Туындыны табу ережелері

Пәні:                                             Алгебра және анализ бастамалары

Тақырыбы:                                   Туындыны табу ережелері

Сабақтың мақсаты:


Білімділігі:                                       Туындыны табудың ережелері мен дәрежелі

функцияның туындысын табу

формуласымен танысып, оларды есеп

шығаруда қолдануды үйретіп, туынды

ұғымы бойынша білімдерін дамыту


Дамытушылығы:                             Жеке оқушылардың білім дағдыларын 

                                                            дамыту, ой -өрісін кеңейту, анализ жасау, өз

іс-әрекетін бақылау

Тәрбиелілігі:                                    Оқушының білімге құштарлығының, еңбекке

икемділігінің дамуына ықпал жасау,

ізденуге, шығармашылықпен еңбек етуге

баулу, салыстыра білу дағдыларын

қалыптастыру

Сабақтың типі:                               Жаңа білімді меңгерту                  

Сабақтың түрі:                               Білім беру мақсаттары қойылатын сабақ

Құрал – жабдықтар:                      Компьютердегі activstudio, интерактивті

тақта, слайд.

Программаны қамтамасыз ету:  Microsoft Word, Activstudio, PowerPoint

Сабақ оқытуда қолданылатын

ұйымдастыру әдістері:                   Топпен жұмыс, жеке жұмыс

 

Сабақ барысы:

КезеңдеріМұғалімнің іс — әрекетіОқушының іс — әрекеті
1ҰйымдастыруСабақ мақсатын түсіндіру, топ жетекшілеріне тапсырма беруСабаққа, топ жетекшісінің тапсырмасына дайын болуы
2Өткен материалды еске түсіруҚайталау сұрақтарын беру

1. Аргументтің өсімшесі және функцияның өсімшесі, арасындағы байланыс

2. Туындының анықтамасы

 

 

3. Функцияның дифференциалдау

 

 

4. Туындыны табу алгоритмі

 

 

Сұрақтарға жауап беру

 

Арасындағы байланысты түсіндіру

Формуласын жазу

 

lim

 

 

 

 

1. аргументке  өсімшесін беру

2.  өсімшеге сәйкес функция өсімшесін, анықтау

3. функция өсімшесінің аргумент өсімшесіне қатынасын табу, яғни

4. соңғы теңдіктен аргумент өсімшесі нөлге ұмтылғандағы шекті анықтау:

lim

 

 

 3Жаңа тақырыпты түсіндіруА) Оқушыларға проблема туғыза отырып, соған жауап беру

(Xn)=nxn-1

 

 

Әр топқа тапсырма беру

Қосындының туындысы

(u+υ)’ =u’+ υ’  І-топ

(u- υ)’ =u ‘- υ’  ІІ – топ

(u+υ-g)’=u’+ υ ‘-g’ ІІІ — топ

Ә) Көбейтінідінің туындысы

Топтарға тапсырма беру

(u· υ) ‘=u’ υ +u υ’ I –топ

(u υ g)’=u’υg+u υ’g+uυg’ II-топ

ІІІ — топ

Сұраққа жауап алады, дәптерге жаңа тақырыпты жазу

 

Жеке оқушыға математикалық индукция әдісін қолданып 4-ші формуланы дәлелдеу.

 

 

Берілген тапсырманы орындау

Дәлелдеу

Дәлелдеу

Дәлелдеу, мысалмен көрсету

 

 

Әр топтан 1 оқушы тақтаға дәлелдеу

 

 

 

 

4Жаңа сабақты бекітуОқушыларға кітаппен жұмыс жасауды ұсыну

А тобының есептерінің жауабын ауызша оқытып, тексеру

 

Б тобының есептерін интерактивті тақтада орындату

 

С тобының есебін Activslate арқылы тексеру

 

 

 

А тобының есептері

№175 есеп а, б

№176 есеп а, б

№177 есеп а, б

Б тобының есептері

№180 а, б

№181 а, б

С тобының есептері

№186

5Үйге тапсырма§14, № 175-179 (ә, в), №181, №183, №184

Жеке оқушыға №186,

№187 (б, в)

6ҚортындылауЕрежелерді айтқызу, әр топтың жұмысының  қортындысын тыңдауӘр топ жетекшісі сабақ орындалысы туралы хабарлама жасайды
7Рефлексия