Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану

Сабақтың өтілетін күні

 

ПәніКласыӨткізетін мұғлім
10.12.2013 жАлгебра7бЖақсылыков Р.Е.
 

Сабақтың тақырыбы


 

 

Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын қолдану

 

 

Мақсаты

 

І Білімділік: Екі өрнектің айырмасын олардың
қосындысына көбейту, білік
дағдыларын қалыптастыру,
есептерді шешу кезінде тиімді
пайдалана білуге үйрету.
ІІ. Тәрбиелік:Оқушыларды шыдамдылыққа,
дәлдікке, шапшаңдыққа,
ұқыптылыққа,  ұжымдастыққа,
достыққа тәрбиелеу.
ІІІ. Дамытушылық:  Оқушылардың өз бетінше
білім алу дағдыларын қалыптастыру, логикалық
ойлау,шығармашылық қабілетін дамыту,пәнге
қызығушылығын арттыру.
 


Оқыту нәтижиесі

 

 

Ақыл ойларын, іскерлік белсеңділіктерін, шығармашылықтарын шыңдау.

 

Түйінді идеясы

 

Ізден, талпын, ерінбе

Шешілер сонда түйінде.

Әдіс-тәсілдер Топтық – жұптық жұмыстар, сыни тұрғыдан ойлау

 

 

Ресурсы

 

 

Сабақтың мазмұны

 

Мұғалімнің іс — әрекетіОқушының іс — әрекеті
І. Ұйымдастыру бөлімі
2 минут 

Оқулық, карточкалар, жауап парағы.

СәлемдесуСәлемдесу
Оқушыларды жұптарға бөлу, топтастыру.

 

ІІ. Негізгі бөлім
Таңда, шығар, дәлелде.
Слайд интерактивті – тақта, қызығушылықты ояту.Ауызша жаттығулар арқылы жаңа сабақты ашамын. Үй тапсырмасын тексеремін.Үй тапсырмасы мен аузыша жаттығуларға жауаптар береді.
 

 

 

 

Жұптық тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

«Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады»

(өз бетімен жұмыс)

 

 

«Жолдасы көптің – олжасы көп»
Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

•         Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды?

•         12 құс. (Тордан ұша алмайды)

•         3 Аңшы 3 сағатта 3 үйрек аулай алатын болса, 9 аңшының 9 үйректі аулай алуы үшін қанша сағат керек?

•         3 сағат

 

Берілген есеперді шешіп, жұп болып, топ болып шығарылу жолын түсіндіреді.
 

 

 

«Іздеген жетер мұратқа… »

(шығармашылық тапсырма)

“Сен маған,мен саған” әр жұп оқушылары

бір-біріне  1 тапсырма дайындайды.

 

 

 

Тест жұмысы

 

 

 

 

 

 

 

Ой толғаныс

Қозғасаң дұрыс бір амалын,дұрыс теңдік алғаның.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

•         Үйге тапсырма беріледі. §8   а) №168, №172

Сабақ бекітіледі. Бағалау.

Рефлексия.

 

 

 

Ойларын нақты дәлелдей алуы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест жұмысын орындайды

 

 

 

 

 

 

 

жұп бір – бірін бағалайды. Оқушылар сабақты түсінгендерін қағазда көрсетеді.СИНКВЕЙН арқылы