10-ға, 100-ге көбейту және бөлу математика

Сабақтың тақырыбы           10-ға, 100-ге көбейту және бөлу математика
Сабақтың  жалпы мақсаты10-ға, 100-ге көбейту және бөлуге берілген есептерді өрнектердегі амалдардың орындалу ретіқалыптастыру арқылы зерттеу, сараптау, қорытынды жасай білуге, үйрету, ойлау жүйесін, логикасын дамыту
Әдіс-тәсілдер10-ға, 100-ге көбейту және бөлу амалмен орындалатын көбейтуге және бөлуге берілген есептер өрнектердегі амалдардың орындалу ретітоптық жұмыс, қызығушылығын ояту, миға шабуыл, кестемен жұмыс, мағынаны тану, ой толғау, белгі бойынша іздеу, сынақтан өткізу
Күтілетін нәтижесі10-ға, 100-ге көбейту және бөлу амалмен орындалатын көбейтуге және бөлуге берілген есептер түсінігін қалыптастырады. Өз бетінше қорытынды жасай алады.

 

Уа-қытМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіДерек көздер,  көрнекіліктер
 

1

2 минСыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

«Жылы жүрек-сәттілік, ізгілік тілегі»

Оқушылар шеңбер жасап бір-біріне гүл сыйлау арқылы жылы лебіздерін білдіредіГүлдер
 

2

2 минТопқа бөлу

10-ға, 100-ге көбейту және бөлу  амалмен орындалатын көбейтуге және бөлуге берілген есептер арқылы есептеулер жүргізу

Макетте оқушылардың есімдері жазылған. Оқушылар макетте жазылған есімдерінің бояуларына сәйкес топқа бөлінеді.Көгершіндердің макеттері
31 минБүгінгі  сабақтың критерийлерімен таныстыру

Қызығушы-

лығын ояту

Миға шабуылМағынаны тануОй толғауБелгі бойынша іздеуСынақтан  өткізу
 1 ұпай4 ұпай1 ұпай3 ұпай5 ұпай2 ұпай
Бағалау шкаласы

«5»-15 ұпай

«4»-10 ұпай

«3»- 5 ұпай

 

4

2 минІ.Білу

Қызығушылықты ояту.

Венн диаграммасы

10-ға, 100-ге көбейту және

бөлуге берілген есептерді

тексерудің қандай айырмашылығы бар?

 

Венн диаграммасы арқылы оқушылар табиғи заттар мен жасанды заттардың айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жазадыплакаттар
55 минІІ.Түсіну

 Миға шабуыл

№1. 10-ға  көбейту үшін санның оң жағына 0-ді жазу керек. 100-ге көбейту үшін санның оң жағына  екі 00-ді жазу керек.

№2.Өрнектің мәнін тап?

Оқушылар кестесіндегі сұрақтарға жауап береді.
 

6

3 минІІІ.Қолдану

Мағынаны тану

Кестемен жұмыс ауызша

 

Оқушылар көбейтуді және бөлуді сәйкестендіредісызба
75 минIV. Талдау

Ойтолғау

№5 1/тапсырма. 10*7-28

2 тапсырма 42-18-14

№6 Бос орынға тиісті санды қой

600 см=6 м                  50 дм=5м

№7 кесте бойынша есеп құрастыр

Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, сыныптағы денелердің қандай заттардан құралғаны жайлы айтады.
810 минV. Жинақтау

«Белгі бойынша іздеу» жаттығуы

3 тапсырма Кестені толтыру

№9 тапсырма кесінде ұзындығының 10 – нан бір бөлігіне тең кесінді сыз

№10 ойлан тап

Жеке жұмыс

Әр оқушы көбейту мен бөлудің ұқсайтыны туралы өз ойларын қимылдар арқылы көрсетеді

910 минVІ. «Сынақтан өткізу» әдісі

№11 тапсырма   нәтижесін тап ауызша

7*10

20:10

200:100

 

Топтық жұмыс

Оқушылар топ болып логикалық тапсырмаларды орындайды. Есептердің шешуін тауып, дәлелдейді.

Сурет

А4 парақшалары

102 минVІІ. Рефлексия.

Өткен сабаққа кері байланыс жасау

1.      Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?

2.      Бұл сабақта сен үшін не қиын болды?

3.      Бұл сен үшін неге қиын болды?

4.      Бұл қиындықты ненің көмегімен еңсердің?

Оқушылар А4 парақшаларына сұрақтарға жауап жазадыА4 парақшалары
112 минVІІІ. Бағалау

Жабық сұрақтар қою арқылы бағалау

Сабақтың критерийлері арқылы балаларды әр топтың лидерлері бағалайды, сосын қорытынды баға шығарадыБағалау парақшалары
 

12

1 минІХ. Үйге тапсырма.

«Не үйрендім? Нені үйренгім келеді?»

«Кесте» тақырыбы б\ша іздену

№ 4,8 амалдарды орындау

Балалар стикерге бүгінгі сабақтан алған әсерін жазады. Оқушылар тақтадағы гүлдердің суреттері салынған плакатқа  көбелек пішіндес стикерді жапсырады.стике