Байқоңыр Е.Ерботин
Пән аты: ана тілі
Сыныбы: 1
Күні 26.04.13
Тақырыбы: Байқоңыр Е.Ерботин
Мақсаты: 1.Өлең мазмұнын меңгерту арқылы қазақ
жерімен,ғарышкерлерімен таныстыру
2.Тапсырмалар бойынша оқушылардың ой- өрісін, есте сақтау
қабілетін, зейінін дамыту.Белсенділігі мен шеберлік дағдысын
қалыптастыра отырып сөздік қорларын молайту
3.Патриоттық сезімге баулу,өз отанын сүйе білетін азамат ретінде
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Көрнекілік: презентация, видео-ролиг
Сабақтың түрі . саяхат сабақ
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап
Стратегия: «ойқозғау» «топтастыру»
Сабақ барысы
I Ұйымдастыру
Психалогиялық тренинг «Жүректен-жүрекке»
II Өткенді пысықтау
Б | ||||||||||||||||
А | ||||||||||||||||
Й | ||||||||||||||||
Қ | ||||||||||||||||
О | ||||||||||||||||
Ң | ||||||||||||||||
Ы | ||||||||||||||||
Р | ||||||||||||||||
Проблемалық сұрақтар қою
- Ғарышты қалай елестетесіңдер?
- Онда нелер бар?
- Ғарышкер қандай болу керек?
III Жаңа сабақ «Байқоңыр» туралы білімпаз атаның жауабын тыңдау (фильм көрсету) «Ғажайыпстанға саяхат»
- Қазақстандағы ғарыш айлағы қалай аталады екен?
- Байқоңыр деп аталады.
Байқоңырдан ғарышқа «жұлдызға» саяхат жасап көрейік. Ол үшін тапсырмалар орындайық
IV *Оқулықпен жұмыс
1Мұғалім оқу
2Оқушыларға оқыту, талдау
V *Дәптермен жұмыс
Өлеңнің ішінен бас әріппен жазылатын сөзді тауып жазу.
Дыбыстық талдау «байқоңыр»- 8д,8ә,3дауысты, 5 дау-сыз,3буын.
Сұрақ-жауап
-Ұшақ,зымыранды неге қарап жасады? ….
VI *Сергіту сәті
Қарлығашқа ұқсайық,
Қане қанат жазайық.
Қарлығаш боп ұшайық,
Ұшып-ұшып қонайық
*Мәтінмен жұмыс Т.Әубәкіров туралы түсінік беру
*Мәтінді талдау
VII.* Ойын «жалғастыр»
- Егер мен ғарышкер болсам……
- -Тағы қандай мамандық түрлерін білесіңдер
- Топтастыру
Ғарышкер
VIII * Тақтамен жұмыс
Сөйлем жаздыру, байланысын жасату.
- Шығармашылық тапсырма
Дәрігер мұғалім
IX Қорытынды
X Үйге тапсырма «Кім болам?» әңгіме
XI Бағалау