3 — сынып . Дүниетану Күнтізбелік жоспар. 68 сағат аптасына 2 сағаттан
3 — сынып . Дүниетану Күнтізбелік жоспар. 68 сағат аптасына 2 сағаттан
| № | Тақырыптар мазмұны | Тірек мақсаттары | Практикалық жұмыс | Әдістер | Сағат саны | Мерзімі
| ||||||
| білімділік | дамытушылық
| Тәрбиелік | сарамандық | Топ серуен | ||||||||
| Бақылау | Праблемалық | |||||||||||
| Негізгі тарау №1 Адам ағзасы және оны күту
| ||||||||||||
| 1 | Адам- табиға перезенті | Оқушылардың қоршаған әлемнің алуан тірлігі және әдемілігімен таныстыру | адам | іскерліктерінің қалыптасуына тәрбиелеу | Ағаш бұта шөптер | Зерттеу
|
1 | |||||
| 2 | Ағза мүшелері | салыстыружәне қортынды шығару | Зерттеу жұмыстарының қарапайым түрі | |||||||||
| 3 | Денім сау болсын десең | |||||||||||
| 4 | Тері- ағзаның қорғаныс мүшесі | Экология және адам өміріндегі рөл туралы түсінік беру | Қоршаған ортаның тазалығын сақтап аялауға тәрбиелеу | туралы әңгімелеу | ||||||||
| 5 | Адам денесінің тірек-қим.қоз мүшелері Қаңқа | Адам өмірінде ауаның қандай маңызды орын алатынын түсіндіру | Адам өміріне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыру | Табиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу | Топпен жұмыс | Күнделігі жұмыс | ||||||
| 6 | Бұлшық ет- қимыл қозғалыс мүшелері | Оқушылардың өздерін табиғатты және қоғамның бір бөлігі екенін сезінуге үйрету | Адамның табиғаттан не алатынын түсіндіру | Күнделігі жұмыс | ||||||||
| 7 | Қан айналым мүшелері Жүрек қан айналымнегізгі мүшесі | Оқушылардың өздерін табиғатты және қоғамның бір бөлігі екенін сезінуге үйрету | Адамның табиғаттан не алатынын түсіндіру | Тіршілікке қатысты заттың бәрінің ортақ екенін білуге тәрбиелеу | Күнделігі жұмыс | |||||||
| 8 | Қан тамыры.қанның қызметі | Жаз бен күз мезгілдеріндегі адам еңбегі туралы түсініктерін қалыптастыру | Адам еңбегіне деген сүйіспеншілігін арттыру | Оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу | Күнделігі жұмыс | |||||||
| 9 | Қан кеткенде көрсетілетін алғашқы жәрдем | Оқушылардың еңбек туралы алған білімдерін кеңейту | Еңбектің адам өміріндегі маңызын түсіндіру | Еңбексүйгіштікке баулу | Суретт пен жұмыс | Сұрақ жауап | ||||||
| 10 | Тыныс алу мүшелері. Өкпе және оның қызметі | |||||||||||
| 11 | Тыныс алу гигиенасы | Оқушылардың қоршаған әлемнің алуан тірлігі және әдемілігімен таныстыру | Тірі және өлі табиғат заттарымен құбылысбарын бақылау,талдау | іскерліктерінің қалыптасуына тәрбиелеу | Ағаш бұта шөптер | Зерттеу әңгімелеу сурет салу | Салыстыру, Пікір- талас |
1 | |||||||||||||||||
| 12 | Ас қорыту жолы. Және астың қорытылып сіңуі | салыстыружәне қортынды шығару | Зерттеу жұмыстарының қарапайым түрі | ||||||||||||||||||||||
| 13 | Тамақтану гигиенасы | ||||||||||||||||||||||||
| 14 | Жүйке жүйесі. Жүйке жүйесінің қызметі. | Экология және адам өміріндегі рөл туралы түсінік беру | адам өміріндегі экология туралы ұғымның маңызы туралы әңгімелеу | Қоршаған ортаның тазалығын сақтап аялауға тәрбиелеу | Экология, эколог туралы әңгімелеу | Сұрақ жауап | |||||||||||||||||||
| 15 | Жүйке жүйесінің гигиенасы | Адам өмірінде ауаның қандай маңызды орын алатынын түсіндіру | Адам өміріне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыру | Табиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу | Топпен жұмыс | Бақылау күнделігіменжұмыс | рефлекция | ||||||||||||||||||
| 16 | Сезім мүшелері. Көз-көру мүшесі | Оқушылардың өздерін табиғатты және қоғамның бір бөлігі екенін сезінуге үйрету | Адамның табиғаттан не алатынын түсіндіру | Тіршілікке қатысты заттың бәрінің ортақ екенін білуге тәрбиелеу | Бақылау күнделігіменжұмыс | өзім туралы бір ауыз сөз | |||||||||||||||||||
| 17 | Құлақ есту мүшесі | Оқушылардың өздерін табиғатты және қоғамның бір бөлігі екенін сезінуге үйрету | Адамның табиғаттан не алатынын түсіндіру | Тіршілікке қатысты заттың бәрінің ортақ екенін білуге тәрбиелеу | Бақылау күнделігіменжұмыс | өзім туралы бір ауыз сөз | |||||||||||||||||||
| 18 | Мұрын иіс сезу, тіл дәм сезу мүшесі | Жаз бен күз мезгілдеріндегі адам еңбегі туралы түсініктерін қалыптастыру | Адам еңбегіне деген сүйіспеншілігін арттыру | Оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу | Бақылау күнделігіменжұмыс | Пікір талас | |||||||||||||||||||
| 19 | Тері-сипап сезу мүшесі | Оқушылардың еңбек туралы алған білімдерін кеңейту | Еңбектің адам өміріндегі маңызын түсіндіру | Еңбексүйгіштікке баулу | Суретт пен жұмыс | Сұрақ жауап | |||||||||||||||||||
| 20 | Қорытынды қайталау сабағы | ||||||||||||||||||||||||
| Негізгі блок | № | Тақырыптар мазмұны | Тірек мақсаттары | Практикалық жұмыс | Әдістер | Сағат саны | Мерзімі
| ||||||||||||||||||
| білімділік | дамытушылық
| Тәрбиелік | сарамандық | Топ серуен | |||||||||||||||||||||
| Бақылау | Праблемалық | ||||||||||||||||||||||||
| Негізгі тарау №2 Табиғат және адам
| |||||||||||||||||||||||||
| Адам ағзасы және оны күту | 21 | Табиғатты адам қалай зерделейді? | Оқушылардың қоршаған әлемнің алуан тірлігі және әдемілігімен таныстыру | Тірі және өлі табиғат заттарымен құбылысбарын бақылау,талдау | іскерліктерінің қалыптасуына тәрбиелеу | Ағаш бұта шөптер | Зерттеу әңгімелеу сурет салу | Салыстыру, Пікір- талас |
1 | ||||||||||||||||
| 22 | Тәжірибе жасау | салыстыружәне қортынды шығару | Зерттеу жұмыстарының қарапайым түрі | ||||||||||||||||||||||
| 23 | Математиканы пайдаланып табиғатты зерделеу. | ||||||||||||||||||||||||
| 24 | Ауа райы және оған болжау | Экология және адам өміріндегі рөл туралы түсінік беру | адам өміріндегі экология туралы ұғымның маңызы туралы әңгімелеу | Қоршаған ортаның тазалығын сақтап аялауға тәрбиелеу | Экология, эколог туралы әңгімелеу | Сұрақ жауап | |||||||||||||||||||
| 25 | Денелер.Заттар. Құбылыстар. | Адам өмірінде ауаның қандай маңызды орын алатынын түсіндіру | Адам өміріне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыру | Табиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеу | Топпен жұмыс | Бақылау күнделігіменжұмыс | рефлекция | ||||||||||||||||||
| 26 | Заттар және табиғаттағы құбылыстар | Оқушылардың өздерін табиғатты және қоғамның бір бөлігі екенін сезінуге үйрету | Адамның табиғаттан не алатынын түсіндіру | Тіршілікке қатысты заттың бәрінің ортақ екенін білуге тәрбиелеу | Бақылау күнделігіменжұмыс | өзім туралы бір ауыз сөз | |||||||||||||||||||
| 27 | Географиялық карта | Оқушылардың өздерін табиғатты және қоғамның бір бөлігі екенін сезінуге үйрету | Адамның табиғаттан не алатынын түсіндіру | Тіршілікке қатысты заттың бәрінің ортақ екенін білуге тәрбиелеу | Бақылау күнделігіменжұмыс | өзім туралы бір ауыз сөз | |||||||||||||||||||
| 28 | Ауа және оны қорғау .Ауаның жер бетіне таралуы | Жаз бен күз мезгілдеріндегі адам еңбегі туралы түсініктерін қалыптастыру | Адам еңбегіне деген сүйіспеншілігін арттыру | Оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу | Бақылау күнделігіменжұмыс | Пікір талас | |||||||||||||||||||
| 29 | Жер бетінің ауаны жылытуы.Жел. | Оқушылардың еңбек туралы алған білімдерін кеңейту | Еңбектің адам өміріндегі маңызын түсіндіру | Еңбексүйгіштікке баулу | Суретт пен жұмыс | Сұрақ жауап | |||||||||||||||||||
| 30
| Таза ауа –денсаулық кепілі | ||||||||||||||||||||||||