Ата –анаммен бірге мерекедемін

Ашық сабақтың  тақырыбы Ата –анаммен  бірге  мерекедемін

Сабақтың  мақсаттары:

білімдік:    көпшілік  алдында  дұрыс  сөйлеуге , өңір таоихын  тануға  қарай  дағдыны  арттыру;

дамытушылық:    тарихи мағлұматтарды  қолдануға , ата –анасымен  еркін  тіл  табысумен  қатар өңірді жарнама  арқылы  дәлдікпен  танытуға , тіл дағдысына  бейімдеу;

тәрбиелік :      адами құндылықтарды , жаңаны  тануды , үлкен  алдында  сыпайы  жүріп –тұруды ,мереке  мазмұнын  әңгімелеумен  туған ел –жерге  құрметін  танытуға , адалдыққа қарай  бағыттау , өзара  сыйластыққа , қазақы  қонақжайлылыққа  баулу ,осылардынасихаттау

Сабақтың  көрнекіліктері, жабдықтары:                 интербелсенді  тақтаға  арналып  жасалған  аудардар  туралы  жарнамалар , тарихи

мәліметтер мен  суреттер,  буклеттер , домбыра , мақта  май , ши мақта , қара үй  макеті ,

СД дискілер ,сылдырмақ , есеп –шот , үкі ,қамшы , отбасылардың  тектері  жазылған А4 ,

аудандардың атаулары  берілген кеспелер ,музыка  аспаптары,  жарнама үшін түрлі керек

жарақтар , шарлар мен фотоаппараттар , бейнекамера  мен цитат сөздер

 

Сабақтың барысы мен  кей  мәліметтер:   сабақ  ата –ананың  қатынасуы  мен  балалармен  бірге  аудандар тарихын танытуға

арналған  мерекелік  те , дәстүрлік те  танымдық  та  үрдіс  арқылы  жүреді, сабаққа

басшылықты  ата –анасы , отбасының басқа  мүшесі  өз қолдарына  ала  сыйластық  пен

отбасы  сыйластығын , балаға  туған  жердің  қадірін  танытуға , мектеп  өміріне қатысуға

да, бала  тәрбиесінің  дұрыс  арнамен  баруына  арналған  ата –аналар  жауапкершілігін

арналған  ата –аналармен  бірлескен  жоба-сабақ   

 

Сабақ  жалпы  алғанда  мына  ретпен  әрі  тәртіппен  жүреді (арнайы  кеспеде  үлгі  амалдары  берліген), тәрбиелік  мақсаттарында  балаға ел  мен  жердің  тарихын  таныту  көзделген.әрбір  бірлескен   жарнама  жасау , көпшілікке  кәде –сый  тартуда  қазақы  бұру  амалдары ,  ұлттық  болмыстағы  кей  заттарды  отбасыдан  келесі  отбасына тарту  жасатумен , балаларға   өлең  оқыту ,  әндерді шырқату , досына  қарап ата — анаға  өз  перзентін  басқа  қырынан  тануға  мүмкіндік  тудыру , аудандарда  өндірілетін  өнімдердің  тұрмысқа  қалай  жетуін , еңбекпен  ғана  адам  баласы  мақтана  да , мақтаулы  да  бола  алатынын , балаларға  мерекеге  қарай  тілек сөзді  білдіруге , қонаққа  сыйлықты  арнаумен  ұсынуға  тарту , адами  құндылықтарды  тануға  ыңғайлануға  тарту .

1.Мұғалімнің  кіріспе  сөзі  мен  қорытынды сөздері  , мадақтаулар.

  1. Ата –аналардың баласымен бірлікте  жұмыс  жасауына  жағдай  тудыра  жарыс  ұйымдастыру.
  2. Әрбір белгіленген я жоспарланған жұмыс  түріне  сай  бір  ғана  отбасына   бағалау  жүретінін  таныту , соған  лайық  ықшамдық  пен  тапқырлықтың  болуын  тапсыру.
  3. Қатынасушы әрбір отбасы  мүшелері  өзіндік  сый –сияпатты  бір – біріне  ұсынғанда  сыпайылылық  пен жеке  басты  сыйлау  әдептеріне  лайық  болуын  қадағалау .

5.Мектеп  басшылығынан я  көрермендерден  пікіорді  тыңдау  мәдениеті  болуы  тиістігін  таныту , алғы  жұмыстарды  орындау.

 

 

«Ата –анаммен  мерекедемін»  атты  бірлескен  сабақтың  жоспарынан  ата –анаға  дайындық  амалдары  үшін  тапсырмалар:

 

р/сберілетін тапсырма  атауытүсіндірмесіқажет

заттары

уақытықтимал

әрекеттер

1Өз  отбасымыз  осындайОтбасын  мақамдап , жарнамалап  я  бір  шумақпен  таныту2 минән салу , би арқылы
2Тақтаға  назар  салсаңыз…Домбыра , салттық  әркеттер , Президент  пен ОҚО  туралы  сұрақтар  тұрады , жауапты  іліп  әкетумен  өзге  топтан  озу  керекЖауап-ты  ықшам-дау1 + 1 минут-такөрнекілікті  пайдаланса/да  болады
3Мына өнерлі  бала  кім  болады?Ұл – қызыңыздың  достарын  аты – жөнін  нақ  атап  , өнерліге  алғыс  білдіріңіз , ОҚО-ның 80 жылдығымен  құттықтарсызоқушы-сының есімін  атау1 минут-танмүмкін  өзге  сыныптан  болар
4Шымшыма  сауалдарПедагогикалық  әрі  әзіл  түріндегі  кей  сауалдарға  тапқырлық  көрсете  жауаптассаңыз  жарар  еді «Перзентіңіз  сабақтан 40 минут  қана  кешіккен-ді мұғалім  сізден  себебін  сұрауда , не  айтасыз?  Тікенек  сөзді  ұлыңыз  тағы  да  бір  оқушыны  ыңғайсыз  әзілі  арқылы  жылатып  алды  да  сіз  соған  тап  болдыңыз , жылағанды  жұбата алармысыз?тб»Оқиға-дан амал  тауып  шығу1+1 минАз сөйлеп  саз  айтсаңыз  екен!
5Өз  ауданымыз – мерейіміз:  «Жарнама,жарнама —  еттім  әрекет  қармана»ОҚО-ға  қарасты  бірнеше  аудандарды  кеспемен  таңдап , солардың  біріне  жарнама  жасауыңыз  керек , өнімін , халқын , өндірісі  мен  табиғатын , сол  туралы  шығарманы  атап  дегендей  мақтаныңыздарАрна-уы, мақалы, тарихи әңгімесі3 минөлең ,эссе , шағын сюжетті суреттер
6Сый-кәде  ұсынсақдомбыра , қара үй , үкі , пышақ , есеп-шот , қамшы ,  ОҚО-ның атақты  жерлері  туралы  картиналаркәдені  жарата  айтыңы2 минауылдың алтыауызы

я арнаумен бұруыңыз керек

7Сынып жетекшімен  сырлассақБүгін  қай  мерекедесіз?Осы  бас  қосуымыз  Сіздерге  не  бере  алды? «Атасы  жақсы  жарға  жықпас» дегенге  қалай  қарайсыз? Туған  өлке  тарихынан  балаларыңыз  деректер  біледі  деп  таныдыңыз  ба?Жауап-та бала еңбегін атау1+2 минмақтауға , бата  беруге даяр  болыңыз

Ескерту:  әрбір  сөз  алушы  ата –ана  мен  оқушы  ОҚО-ның  80  жылдықерейтойын  тілге тиек  етуі  мен  мерекеге  сай  киініп ,  көңіл күйі  де  мерекедегідей  болуы , әзілі  мен  жауаптары  да  сай  болуы  керек!

 

1-слайд:             «Отбасы  кіші  мемлекет.   Мемлекетті  адамдар  жасайды.Мызғымас  елдік  құруға  адал  еңбек, кең  пейіл  мен  ұрпақ  тәрбиелеу  керек…»

 

2-слайд:                            «Тау  әсем  ақ  қарымен , ауасымен

Бай  әсем  жұпарымен , дауасымен.

Өмірде  көзім барда  көрсем  деймін:

Әйелді  жетектеген  баласымен… »

3-слайд:                             «Салуал — бізден , жауап  — Сізден»

1.а) Перзентіңіз үлкенге  тіл тигізді. Оны  өзінен   емес , бөгде   біреуден  естідіңіз  де …  .

ә)Ұлыңызға  ескерту  айтып  едіңіз  ол  әкесіне  шағымданды .Аздан  соң  әкесі  қатқылдау  айтып  еді.

Бұнысы  қайталана  берді .Қалайша  тоқтатар  едіңіз?

б) Үйренуге  олақ , тілі  шорқақ , өзі  қорқақ  бала  болса  , өмірге  қай  амалдмен  икемдеген  болушы

едіңіз?

4-слайд:                         —   Қай  мерекеде  отырсыздар?

—  Оңтүстікті  ұл –қызыңыз  қаншалық  танып  жүр  екен?

—Осылай  Сіз  бен  біздің  бас қосуымыз  Сізге  не  бере  алды  екен?

— Осы  жоба- сабақ  туралы  және  ұйымдастырушы  Рабиға Билібекқызы  туралы

нендей  пікір  айта  аласыз?

— Сабақтың  өн – бойында  өлең  оқып , тарихтан мағлұмат  келтіріп , домбыраны  серік  еткен ,

оқып  ізденуге бар болған  перзенттеріңізге  қандайлық  сөз  асылын  қиясыз?

 

5-слайд:                        Сабаққа  уақыт  тауып  келіп , мектеп  өміріне қатынасып,  балалардың

бас  тәрбиешісі  ретінде  келулеріңіз  бен  осы  сабаққа  сіңірген  еңбектеріңз  үшін және

Оңтүстіктің  мерейтойында  тамаша  көңіл –күй  сыйлай  алғаныңыз  үшін  алғысымызды  білдіреміз!

Сіздер  барлық  жақсы  атаққа, құрметтің  ең  биігіне    лайық  жандарсыздар!

 

6-слайд:                     аудандар  мен  тарихынан  сыр  шертер  суреттер , көрнекілікке  қолданылған  кейбір  заттар

мен  бұйымдардың  суреттері.

 

7-слайд:                      кеспедегіні  барлығын  интертақтаға  шығарылады.