С.А.Пушкиннің «Балықшы мен балық» ертегісі
| Сабақ тақырыбы: | Ана тілі 4-сынып
С.А.Пушкиннің «Балықшы мен балық» ертегісі
|
| Сілтеме: | Жоспар |
| Жалпымақсаты | Әлемәдебиетіөкілдеріментанысу. «Балықшы мен балық» ертегісініңмазмұнынтүсіну. Кейіпкерлермінезінайқындау. |
| Күтілетіннәтиже | Адам бойындағымейірімділік, қанағатсияқтықасиеттеріментанысады. Еңбекетпейарманорындалмайтынынбілетінболады. Кейіпкерлергемінездемебереалады. |
| Негізгіидеялар | Балықшы мен балықоқиғасыныңөмірдеадамбойындағыкездесетінқасиеттерекенінбіледі. Оданқорытындытүйіншығарады. Өмірде ой қорытып, ұстаныметеалады. |
|
Тапсырмалар | Топтықжұмыс №1 ЖИГСО әдісі №2 Диалогтықоқыту №3 Сұрақтапсырмалар №4 Түйінпікір |
| 1. Ұйымдастыру кезеңі 1-слайд
| Психологиялық көңіл-күй Шаттық шеңбері Жақсы бала еңбекшіл Ер азамат болады, Қиындықты жеңіп кіл Құшағы гүлге толады Еңбекшіл осындай, Болайықшы досым-ай |
| Топқа бөліну | Ертегі кейіпкірлері арқылы Топ көшбасшысын сайлау «Бағалау парағын» үлестіру Көшбасшысы әр оқушыға баға қойып отыру |
| Үй тапсырмасын сұрау 2 -слайд | Атадан қалған тұяқ сұрау Қорытынды сұрақ қою «Миға шабуыл» |
| Жаңа сабақтың авторына тоқталу 3- слайд
| Олай болса, балалар, ертегілер елінде болатын «Ертегі сабағымызға» қош келдіңіздер! — Балалар, «Балықшы мен балық » туралы ертегі тыңдағыларың келе ме?- |
| 1 тапсырма | Әр топқа ертегіні бөлімдерге бөліп беру ЖИГСО әдісі бойынша түсіндіріп шығу
|
| 2-тапсырма | Әр топ ертегі бөлімдерін ролде көрсету
|
| Сергіту сәті | Слайд музыкамен |
| 3- тапсырма | Постер қағазына 1-топ Балықшының суретін салып мінезін жазу 2-топ Кемпірдің суретін салып мінезін жазу 3-топ Балықтың суретін салып мінезін жазу 2 жұлдыз, 1 тілекпен бағалап отыру |
| 4 –тапсыпма | І– топ: «Егер мен балықшы болсам…» ІІ- топ: «Егер мен балық болсам…» ІІІ- топ «Егер мен кемпір болсам …» |
| 5- тапсырма | Әр топ мақалдың мағанасын ашу Қол шапалақ |
| 6-тапсырма Қорытынды сұрақтар | 1. Балықшы кім? 2. . Балықшы балықты қалай аулап алады?. 3. Балықшының балықты жібере салуынан нені көреміз? 4. Кемпірдің тілектері Бағдаршам |
|
Рефлексия | Александр Сергеевич Пушкин қандай қасиеттерден аулақ болыңдар дегісі келіп отыр? 1- Парықсыздық 2- Тоғышарлық 3- Ашкөздік 4- Қаталдық 5- Қанағатсыздық 6- Астамшылдық — Иә. Дұрыс айтасыңдар. Осы қасиеттер жайлы біздің қай ақынымыз өлең жазып еді? Кім айтады? Абай атамыздың өлеңін оқу.
Балаларға балықтың суреті таратылады. Балалар өз тіліктерін жазып, теңізге жіберу |
| Бағалау парағын қорытындылау | Өз ойларын еркін айту
|
| Үйге тапсырма: | Еркін жазу ертегі құрастырып келу
|