   Шешуі: 48:16= 3сағ

                  54*3=162км

 

№5 есеп: (жазбаша орындалады) теңдеуді шешу.

№7 есеп: (ауызша)

               Шешуі: ұйқы -12сағ

                            Билеу-24:3=8сағ

                           Ән-24:6=4сағ

Барлығы: 12+8+4=24сағ

Қысқа дайындыққа уақыт қалдыма?

Шегіртке туралы қандай өлең білесіндер?

Шегіртке сияқты адамдар болама?

Шығармашылық есеп беру.

Қортынды: 1) үлес деген не?

                     2) бөлшек қандай сан?

                     3) Қалай жазылады, оқылады?

                     4) Бөлшек бөлімі бірдей болса қалай салыстырамыз?

                     5) Мысал келтіріндер.

Үйге тапсырма: №6есеп,  амал орындау.  Нүсқау беру

Бөлшек сандарға мысал жазып келу

Бағалау:  топтың үпайын есептеу

Сабақты аяқтау