Жақсылардың жақсысы. Р.Босилек (болгар жазушысы)

 

3«а» сынып3 — апта2 — күн1 — сабақ
МұғаліміӘділбек Үмиткүл Ілиясқызы
Сабақтың тақырыбыЖақсылардың жақсысы. Р.Босилек (болгар жазушысы)
СілтемеАна тілі 3сынып.2011ж. Әдістемелік құрал. Интернет

А.Қ.Әлімов,Б.М.Қосанов,Р.Ж.Базарбекова»Бастауыш сынып мұғалімдеріне интербелсенді әдістеме»

Жалпы мақсаты

 

Мәтіннің негізгі идеясын диалогтік оқытуды қолдану арқылы   түсіну, сыни ойлау арқылы ой қорытуға үйрету ,еңбекпен білімнің  адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру,білімге қызығушылығын арттыру, сөйлеу мәдениетін,ой өрісін дамыту;жақсы оқуға,еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу
Оқу нәтижесіэмоциялық әрекет арқылы өзін өзі реттейді;тіл байлықтарын, түсініктерін қалыптастырады
Негізгі идеяларБілім мен еңбек -жақсы өмір сүруге септігін тигізетінін,ерінбей еңбек  етсең мақсат пен арманыңа жететінін ұғындыру;

«Білім мен еңбек,бәрін жеңбек»-мәнін ашу;

Тапсырмалар

 

1.Топтық жұмыс

2. Білу.Ой қозғау.Жұмбақ шешу

3.Түсіну-Оқулықпен жұмыс

«Сұрақ қою,қайтадан сұрақ қою тәсілі»

4.Қолдану-«Бірлескен зерттеу»тәсілі

5.Талдау -әр топқа тапсырмалар

6.Жинақтау-«Әңгіме кестесі» стратегиясы
әңгіменің негізгі идеясын ашу тапсырмалары

Дереккөздер,

жабдықтар

Интерактивті тақта, суреттер, бояу, қарындаштар, постерлер, үлестірмелі материалдар, маркерлер,  стикерлер, сандар жазылған қима қағаздар ,ғаламтор көзі, АКТ желісі
Оқыту әдістеріЖаңа әдістер.

АКТ

СТО

Оқыту үшін бағалау.

1 Диалог

2 Жеке жұмыс

3 Жұптық жұмыс

4 Топтық жұмыс

 

 

 

 

Сабақ кезеңдеріМұғалімнің әрекетіОқушының әрекетіБағалау
I.Проблеманы айқындау  кезеңі:

 

Топтарға бөліну және ой сергек

(2мин)

 

 

 

 

 

Жұмбақ шешу арқылы

жаңа  тақырыпқа бағытталу

(3мин)

 

Білу

Түрлі қағаздағы конфеттер таратады,олардың қағаздарына қарай отырып,топ алмасады

 

Топ ережесін құруға ұсыныс беру:

 

Оқушылар тәттілердің қағаз түстеріне қарап, топқа бөлінеді

 

 

Оқушылар топта бірлесіп ынтымақтасқан топ ережесін құрады,өз ережелерін флипчартқа жазып сыныпқа іліп қояды

Ой қозғау;Жұмбақты шеш:

1.Әжемнің қолында шыр айналар,

Шыр айналса,өзіне шыр байланар.

2.Сөзі-дана,үні жоқ,сөйлемейді тілі жоқ;

Қолыңа алсаң -шешен,ақылы асқан көсем;

3.Тоқыған ауы,Шыбынның жауы.

Жұмбақтың шешімі  ұршық, өрмек,кітап туралы білетіндерін ортаға салады,мағынансын  ашу)

 

Оқушылар жұмбақты топта талқылап,бірлесіп шешіп, қызыл бояумен ерекшеленген сөзді дауыстап оқып,мағынасын түсіндіреді;өз ойларын ортаға салады;

 

 

 

Бағдаршам арқылы бағалау

II.

 

«Проблеманы шешу» кезеңі:

 

Түсіну

(10 мин)

 

Мұғалім оқулықтағы мәтінді екіге бөліп өздігімен оқып, оқығандарын топ ішінде талқылауын,түсініп оқу жұмысын тапсырады

Мәтінді өздігінен оқу тәсілі:

1)  Жеке жұмыс

Оқушылар берілген мәтінне топ ішінде бірінші абзацты оқиды.

2) Топтық жұмыс

Оқушылар топ ішінде оқығандарын талқылау сұрақтарын қояды,білгендерін ортаға салады

әр топтан бір оқушы оқығандығы туралы ойларын ортаға салады,қалғандары толықтырады

 

 

 

 

 

 

 

Топпен бағалау

 

III.

«Проблема шешімін қолдану» кезеңі:

 

Қолдану

 

«Бірлескен зерттеу»тәсілі

 

Сергіту сәті

(2мин)

 

Ой сергек

3-тапсырма.

Оқушыларға»Адамның жақсы  өмір сүруі үшін еңбек пен білімнің пайдасы қандай? деген сұраққа «бірлескен зерттеу»тәсілі бойынша жауап беруі тапсырылады

 

Мәтінге сүйеніп , алған білімді қолданып көрейік,сурет бойынша зерттеу ұйымдастырайық:

-Суреттер ненің  белгісі ретінде алынған?Адамға өмір сүру үшін ең алдымен не қажет деп ойлайсыңдар?

-Еңбектену адамға не үшін қажет?

-Білімнің адам өміріндегі маңыздылығы қандай?

Топ ішінде ұршық,өрмек, кітаптың  не үшін қажет екендігін,олардың пайдасын  талқылайды, оқушылар өз ойларын маркерлермен плакаттарға жазады;

 

-Оқушылар өздігімен мазмұн мен тапсырма орындаудың форматын таңдайды, суреттерін,ой түйіндерін жазады;

Плакаттарын қабырғаға іліп қойып,әр топтан бір спикер кезекпен өз жұмыстарын қорғайды

 

 

 

 

Өзара бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайл арқылы бағалау

 

Талдау

(10мин)

4-тапсырма:

Мәтін бойынша алған білімді талдау,айтылған ойды әрі қарай дамыту;

1-топ:Сызба бойынша еңбек пен білімді сипатта

Осы күн көздерін қандай түспен бояр едің? Неліктен?

2-топ:

Сызбаны толтыр:

3-топ:

Мәтіннен бірнеше бөлмелі үй сипатталған жолдарды тауып оқы.Құрылыс маманы ретінде осы үйдің сызба -жобасын қағазға түсір

4-топ:

Ойыңды қорытып,сызбаны толықтыр:

Бұл құмырсқаның неліктен «жақсылардың жақсысы» аталатынын дәлелде

 

еңбек
білім

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар алдымен топ ішінде мәселені талқылап,үйдің сызба-жобасы қалай жасалатыны туралы өз ойларын ортаға салады

Жеке өз бетімен құмырсқа сызбасын толтырады,содан соң топ ішінде ойларын ортаға салып,бірлесіп,дәлелдемелер жасайды,қорғайды

 

 

Жинақтау

(5мин)

 

5-тапсырма:

«Әңгіме кестесі» стратегиясы
1.  Ертегінің  тақырыбы:

2.  Авторы:
3.  Оқиға орны:

4.  Кейіпкерлері:
5.  Ертегінің  соңында не болды?
6.  Мазмұнының идеясы:

-Қандай балаларды жақсы бала деп айтуға болады?

-Жақсылардың жақсысы болу қиын ба?

-Сен солардың қатарына жатасың ба? Неліктен?

1.Жақсылардың жақсысы

2.Ран Босилек- болгар жазушысы

3.Әсем бау-бақшалы зәулім үй

4.Әкесі,кішкентай қыз;

5.Әкесі қызына ұршық,өрмек,кітаптың жақсылардың жақсысы екенін түсіндірді

6.Ерінбей еңбек ету мақсат пен арманыңа жеткізеді,білімге жол сілтейді,ал білім арқылы  өмірдің ақиқатына көз жеткізесің

 

 

Өзара бағалау

Формативті бағалау

 

Бағалау

(3мин)

 

Өмірмен байланыстырып,мысал келтіру.

Бүгінгі сабақ барысында білімдеріне   өз бағаларын беру.

Үйге тапсырма

 

 

 

 

Мәтінге сәйкес «Білім мен еңбек-бәрін жеңбек» шығарма жазу

 

Крите-рий арқылы бағалау

формативті және жиынтық бағалау

Кері байланыс

(1мин)

 

-Сабақ ұнады ма?

-Сабақтың тақырыбын жақсы меңгердім деп ойлайсыздар ма?

-Бұл тақырыпты үйде қалайша талдайсыздар?

-Бүгінгі үйренгендеріңізді кішкене-іні қарындастарыңызға үйретесіздер ме?

 

Оқушылар сұрақтарға ауызша жауап береді,өз ойларын еркін баяндайды

 

Өзін-өзі бағалау

Рефлексия

(1мин)

«Жаным толған жақсылық»

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату.

Сабақтан алған әсерлерімен ұсыныстарын стикерлерге жазу.

 

 

 

 

Топтың  сабақтың барысын бағалау парағы арқылы

қорытынды бағасын қою кестесі:

 

 

                Тапсырмалар

                  бойынша    кри терий

лер

 

Топ мүшелері

Топтық жұмыста белсенділігі ТапқырлығыМәтін мазмұныны дұрыс түсінуіЖүйелі сұрақ қоя білуі  «Бірлескен зерттеу»тәсілі өзіндік идеяларыЕртегіні талдауыШығармашы-

лығы

 

Мақалдап мысал келтіруіТопта жауапкершілігі

 

 

Жалпы баллБаға
 

 

 

 

 

Өзін — өзі бағалау парағы

Оқушының аты-жөні _____________________

Пәні     ____________________________

 

 

 Өзіңді тексер!
1 Жұмбақты шеше білдім 
2Топта жақсылардың жақсысына дәлелдеме жасадым 
3Топта белсенділік таныттым 
4 Ертегіні талдап ,түсіндім,оқушыларға сұрақ қоя білдім 
5Жеке жұмыста ертегіні өз бетіммен түсініп оқыдым 
6Топ ішінде тәртіп сақтадым 
7Ертегідегі  кейіпкерлерді сипаттап,талдай білдім

 

 
8Бірлескен зерттеу жұмысында өз идеяларымды қоса білдім 
9Топта шығармашылық жұмыста ойымды толық жеткізе алдым: 
1-топеңбек пен білімді сипаттай білдім 
2-топжақсылардың жақсысы сызбаны өз ойыммен толтырдым 
3-топ құрылыс маманы ретінде үй сызба-жлбасын жасадым 
4-топқұмырсқаның сызбасын сызып, неліктен «жақсылардың жақсысы» аталатынын дәлелдедім 
10Топта жуапкершілік таныттым 
11Жалпы балы 
 Бағасы