Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері

252
Сынып: 8 Күні:  30.09.2014 жыл Пәні:  геометрия
Сабақтың  тақырыбы Тіктөртбұрыш, ромб, квадрат және олардың қасиеттері
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар, орта мерзімді жоспар
Жалпы мақсаттар: Төртбұрыш-тар, ромб, квадрат  және оның түрлері-мен,элемент-терімен та-ныстыру.Олардың қа-сиеттерін қолданып,теоремаларды дәлелдеу және есептер шығаруды меңгерту.
Ресурстар: Оқулық, интерактивті тақта, сабаққа қажетті ресурстар.
Әдіс — тәсілдер Тәсілі :  жеке,жұппен,топпен Әдісі: АКТ, СТО, диалог
Оқыту нәтижесі: Топқа бөлу барысында жағымды психологиялық ахуал тудырамын.   Балалармен бірге топ ережесі құрылады. Тақырыпқа теориялық талдау жасалады. Оқушылар жекелеме,жұппен,топпен  жұмыс істей отырып идея бөліседі, өнім жасалады, талдайды, жинақтайды,   қортындылайды, бағалайды.
Түйінді идеялар Төрьбұрыштың элементтері, дөңес, дөңес емес төртбұрыштар
Дерек көздер Оқулықпен жұмыс, қосымша мәліметтер.
Сабақтың барысы Мұғалімнің іс — әрекеті Оқушының іс – әрекеті
 

 

Ұйымдастыру кезеңі:

 

1 мин

Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» мұғалім бірінші тілек білдіреді  

Оқушылар тілекті бір-біріне жалғастырып,тілек айтады

 

3 мин

Топқа бөлу – әртүрлі фигураларды таңдау арқылы, топ ережесін есеке сала кету Оқушылар ұқсас фигуралармен бірігіп 4 топ құрайды,

Топтар : дөңес төртбүрыш,  квадрат, ромб,  төртбұрыш

 

 

 

 

Қызығушылы

ғын ояту:

 

 

 

 

5 мин

Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы»   әр түрлі  деңгейдегі сұрақтар беріледі, оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.

 

Негізгі бөлім

Білу.

 

 

 Түсіну.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану.

 

Талдау.

 

 

Жинақтау.

2-минут

 

15-минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-минут

 

7-минут

 

7-минут

 Мәтінмен жұмыс жасайды.

 

 

Мынандай кестені толтырады:

ромб квадрат параллелограмм тіктөртбұрыш
Қарама-қарсы қабырғалары тең
Барлық қабырғалары тең
Қарама-қарсы бұрыштары тең
Диагональдары қиылысу нүктесінде қақ бөлінеді
Диагональдары тең
 

Диагональдары перпендикуляр және бұрыштың биссектрисасы болады

 

Оқулықпен жұмыс

 

Нақты деректермен жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

топқа берілген тапсырманы орындау барысында бірлесіп шығармашылықпен жұмыс атқарады, өз пікірін еркін білдіреді. Тұжырым жасай білуге дағдыланады.

 

 

 

 

Өзара достық қарым-қатынас құра отырып, бірігіп есептер шығарады.

 

 

Оқушылар өз пікірін еркін білдіреді.

Қорытынды Топтағы оқушылар бір-бірін бағалайды. Жинаған ұпай санын жинақ экранына жазу. (1 минут) Ұпай санын жинақ экранына жазады.
Үйге тапсырма №139 Үй тапсырмасын күнделікке жазады.
Бағалау Стикерлерге «Екі жұлдыз, бір тілек» жазып, тақтаға ілу.

(3 минут)

Өз ойларын еркін білдіреді.