Timer Таймер басқару элементі

54

Timer    Таймер басқару элементі

Сабақтың тақырыбы: Таймер басқару элементін қолдану.

Сабақтың мақсаты:  Windows қосымшаларын құрастырғанда пішін сияқты басқару

элементтері  де объекті екендігін қалыптастыру,  сондықтан кез-келген обьектіге

тән  олардың оқиғалары   әдістері мен  негізгі қасиеттерін  таныстыру.

Оқушыларға  басқару элементтерімен  жұмыс жасауды үйрету.

Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың компьютерлік сауаттылығын арттыру;

Оқушылардың сабақта алған білімін дамыта отырып, олардың шығармашылық қабілетін, , ынтасын, қабылдауы танымдық қабілеттерін дамыту;

Тәрбиелік мақсаты: Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру;

Оқушыларды сабақта алған білімін өзіндік жұмыстарына қолдана білуге үйрету;

Компьютермен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік ережесін дұрыс сақтай білуге және ұқыптылыққа үйрету.

Сабақтың типі:   Жаңа материалды  үйрену.

Сабақтың түрі: Практикалық сабақ.

Көрнекілігі: ДК.  Visual Basic визуальды бағдарламалау

жүйесі.Оқулық.

Оқушылардың білімі  мен дағдысына қойылатын талаптар:

  • Оқушылар пішіннің мәнін, қасиетін, оқиғалар мен әдістерін білуі;
  • Пішінге қатысты: пішіннің қасиетін терезеде және бағдарламалық жолмен өзгерте білуді;
  • әдістер мен оқиғаларды қойылған есептерді шешуге пайдалануды;
  • екі және бірнеше пішіндермен жұмыс жасай білуді.

 

Сабақ  барысы:

 I.Ұйымдастыру кезеңі:

 

  1. Оқушылармен сәлемдесу
  2. Оқушыларды түгендеу.
  3. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

 

II.Үй тапсырмасын тексеру:

 

         Қойылатын қосымша сұрақтар:

  1. Объект, қасиет, оқиға, пішін түсініктеріне анықтама беріңдер.
  2. Пішін дегеніміз не?
  3. Пішіннің негізгі қасиеттері қандай?
  4. Пішін әдістері дегеніміз не?
  5. Пішіннің графикалық әдістер тобына қандай әдістер кіреді?
  6. Пішін оқиғаларын өңдеу прцедурасы дегеніміз не?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III.Жаңа сабақты түсінліру.

 

 

Таймер басқару элементінің   көмегімен жасалады. Таймер қайсыбір  әрекеттерді  бағдарламада белгілі уақыт аралығынан кейін іске қосылып отырады.

Оны пішіннің кез-келген жерінде ,тіпті басқару элементінде орналастыруға болады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жоба  төмендегідей болып  көрінеді:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таймердің бір ғана оқиғасы  бар- Timer .Ол берілген уақыт өткен кейін Interval  қасиетіне ие болады.

 

 

 

 

 

  1. Оқушыларды орындаған тапсырмаларына қарай бағалау.
  2. Үйге тапсырма: 2.3 тақырып оқуға.109-бет Қайталау.