Параллель түзулер

50

Убаисова Айнура Сарсенбековна

Қарағанды облысы,Қарқаралы қалаы №44 орта мектеп

Сабақтың тақырыбы:  Параллель түзулер.

Сабақтың мақсаттарының бағыттары Сабақ мақсаты
Білім беру Параллель түзулер тақырыбын оқып үйренуде  анықтамасын,параллель кесінділер ұғымын,теореманы дәлелдеуді,аксиоманы қолдана білу іс-әрекеттерін ұйымдастыру.
Тәрбиелеу Сабақ барысында тапсырмаларды орындауда ұлттық дүние таным мәселелеріне қатысты танымдық-тағылымдық ой-пікір туындату,ізденіске ықпал ету.
Дамыту Оқушының танымдық объектіні /анықтама,теорема,аксиома,есептерді/ талдай білу дағдыларын дамыту және ой ұшқырлығын ұштауға жағдай жасау.

 

Сабақтың барысы:

Сабақтың дидактика

лық кезеңдері

Жұмыс бағыттары мен әр дидактикалық кезең мақсаты Сабақтағы дидактикалық кезең мазмұны Жұмыс тәсілдері, әдіс-формалары Берілетін уақыт
Ұйымдастыру кезеңі Балалардың сабаққа қатысуын тексеру, зейінін мақсатқа бағыттау Тәсілі:

сұрақ-жауап

Формасы:

ұжымдық

1 мин
Мақсат қою Сабақтың оқушылармен бірлесе атқарылар жұыс бағытын анықтау Параллель түзулер анықтамасын,параллель кесінділер,сәуле мен түзудің ,кесінді менсәуленің ,екі сәуленің параллельдігін түйсінуге бағыттау. Тәсілі: мәліметтер беру 1 мин
Жаңа сабақты түсіндіру
  • Оқушы қызығушылығын тудыратын сұрақтар беру.
  • Өз пікірін айта білуіне мүмкіндік беру.
  • Практикалық жеке құндылықтарын сезінуіне біліктерін толықтыруға бағдар беру.
  • Проблемаларды тұжырымдау және оның шешу әдістерін  ұсынуына ,ізденіске бағдарлау.
  • Өз пікірін дәлелді тұжырымдауға мүмкіндік беру.
 

  • Өткен сабақтағы білімдері негізінде түсінік бере отырып,Параллель түзулер анықтамасын өздеріне тұжырымдату.
  • М нүктесі арқылы өтетін а түзуіне параллель түзуді сал.
  • Параллель кесінділерді сал.

а/

 

 

 

 
б/

 

 

 

 

 
в/

 

 

 

 

 

 

 

 

Әдістері:

ой тудыру

 

Қорытынды пікір алмасу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке тапсырмалар арқылы ізденіске жетелеу

 

Формасы:

топтық

5-7 мин
Жаңа сабақты бекіту  

Тапсырмаларды орындата отырып бұрынғы,бүгінгі білімдерін пайдалана отырып,практикалық негізінде ізденіске ,өз ойын аита білуге қолайлы сәт тудыру.

Практикалық тапсырма

1/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әдісі: тұжырымды пікір айту

Дәлелдерге сүйену.

 

 

 

 

Формасы: топтық,жекелей.

5-6 мин
Жаңа сабақты пысықтау Сыныпты төрт топқа бөліп карточка арқылы жұмыс жасау. Есеп шарты бойынша өз идеяларын дәлелдеу Шығармашылыққа жетелеу.

 

Формасы: топтық

15 мин
Бағалау Оқушы пікірі мен жұмысын бағалау. Не үйрендік Топтағы және жеке оқушының еңбегін бағалау. 2-3 мин
Үй тапсырмасы Сыныпта талданған жұмыстар негізінде өзіндік жұмыстарын даярлау.    есепті зерттеу. Қосымша материал мен жұмыс істей білу,жауапкершілікті сезіну 3-4 мин
Жаңа сабақты қорыту Үй тапсырмасын дұрыс орындауға бағыттау

 

Үй тапсырмасын дұрыс орындауға бағыт беру.

№                 №

Есетер арқылы өз ойларын сауатты жеткізе білуге  ықпал ету.

 

Қорытынды пікірг аитуға баулу.

Формасф: ұжымдық.

4-5 мин