өрнектердегі амалдар тәртібі
Тақырыбы: өрнектердегі амалдар тәртібі
Сабақтың мақсаты: өрнектердегі амалдар тәртібі ережесімен таныстыру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
— Күнге қолдарыңды созыңдар. Күннің жомарт сәулелері ананың нәзік алақанындай аялайды, сипалайды, жылытады.Сиқырлы күн барлық өкпе мен мұңды ерітіп жібереді. Жүрегімізді жылу мен махаббатқа толтырады.
Барлығы: Күн жарығын алақанға саламын,
Жүрегіме басып ұстай қаламын.
Ізгі әрі нәзік, жарық, мейірімді,
Болып кетер сонда дереу жан-жағым.
-Міне, жүрегіміздегіосындай жылумен сабағымызды бастаймыз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. № 5
ІІІ. Өткенді пысықтау. Ауызша жұмыс.
- ∙ 4 = 8 5 ∙ 2 = 10
 
2 ∙ 8 = 16 2 ∙ 2 = 4
2 ∙ 6 = 12 3 ∙ 2 = 6
2 ∙ 7 = 14 1 ∙ 2 = 2
2 ∙ 9 = 18 0 ∙ 2 = 0
ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.
Тақтаға оқулықтағы суретке ұқсас құрал іліп қоюға болады.
| Егер өрнекте тек «+» және «-» болса  | Егер өрнекте тек «-»және «:» болса  | Егер өрнекте «+» және «-» , «•» және «:» болса  | Егер өрнекте бір неме- се бірнеше(), және «+», «-», «:», «•» болса  | 
|   
 
 Барлықамалдар ретбойынша  |   
 
 Барлық амалдар рет бойынша 
 
 
  | 1) «•» және «:» рет бойынша | 1) алдымен жақша ішіндегі амалдар | 
| 2) содан кейін «+» және «-» рет бойынша | 2) «:» және «•» рет бойынша | ||
| 3) «+» және «-» рет бойынша | 
— Бұл ережелерді оқулықтан қарауға болады.
№2 тапсырма. Тақтада орындайды. Шешу барысында амалды көрсетеді
- Жаңа тақырыпты бекіту.
 
№3 тапсырма. Жақшалар қойып, қолайлы тәсілмен есептеу .Тақтаға шығып, шешу барысын түсіндіру.
№4 Теңдеулерді шеш.
| А*5=10 А=10:5 А=2 2*5=10 10=10  | С:6=2 C=6*2 С=12 12:6=2 2=2 
  | 14:а=7 А=14:7 а=2 14:2=7 7=7  | 
№5 (а және ә) тапсырма. Амалдарды орындау тәртібінін ережеге сүйеніп орындау.
- Өткен тақырыппен жұмыс.
 
№6 тапсырмамен (1-ші және 2-бағандар) жүмысты жеке үйымдастыру.
№7 тапсырма. Таза жазу минуты.
Сабақты қорытындылау.
 Үй жүмысы:  №3 (3 баған) тапсырма