Төтенше жағдай және біз
Тақырыбы: Төтенше жағдай және біз
Мақсаты: Оқушылардың төтенше жағдайда бір- біріне қамқор бола білу қабілеттерін дамыта отырып, адамгершілікке шақыру және төтенше жағдайдың денсаулығына зиян тигізуін мұқият түсіндіру.
Көрнекілігі:«Алғашқы көмек» қорабы, эпиграф, музыка.
Әдіс-тәсілі: Сұрақ-жауап, Мақал сайысы, жұмбақ жасыру, пікір айту, көрініс қою, кеңес беру.
Барысы:
І. Ұйымдастыру.
— амандасу (оқушылар, ата-аналармен)
ІІ. Кіріспе сөз. Төлеубаева Ж.Д.
Адам өмірінде төтенше жағдай әр қилы кезеңде кездесуі мүмкін. Сол жағдайлардан оңай құтылуды ойластыру және кәсібилік қабілет таныта білу.
- Мектеп медбикесінің кеңесі.
- Әңгімелеу:
«Өз басыңыздан өткізген төтенше жағдайлар жайлы не дейсіз?»
- Көрініс қою:
«Төтенше жағдай және біз»
Сынып 4 топқа бөлінеді.
- Мақал – мәтел сайысы:
«Кім көп біледі?» (Денсаулыққа байланысты)
- Мәлімет оқу:
«Төтенше жағдайда өзіңізді қалай ұстайсыз?»