Ана – отбасының ұйытқысы

Ана – отбасының ұйытқысы

Мақсаты: әрбір жеке тұлғаны өз ортасында,өзге ортада еркін сезіне алуға үйрету,айналсындағылармен қарым-қатынас орнатуға жаңа мүмкіндіктер табу.

Қатысушылардың өз ойын ашық жеткізуді,бір-бірінің пікірін құрметтеу,сезіміне бейімдеу.

Жеке тұлғаның рухани өсуіне тәрбиелік-педагогикалық жағдай жасай отырып,өмірдің құндылығын ұғынуға тәрбиелеу.

Мұғалім – ата-ана – оқушы арасындағы қарым-қатынасты нығайту.

 

Дүниеде ананың мейіріміне,аялы алақанына не жетеді?Жақсылық атаулының барлығы да ананың ақ сүтінен жаратылған.

Халқымыз «ана – барша тілектің бастауы,көркемдік пен жылылық көзі,шуақ пен мейірім әлемі,өмірдің сәні» деп қасиет тұтып отбасының алтын діңгегі санаған. Отбасының тәрбиесі,мәдениеті,жетістігі мен дәстүрі ананың өресіне,білімі мен қадір-қасиетіне тікелей байланысты.

Мұхтар Әуезовтың «Ел боламын десең бесігіңді түзе» деген пікірінің астарында улкен мән жатыр.

Ананы Пайғамбар да қатты құрметтеген. «Жұмақ ананың табанының астында»,- деді ол.

Бір қүні Пайғамбарға әлдекім келіп. «Шын айтыңызшы,мен жақсылықты әуелі кімге жасауым керек»,- деп сұрапты. «Өз анаңа»,-деп жауап беріпті Пайғамбар.

-Тағы да кімге? — дейді әлгі адам.

-Анаңа,- деп қайталапты Пайғамбар.

-Сонаң соң кімге? -дейді сұраушы.

-Өз әкеңе,-деген екен Пайғамбар.

Тренингке келген аналарды ережемен таныстырамын.

1.Өз ойын ашық айту.

2.Өзгенің пікірін құрметтеу

3.Шынайылық көрсету

4.Белсенді әрекет ету

5.Өз сезімін басқара білу

6.Уақытпен санасу

Аналарды ортаға шеңбер жасап тұрғызу.

Жаттығу түрлерімен таныстыру

1.Шаттық шеңбері

2.Жылжымалы орындық

3.Кел шырқайық

4.Кездейсоқ жағдайдан шығу

5.Топтық жұмыс

6.Мақалды жалғастыр…

7.Түйін сөз

8.Өрмекшінің торы

Аналарды ортаға шеңбер жасап тұрғызу.

1жаттығу, «Шаттық шеңберіне шақыру» Аналар өз есімдерін таныстыра отырып,есімдерінің бас әріпінен басталатын тілек сөз айтады.

 

2 жаттығу, «Жылжымалы орындық» Қима қағаздарды алып,мен мына өлең жолдарын оқығанда орындыққа келіп отырасыздар.

Ана – дейміз бәрімізде аңқылдап,

Ана – дейді жас сәби де жарқылдап.

Ана – деген бәйтерегі өмірдің,

Ана – деген алтын қазық,алтын бақ.

 

3жаттығу «Кел шырқайық» Мына қима қағаздарда өлеңнің тақырыбы және шумақтың бірінші қатары жазылған.Өлеңді әуеніне салып айтып,келесі шумақты келесі ана жалғастырып алып кетеді.

 

4 жаттығу «Кездейсоқ жағдайдан шығу»

1.Сіз тәрбиелі отбасы иесісіз.Бірақ балаңыздың жат әрекеттерге бой алдырып бара жатқанын байқадыңыз. Балаңызды қалай қорғап аласыз?

2.Биыл сіздің балаңыздың сыныбында  оқитындардың бәрінде «ұялы телефон» бар,тек сіздің балаңызда жоқ.Үйде алып бер деп мазаңызды алады.Сабаққа барғысы келмейді сіз не істейсіз?

3.Сіздің тұңғышыңызды атасы мен әжесі бауырына басқан. Сабағы қиындап кеткен соң «өздерің қадағалаңдар» деп әкеліп береді.Ал балаңыз тәрбиеге еш көнер емес, не істейміз?

4.балаңыз диктант дәптерін үйге әкелді.жазба жұмысынан «4» деген баға алған.Қатесін сіз де,балаңыз   да көріп тұрсыздар,ал пән мұғалімі өны жөндемеген.Сіз балаңызға неліктен жөндемегенін балаға қалай түсіндіресіз?

5 жаттығу «Топтық жұмыс» Аналар бірігіп берілген сұрақтарға жауап береді. 1.Бала дегеніміз кім?

2.Бала жақсы өмір сүру үшін , қандай жақсы қасиеттер керек?

3.Баланы мадақтау дегеніміз не?

 

6 жаттығу «Мақалды жалғастыр…» Оушылардың қатысуымен тақтадан мақалдарды жалғастыру.

 

7 жаттығу «Түйін сөз» БАҚЫТ, БАЛА,БАЗАР,БЕСІК. Осы сөздерді қатыстыра отырып, өз ойларыңызды бір ауыз сөзбен қорытындылаңыздар.

 

Жаттығуымыздың арасында өлең жолдары тыңдалады.

 

8 жаттығу «Өрмекшінің торы» Ортаға шығып шебер құрамыз.Мен біреуге оралған жіпті лақтырамын.Оның атын айтамын және оның маған ұнайтын мінезін,жақсы қасиетін айта отырып тілек тілеймін.Келесі адамға жалғасады. Жіп соңында өзіме келуі тиіс.

 

— Қараңыздаршы,бізді байланыстырған жіп,әдетте,ол бізге көрінбейді.Бірақ өмірде бар,осы жерде тұрған барлық аналарды жылы,мейірімді сөздер байланыстырып тұра берсін,-деп бүгінгі тренингімізді аяқтаймыз.