Тіктөртбұрыштың ауданын табуға есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
а) Білімділік: Оқушылардың тіктөртбұрыштың ауданы тақырыбынан алған білімдерін тереңдету, жүйелеу.
ә) Дамытушылық: Оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, білім, білік дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдығын қалыптастыру, геометрияға деген қызығушылығын арттыру.
б) Тәрбиелік: Оқушыларды өзін — өзі басқаруға, ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, дәлдікке, өз мүмкіндігіне сенуге, үлкен жетістікке ұмтылуға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: интерактивтік тақта, оқулықтар, Activote тест алу құрылғылары, Activstudio бағдарламасында әзірленген флипчарт.
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Сабақтың барысы:
- Ұйымдастыру. Сыныпты 2 топқа бөлу.
1 топ-Тіктөртбұрыш
2-топ-Параллелограмм
- «Алғашқы қадам» (Үй тапсырмасын тексеру)
- «Сиқырлы сандар» (Есептер шығару)
- «Біліктілік» сайысы (Әр топқа тапсырмалар беру)
- «Асқар шың» (Сұрақтар жауап беру,
тест жұмыстарын орындау)
- Үйге тапсырма
- Қорытындылау, мадақтау, бағалау
Сабақ флипчарт негізінде жүргізіліп отырады.
- Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпты 2 топқа бөлу. 1 топ «Тіктөртбұрыш», 2 топ «Параллелограмм» деп аталады.
- «Алғашқы қадам» (Үй тапсырмасын тексеру)
Интерактивтік тақтадан есептің шығарылу жолы мен жауабы көрсетіледі.
№ 213
Бер: АВСД тіктөртбұрыш
АВ=242,5 м
ВС= 81,6 м в
Т/к: S =?
Т/ү: S =ав а
S = 242,5 ∙ 81,6=19788 м2
Жауабы: 19788 м 2 =1,9788 га
19788 м 2 =197,88 ар
- Сабақтың келесі бөлімі «Сиқырлы сандар» деп аталады. Сандардың астында есептер жасырылған флипчарт көрсетіледі. Әрбір дұрыс шығарылған есепке 10, 20, 30, 40 ұпайлары беріледі. Бұл ұпайлар әр топтың қоржынына түсіп отырады. Оқушылар бұл есептерді тинтерактивтік тақтада шығарады.
Сол жақтағы 10.
2x∙3x=54 x2=9
6x2=54 x=3
x2=54:6 Жауабы: 2∙3=6
3∙3=9
Сол жақтағы 20.
АВ=x
ВД=2,5х→S=aв x2=250:2,5 ВД=2,5
2,5х∙х=250 x2=100 АВ
2,5х2=250 x=10 Жауабы:=10
Сол жақтағы 30
Оқулықпен жұмыс. 77 бет. № 216 есеп
Периметрі 96 дм, ал ауданы 540 дм2. Тіктөртбұрыштың қабырғаларын табыңдар.
Шығару жолы
2а+2в= a+b=48 a=48-b
ab=540 ab=540→ (48-b)b=540
48b-b2-540=0
-b2+48b-540=0
D =2304-4∙(-1)∙(-540)=2304-2160=144
b1= а1=48-30=18 Жауабы:
b2= a2=48-18=30
Оң жақтағы 10.
PABCD = 56cм
PACD =48
АС =?
2 (a+b)=56
a+b+c=48
a+b=28
28+c=48
c=48-28
c=20
Жауабы: АС=20
Тексеру:
a=28-b →a2+b2=400
(28-b)2+b2=400
784-56b+b2+b2-400=0
2b2-56b+384=0 /2
b2-28b+192=0
D=784-4∙192=784-768=16
|
b1=
b2=
Оң жақтағы 20.
BD=AC→20:2=10
BD=10, AC=10→
BO=10:2 AC=10:2
BO=5 AO=5→
ABO – тең қабырғалы үшбұрыш
Ішкі бұрыштары 600 тан
Жауабы: АОВ =60
Оң жақтағы 30.
P=2(a+b)
2(x+3x)=48
x+3x=24
4x=24
x=24:4
x=6
Жауабы: MN= 6 см
MF=3•6=18
- Cабақтың келесі бөлімі «Біліктілік сайысы» деп аталады. Әрбір топқа жеке тапсырмалар беріледі. Тапсырманы дұрыс орындаған топқа 50 ұпай қосылады.
І топ. «Тіктөртбұрыш» тобының тапсырмасы:
Топтастыру стратегиясы
Веен диаграммасыІІ топ. «Параллелограм» тобының тапсырмасы:
- Сабақтың келесі бөлімі «Асқар шың» деп аталады. Филипчартта таудың суреті берілген. Тауға жолаушылар бекітілген. Асқар тауға шығу үшін әрбір жалаушаға бекітілген сұрақтарға дұрыс жауап беру қажет. әрбір дұрыс жауап берген топтың мүшесіне 50 ұпай беріледі.
Сұрақтар.
Тіктөртбұрыштың қасиеттерін айтыңыз?
Тіктөртбұрыштың дербес түрі қалай аталады? Анықтамасын айтыңыз.
Тіктөртбұрыштың периметрі дегеніміз не?
Тіктөртбұрыштың ауданы дегеніміз не?
Қандай төртбұрыш түрлерін білесіз?
Шаршы дегеніміз не?
Ең соңғы жалаушаның астында тест сұрақтары болады. Тестке оқушылар Activote құрылғылары арқылы жауап беріп, нәтижесі интерактивтік тақтадан көрсетіледі.
- Үйге тапсырма беру.
17, 18 параграфтарды оқу. Оқулықтағы №211, №214 есептерді шығарып келу.
- Қорытындылау, мадақтау, бағалау.