Ақпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері

Қысқа мерзімді жоспар                                    Шанбаева Асем Сабеновна

Күні 26.09.2014

 

Информатика 5 а-сынып
СілтемелерИнформатика пәнінен 5 сыныпқа арналған  оқулық
Сабақтың тақырыбыАқпараттың көлемі және оның өлшем бірліктері
Жалпы мақсаттар Білімділік: ақпарат саны түсінігін енгізу, ақпараттың өлшем бірліктерімен таныстыру, ақпарат санын анықтау дағдыларын қалыптастыру

Дамытушылық: компьютерде ақпаратты өлшеу тәсілдерін, «БИТ», «БАЙТ» ұғымдарын, ақпараттың көлемін екілік жүйеде өлшеу, ақпараттың өлшем бірліктерін білуді дамыту

Тәрбиелілік: ой толғанысқа, мәтіндік ақпарат санын анықтауға, ақпаратты бір өлшем бірлігінен басқа өлшем бірілігіне ауыстыруға тәрбиелеу

Оқушылар үшін оқыту нәтижелері—          оқушыладың ізденіс нәтижесі анықталады

—          өздігінен бағалау қабілеттері анықталады

—           алған материалдарды тиянақтай алады

—          өздігінен ой қорытады

Сабақта туындаған негізгі идеялар—          тақырыпты жан-жақты іздейді

—          сыни көзқарасы қалыптасады

—          топтық жұмысқа әр оқушының  өз ойы сақталады

Күтілетін нәтиже—          дәлелді пікірлерімен бөлісе алады

—          өз бетінше ақпараттың өлшем бірліктерін ауыстыруға ойлау дағдылары қалыптасады

Көрнекілік АКТ, топтың алтын ережесі, INSERT әдісі НЕ білемін? НЕ білдім? НЕ білгім келеді? Рефлексия, кері байланыс
Дерек көздері  «Информатика негіздері»  журналы
Тапсырмалар1. Топтық   жұмыс

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының әрекеті:
          Мұғалім әрекеті

-жұпқа бөлу

-жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

— ынтымақтамтастық  атмосферасын қалыптастыру

Топтық   жұмыс

 

Оқушы әрекеті

тапсырмаларды жеке-жеке орындау

-жұпта әр баланың ойы құнды екенін ұғыну

тренинг барысында толық қатысу

 

Топтық   жұмыс

 

І.. Жұпқа бөлу (1 мин) асықтарды таңда

ІІ. Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу, топқа бөлу  (2 мин)

І. Үй тапсырмасын сұрау (3 мин)

Қайталау, еске түсіру

Модульдер

1.АКТ

2. Сыни тұрғыдан ойлау

3.Білім беруді және оқуды бағалау

4.Жаңа тәсілдер, әңгімелесу

Мұғалімнің әрекеті

Салтанатты түрде тапсырылған тапсырманы сұрайды және сұрақ-жауап арқылы диалогқа түседі, оқыту мен оқудағы жаңаша әдіс — тәсілдерді іске асырады

Оқушы әрекеті

Мұғалімнің бағытымен берілген тапсырмаларды жан-жақты, сыни тұрғыдан ойлана отырып  орындайды, топта әр баланың ойы құнды екенін ұғына біледі

Жұпта белсенділік таныта біледі

 

Бағалау крийтерилері: Сабақтың соңында кері байланыс рефлексия жасайды

Оқушылардың сабақта танытқан белсенділіктеріне қарай бағалайды

-бағалау критерийлерін құрастырады

-жұптар бір-біріне екі жұлдыз, бір тілек айтады

Келесі тапсырмаКомпьютер – әмбебап есептеуіш машинаЭссе жазып келу