Заттар

Маңғыстау облысы Ақтау қаласы №8 орта мектебі Кембридж әдісі бойынша өтілген  сабақтардың   қысқа мерзімді жоспарлары         

Сыныбы:  3 «А»         Пәні:  Дүниетану                                                                               

 Бастауыш сынып мұғалімі:      Бержанова А С

Сабақтың тақырыбы           Заттар
Сабақтың  жалпы мақсатыБалалардың зат туралы түсінігін  қалыптастыру арқылы зерттеу, сараптау, қорытынды жасай білуге, үйрету, ойлау жүйесін, логикасын дамыту
Әдіс-тәсілдерАКТ-ны пайдалану, топтық жұмыс, қызығушылығын ояту, миға шабуыл, кестемен жұмыс, мағынаны тану, ой толғау, белгі бойынша іздеу, сынақтан өткізу
Күтілетін нәтижесіБалалар зат туралы түсінігін қалыптастырады. Өз бетінше қорытынды жасай алады.

 

 

 

Уа-қытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіДерек көздер,  көрнекілік-тер
 

1

2 минСыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі»

Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіредіГүлдер
 

2

2 минТопқа бөлу

Оқушыларды  құстың макеттері арқылы  4 топқа бөлу

Макетте оқушылардың есімдері жазылған. Оқушылар макетте жазылған есімдерінің бояуларына сәйкес топқа бөлінеді.Көгершіндердің макеттері
31 минБүгінгі  сабақтың критерийлерімен таныстыру

Қызығушылығын оятуМиға шабуылМағынаны тануОй толғауБелгі бойынша іздеуСынақтан  өткізу
 1 ұпай4 ұпай1 ұпай3 ұпай5 ұпай2 ұпай
Бағалау шкаласы

«5»-15 ұпай

«4»-10 ұпай

«3»- 5 ұпай

 

4

2 минІ.Қызығушылықты ояту.

Венн диаграммасы

-Табиғи   заттардың жасанды заттардан қандай айырмашылығы бар?

Венн диаграммасы арқылы оқушылар табиғи заттар мен жасанды заттардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазадыСлайд

плакаттар

55 минІІ. Миға шабуыл

  1. Денелер қандай заттан тұрады?
  2. Зат деп нені атайды?
  3. Бір заттан тұратын денені ата
  4. Зат пен денені ажырата аласың ба?
Оқушылар  сұрақтарға жауап береді.слайд
 

6

3 минІІІ. Мағынаны тану

Кестемен жұмыс

Денелер                     Заттар

Доңғалақ                  резеңке

Кірпіш                     балшық

Көйлек                     мақта

Кітап                      қағаз

Оқушылар денелер мен заттарды сәйкестендіредісызба
75 минIV. Ойтолғау

  1. Балалар табиғатта су қандай күйде кездеседі?
  2. Сенің партаңда жатқан денелер қандай заттардан құралған?
  3. Сыныпта бар денелер қандай заттардан құралған деп ойлайсың?
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, сыныптағы денелердің қандай заттардан құралғаны жайлы айтады.слайд
810 минVІ«Белгі бойынша іздеу» жаттығуы

Мысалы, көбелек, мақта, дөңгелек, инелік, шар т.б.

Жеке жұмыс

Әр оқушы қандай да бір заттың неге ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді

910 минVІ. «Сынақтан өткізу» әдісі

1.      Геологтар әрқайсысының массалары сәйкесінше 2кг, 4кг, 6кг, 8кг болатын алты тас тауып әкелді.Тастарды қапшыққа олардың әрқайсысын тастардың массасы бірдей болатындай етіп қалай бөліп алуға болады?

2.      Қорада бірнеше тауықтар мен қояндар жүр.Олардың аяқтарының саны-30. Қорада неше тауық, неше қоян бар?

Топтық жұмыс

Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды. Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді.

Слайд

А4 парақшалары

102 минVІІ. Рефлексия.

Өткен сабаққа кері байланыс жасау

1.      Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

2.      Бұл сабақта сен үшін не қиын болды?

3.      Бұл сен үшін неге қиын болды?

4.      Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің?

Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазадыА4 парақшалары
112 минVІІІ. Бағалау Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарадыБағалау парақшалары
 

12

1 минІХ. Үйге тапсырма.

«Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?»

Өз үйіңде бар бірнеше денені жазып, оның қандай заттардан жасалғанын жаз.

«Құбылыстар» тақырыбы б\ша іздену

Балалар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. Оқушылар тақтадағы гүлдердің суреттері салынған плакатқа  көбелек пішіндес стикерді жапсырады.стикер