Орта мерзімді жоспар қазақ әдебиеті 10-класс

116

Орта мерзімді жоспар қазақ әдебиеті 10-класс

Пән мұғалімі: Ашыкбаев Ербол Балагулович

Оқыту мақсаттары мен нәтижелері. Осы сабақтар сериясының соңында сіздің оқушыларыңыздың қандай білімі, біліктілігі мен түсініктерін қалыптастырғыңыз келеді Белсенді жұмыс түрлері. (топтық жұмыс, жоба жұмысы, зерттеу жұмысы). Оқытуды жетілдіру үшін АКТ қолдана алуыңыз ОүБ-ды Сіз қалай қолданасыз Сыныптағы барлық оқушыларды Сіз қалай еліктіресіз (дарынды, талантты)

 

Сіз  оқытудағы кедергілерді қалай жеңесіз Сіздің жоспарлағаныңыз бен олардан күтілетін нәтижелерді барлық оқушылар үйренгенін қалай бекітесіз
 

Жалпы мақсаты: Әнші-сазгер ақындар туралы мағлұмат беру,  топтық жұмысқа белсенді қатыстыру, нені және қалай оқу керектігін ұғыну, мақсат пен күтілетін нәтижеге сәйкес қалыптастырушы және жиынтық бағалау әдістерін тиімді жүзеге асыру арқылы сыни тұрғыда ойлай білу, өзіндік даму траекториясын анықтау, білімі мен қабілеттерін дамыту, АКТ ақпаратын өңдеп қолдана білу.

 

1. Сабақтың тақырыбы:  Әнші-сазгер ақындар

 

Сабақтың мақсаты:  Әнші-сазгер ақындар туралы толық мәлімет беру, ауызекі сөйлеу тілін дамыту, білімділікке, мәдениеттілікке тәрбиелеу, өз пікірін көркем жеткізе білу, сыни ойлауға үйрету.

 

Күтілетін нәтиже:  Сыни тұрғыдан ойлауда ашық сұрақтар қою және топтық әңгіме арқылы сыни ойлау дағдылары дамиды, шығармашылық қабілеттері шыңдалады.

1. Психологиялық тренинг-жаттығу  өткізіледі («Мен сізді … таныстырғым келеді»)

2. Сал-серілер туралы оқушыларға  сұрақтар қойылып, сабақтың тақырыбы, мақсаты айқындалады

3. Жаңа тақырыпқа байланысты қосымша материалдарды екіге бөліп, топтарға таратады.  Жаңа ақпаратты өз бетінше, кейін топпен бірге отырып талқылайды, сосын топтар бір-біріне түсіндіреді, сұрақтар қояды.

4.  Топтардың  біріне: Балуан Шолақ Баймырзаұлы  екіншісіне: Үкілі Ыбырай Сандыбайұлы туралы оқулықтан оқуға бағыт береді.  Әр топ тақырыпты өз беттерімен оқып шығып, жоба қорғайды.

5. 10 сұрақтан тұратын формативті тест береді. Тест тапсырмасын орындайды.      6.  Синкуейн әдісі бойынша «сері» сөзіне талдау жасайды. Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады және «Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне жапсырады.

 

 

 

 

 

Жетондар арқылы бағалау

 

 

 

«Үш шапалақ» әдісі бойынша бағалау

 

 

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»

 

 

 

 

Эталон бойынша бағалау

Бірін-бірі бағалау

Психологиялық жағынан жағымды ахуал қалыптастыру мақсатында өткізіледі, оқушылар түгел қатысады. Ынтымақтаса жұмыс жасауға ұмтылыстары пайда болады.

Оқушылар бір-бірін оқытады, топта талқылайды, сұрақтар қояды, жауап береді.

 

Өзара оқыту арқылы дарынды балалар өз кластастарына көмектеседі.

 

Мұғалім мен оқушы арасындағы сенімділік ахуалын орнату арқылы барлық бала  сабаққа белсенділікпен қатысады.

 

Зияткерлік, эмоционалдық, әлеуметтік кедергілері бар оқушылар

тапсырма орындауда топта еркін, бір-бірімен пікірлесе отырып кіріседі.

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар ақпаратты өз бетінше ұғынады және меңгере алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақ соңында оқушыларды тест арқылы өзін-өзі бағалауының қорытындысында:

1-4 ұпай төменгі деңгей;

5-7 ұпай орта деңгей;

8-10 жоғары деңгей көрсеткен оқушылардың нәтижесі бойынша

қосымша көмек қажет оқушыларды анықталады.

2. Сабақтың тақырыбы:  Біржан сал  Қожағұлұлы әлеуметтік  өмір жыршысы

 

Сабақтың мақсаты:  Біржан сал Қожағұлұлы туралы мағлұмат беру. Топта бірлесе жұмыс жасай отырып өлеңдеріне жан-жақты талдау жасау, идеясын аша білу, өз ойын ашық, еркін айту, пікір алмасу, өзін-өзі, бірін-бірі бағалау.

 

Күтілетін нәтиже: оқушылар басқалармен қарым-қатынас жасай береді; басқаларды тыңдай білуге, кез келген жауапқа сыйластықпен және түсіністікпен қарауға үйренеді; өз ойын топ алдында ашық айта алуға, қорғай білуге баулиды; керек кезде өз көзқарасын дұрыс өзгерте білуге үйренеді, оның дамуын қамтамасыз етеді;  өз бетінше ізденуге ұмтылады; сыни тұрғыдан ойлай білуге үйренеді.

 

1. «Сәлемдесу» психологиялық тренингін өткізіп, топтарға бөледі.

2.  «Оралған сұрақтар» әдісі бойынша үй тапсырмасы тексеріледі.

3. Топтарға тақырыпты оқуды ұсынады, біріне: Біржан сал Қожағұлұлының өмірі мен өскен ортасы, екіншісіне: Біржан сал Қожағұлұлының шығармашылығы. Топтар топтық таныстырылым жасап таныстырады.

4. Топтар ақынның «Жанбота», «Ләйлім шырақ»   өлеңдерінің  құрылысына талдау жасайды, тақырыбын, идеясын, шығу тарихын анықтайды. Өзара зерттеушілік әңгіме жүргізіп, топтың атынан ортақ пікірлерін жариялайды.

5.  Оқушылар өз қалауы бойынша Біржан салға арнап (хат, өлең, мақала, эссе) жазады. Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады және «Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне жапсырады.

 

 

Смайликтер арқылы бағалау

Критерий бойынша бағалау

 

 

 

Топтық бағалау

 

 

 

 

«Үш шапалақ» әдісі бойынша бағалау

 

 

 

 

Барлық оқушы белсенді қатысып, өз қабілеттерін таныта алады, өзін-өзі жүзеге асыра алады, өзін дамыта алады. Қабілеттеріне қарамастан кеңейтілген тапсырмаларға тең қолжетімділік.

 

 

 

 

 

 

 

Балалар ақпаратты өз бетінше ұғынады және меңгере алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Алға басуды қадағалайды және қажет кезде көмек сұрайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үздік жазба жұмыстар оқылады.

Әр оқушы өзінің жазба жұмысын үлгілі жұмыстармен салыстырып, өзін-өзі реттеп отырады.

 

3. Сабақтың тақырыбы:  Біржан – айтыскер ақын

 

Сабақтың мақсаты:  Айтыстағы Біржан мен Сараның адамгершілік, ақындық, әншілік қасиетін таныту, тіл шеберлігін ұғындыру. Өнерді құрметтеуге тәрбиелеу. Оқушылардың белсенділіктерін, шығармашылықтарын, өз ойын тұжырымды айта білуге дамыту.

 

Күтілетін нәтиже:  Өз пікірін сенімді әрі дәлелді, тұжырымды жеткізе білуге дағдыланады. Ізденістерге негізделген жұмыс түрлерін өз бетімен, жаңа технологиялық үрдістерге сай орындай білуге дағдыланады.

1. «Көңіл-күй неге  ұқсас» психологиялық тренингін өткізіп, топтарға бөледі.

2.  Ішкі, сыртқы шеңбер арқылы үй тапсырмасы тексеріледі.

3.  Біржанның айтыстары туралы тапсырма (ЖИГСО) 1- топ – Баяндаушылар         2- топ – Ізденушілер              3- топ – Талдаушылар               Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.                                1-топ мәтінді оқып, мазмұндайы.                            2-топ қосымша ақпарат, дерек көздерін табады.          3-топ талқылайды, сұрақ қойып, талдайды                    4. Мәтінге әдеби теориялық талдау жасайды.                     5. «ИнтервьюҰққаныңыз. Түйгеніңіз. Білгеніңіз. Үйренгеніңіз». Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады және «Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне жапсырады.

 

 

Бірін-бірі бағалау

 

Үш шапалақ әдісі бойынша бағалау

 

 

 

 

 

Смайликтер арқылы бағалау

Бүгінгі сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы өзін-өзі бағалау

Оқушылар тақырып бойынша білімдерін өзектендіреді, өзін-өзі реттейді, қабілеттеріне орай өздерін дамыта алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

Таңдау элементінің көмегімен өзін-өзі реттеуді қолдану оқушыларға қабілеттері мен қызығушылықтарына сәйкес жұмыс жасауға мүмкіндік береді.

 

 

 

Оқушылар өз білетіні мен ұмытқан білімдерін кластастарымен салыстыра отырып, нені және қалай оқу керектігін, білімінің нәтижесін бағалауды үйренеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар өзінің және кластастарының оқуы үшін жауапкершілікті түсініп, өзінің және өзгенің іс-әрекетін бағалай, талдай біледі. Теориялық материалды өзінің, кластасының қалай түсінгендігі жөнінде оқушы ой түйе біледі.

 

 

 

 

 

 

 

Біржан сал туралы  және өзіндік ерекшеліктерін саралау арқылы оқушылардың тақырып бойынша білімдерінің қандай деңгейде екендігі анықталады.

 

4. Сабақтың тақырыбы:  Елінің еркесі еді Ақан сері

 

Сабақтың мақсаты:  Ақан сері поэзиясын оқу арқылы қазақ мәдениетінің, өнерінің қаншалықты дәрежеде болғанын, нұсқаусыз-ақ өнерлерін дамытып, таратқанын, театр, мәдениет үйінсіз-ақ көрсете білгенін түсіндіру, адамгершілік, ізгілік мәселесін көтерген, достық, махаббат еркіндігін аңсаған лирикаларын талдау, лирикалық қаһарман бейнесін ашу.

 

Күтілетін нәтиже:

ақыл ойларын, іскерлік белсендіктерін, шығармашылықтарын шыңдайды;

бір-бірінің ойына пікірлерін еркін қоса алады;

бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасады;

бір-бірін тыңдай білуге үйренеді, бағалай алады;

топтасуды үйренеді, мағынаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланады, білімін кеңейтеді.

1. «Мен саған сенемін» психологиялық тренингін өткізіп, топтарға бөледі.

2.  Әр топтан бір оқушыдан шығарып «ыстық орындық» әдісі бойынша сұрақтар қойылып, үй тапсырмасы тексеріледі.

3. Оқулықпен жұмыс. а)Тақырыпты  түсініп оқу     ә) Тақырыптағы негізгі ойды    жазу                                         б) Өзара талқылау   Оқушылар оқыған мәтіннің нәтижесін әуелі жұпта, сосын  топта талқылап,  «маған таныс, мен үшін жаңалық, мен бұл пікірге қарсымын, бұл туралы тереңірек білгім келеді»  толтырады.               4. Ассоциация.       Плакаттың ортасына шеңбер сызып, тақырыптың атын жазады. Процесті бақылай отырып, алған ақпараттарды жазып, топта талдайды, топтық таныстырылым жасайды.                                 5. Кері байланыс стикерлер  тарату. Стикерге сабақтан алған әсерлерін жазады және «Сабақтан алған әсерім» қабырға газетіне жапсырады.

 

 

 

 

 

«Үш шапалақ» әдісі бойынша бағалау

 

 

Бірін-бірі бағалау

 

 

 

 

 

 

«Екі жұлдыз, бір тілек»

 

 

 

Оқушыларға өздерінің неге қол жеткізетіндігіне қабілетті екендігіне көздерін жеткізу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтың пікірі бойынша, өте жақсы жасалған жұмыстар мадақталып  өзге оқушыларға үлгі ретінде ұсынылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар қабілеттері мен қызығушылықтарына сәйкес жұмыс жасауға мүмкіндік алып, еркін жұмыс жүргізеді, оқудағы зияткерлік, эмоционалдық, әлеуметткі кедергілерді жояды.

 

 

 

 

Мұғалімнің көмегінсіз өз ісінің көзін табады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ақан сері  туралы жаңа тақырыпты қалай меңгергенін тексеру мақсатында сұрақтар қойылып, барлық оқушының игергенін немесе игерудің қай сатысында екенін көрсетеді.