3 — сынып . Дүниетану Күнтізбелік жоспар. 68 сағат аптасына 2 сағаттан

  3 — сынып .                  Дүниетану          Күнтізбелік жоспар.          68 сағат       аптасына    2 сағаттан   

 

 

     Тақырыптар   

        мазмұны

                  Тірек мақсаттары Практикалық жұмыс Әдістер Сағат саныМерзімі

 

 

       білімділік

 

дамытушылық

 

 

    Тәрбиелік

сарамандықТоп

серуен

 

Бақылау

Праблемалық
Негізгі  тарау  №1   Адам ағзасы және  оны  күту

 

1Адам- табиға перезентіОқушылардың қоршаған әлемнің алуан тірлігі және  әдемілігімен таныстыру адаміскерліктерінің қалыптасуына  тәрбиелеу 

Ағаш

бұта шөптер

Зерттеу

 

 

 

1

2Ағза мүшелерісалыстыружәне қортынды шығаруЗерттеу жұмыстарының қарапайым түрі
3Денім сау болсын десең
4Тері- ағзаның қорғаныс мүшесіЭкология және адам өміріндегі рөл туралы түсінік  беруҚоршаған ортаның тазалығын сақтап аялауға тәрбиелеу 

туралы

әңгімелеу

5Адам денесінің  тірек-қим.қоз мүшелері ҚаңқаАдам өмірінде ауаның қандай маңызды  орын алатынын түсіндіруАдам өміріне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыруТабиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеуТоппен жұмыс  Күнделігі жұмыс
6Бұлшық ет- қимыл қозғалыс мүшелеріОқушылардың өздерін табиғатты және  қоғамның бір бөлігі екенін сезінуге үйретуАдамның табиғаттан не алатынын түсіндіру Күнделігі  жұмыс
7Қан айналым  мүшелері

Жүрек қан айналымнегізгі мүшесі

Оқушылардың өздерін табиғатты және  қоғамның бір бөлігі екенін сезінуге үйретуАдамның табиғаттан не алатынын түсіндіруТіршілікке қатысты  заттың бәрінің ортақ екенін білуге тәрбиелеу  Күнделігі жұмыс
8Қан тамыры.қанның қызметіЖаз бен күз мезгілдеріндегі  адам еңбегі туралы  түсініктерін қалыптастыруАдам еңбегіне деген сүйіспеншілігін арттыруОқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу  Күнделігі  жұмыс
9Қан кеткенде көрсетілетін алғашқы жәрдемОқушылардың еңбек туралы алған білімдерін кеңейтуЕңбектің адам өміріндегі маңызын түсіндіруЕңбексүйгіштікке баулуСуретт

пен жұмыс

Сұрақ жауап
10Тыныс алу мүшелері. Өкпе және оның қызметі

 

11Тыныс алу гигиенасыОқушылардың қоршаған әлемнің алуан тірлігі және  әдемілігімен таныстыруТірі және өлі табиғат заттарымен құбылысбарын бақылау,талдауіскерліктерінің қалыптасуына  тәрбиелеу 

Ағаш

бұта шөптер

Зерттеу

әңгімелеу

сурет салу

Салыстыру,

Пікір-

талас

 

 

1

12Ас қорыту жолы. Және астың қорытылып сіңуісалыстыружәне қортынды шығаруЗерттеу жұмыстарының қарапайым түрі
13Тамақтану гигиенасы
14Жүйке жүйесі. Жүйке жүйесінің қызметі.Экология және адам өміріндегі рөл туралы түсінік  беруадам өміріндегі экология туралы ұғымның маңызы туралы әңгімелеуҚоршаған ортаның тазалығын сақтап аялауға тәрбиелеуЭкология,

эколог

туралы

әңгімелеу

Сұрақ

жауап

15Жүйке жүйесінің гигиенасыАдам өмірінде ауаның қандай маңызды  орын алатынын түсіндіруАдам өміріне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыруТабиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеуТоппен жұмысБақылау күнделігіменжұмысрефлекция
16Сезім мүшелері. Көз-көру мүшесіОқушылардың өздерін табиғатты және  қоғамның бір бөлігі екенін сезінуге үйретуАдамның табиғаттан не алатынын түсіндіруТіршілікке қатысты  заттың бәрінің ортақ екенін білуге тәрбиелеуБақылау күнделігіменжұмысөзім туралы бір ауыз сөз
17Құлақ есту мүшесіОқушылардың өздерін табиғатты және  қоғамның бір бөлігі екенін сезінуге үйретуАдамның табиғаттан не алатынын түсіндіруТіршілікке қатысты  заттың бәрінің ортақ екенін білуге тәрбиелеуБақылау күнделігіменжұмысөзім туралы бір ауыз сөз
18Мұрын иіс сезу, тіл дәм сезу мүшесіЖаз бен күз мезгілдеріндегі  адам еңбегі туралы  түсініктерін қалыптастыруАдам еңбегіне деген сүйіспеншілігін арттыруОқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеуБақылау күнделігіменжұмысПікір

талас

19Тері-сипап сезу мүшесіОқушылардың еңбек туралы алған білімдерін кеңейтуЕңбектің адам өміріндегі маңызын түсіндіруЕңбексүйгіштікке баулуСуретт

пен жұмыс

Сұрақ жауап
20Қорытынды қайталау сабағы
Негізгі блок 

 

     Тақырыптар   

        мазмұны

                  Тірек мақсаттары Практикалық жұмыс Әдістер Сағат саныМерзімі

 

 

       білімділік

 

дамытушылық

 

 

    Тәрбиелік

сарамандықТоп

серуен

 

Бақылау

Праблемалық
Негізгі  тарау  №2   Табиғат және адам

 

                      Адам   ағзасы және оны күту 21Табиғатты адам қалай зерделейді?Оқушылардың қоршаған әлемнің алуан тірлігі және  әдемілігімен таныстыруТірі және өлі табиғат заттарымен құбылысбарын бақылау,талдауіскерліктерінің қалыптасуына  тәрбиелеу 

Ағаш

бұта шөптер

Зерттеу

әңгімелеу

сурет салу

Салыстыру,

Пікір-

талас

 

 

1

22Тәжірибе жасаусалыстыружәне қортынды шығаруЗерттеу жұмыстарының қарапайым түрі
23Математиканы пайдаланып табиғатты зерделеу.
24 Ауа райы және оған болжауЭкология және адам өміріндегі рөл туралы түсінік  беруадам өміріндегі экология туралы ұғымның маңызы туралы әңгімелеуҚоршаған ортаның тазалығын сақтап аялауға тәрбиелеуЭкология,

эколог

туралы

әңгімелеу

Сұрақ

жауап

25Денелер.Заттар. Құбылыстар.Адам өмірінде ауаның қандай маңызды  орын алатынын түсіндіруАдам өміріне қажетті жағдайлар туралы түсініктерін қалыптастыруТабиғатқа деген сүйіспеншілікке тәрбиелеуТоппен жұмысБақылау күнделігіменжұмысрефлекция
26Заттар және табиғаттағы құбылыстарОқушылардың өздерін табиғатты және  қоғамның бір бөлігі екенін сезінуге үйретуАдамның табиғаттан не алатынын түсіндіруТіршілікке қатысты  заттың бәрінің ортақ екенін білуге тәрбиелеуБақылау күнделігіменжұмысөзім туралы бір ауыз сөз
27Географиялық картаОқушылардың өздерін табиғатты және  қоғамның бір бөлігі екенін сезінуге үйретуАдамның табиғаттан не алатынын түсіндіруТіршілікке қатысты  заттың бәрінің ортақ екенін білуге тәрбиелеуБақылау күнделігіменжұмысөзім туралы бір ауыз сөз
28Ауа және оны қорғау .Ауаның жер бетіне таралуыЖаз бен күз мезгілдеріндегі  адам еңбегі туралы  түсініктерін қалыптастыруАдам еңбегіне деген сүйіспеншілігін арттыруОқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеуБақылау күнделігіменжұмысПікір

талас

29Жер бетінің ауаны жылытуы.Жел.Оқушылардың еңбек туралы алған білімдерін кеңейтуЕңбектің адам өміріндегі маңызын түсіндіруЕңбексүйгіштікке баулуСуретт

пен жұмыс

Сұрақ жауап
30

 

Таза  ауа –денсаулық кепілі