М.Дулатов « Қоян»

Сабақтың тақырыбы : М.Дулатов « Қоян»

Сабақтың мақсаты

         Білімділік : М.дулатовтың өмірі және шығармаларымен таныстыру , әңгіме мазмұнын түсіндіру , қыс мезгіліндегі жануарлардың тіршілігі туралы білім беру.

         Дамытушылық : оқушылардың ойлау қабілетін , сөздік қорын молайту , шығармашылық дағдыларын арттыру .

        Тәрбиелік : Салауатты өмір салтын сақтауға , табиғатты қорғауға тәрбиелеу .

Әдісі : сын тұрғысынан ойлау стратегиясы ( сэнквейн , ой қозғау , эссе , автор үстелі , автормен тілдесу )

Сабақтың түрі : аралас сабақ

Сабақтың көрнекілігі : үнтаспа , суреттер , М.Дулатов суреті , « қысқы ойындар» суреті )

                                          Сабақтың барысы

І. Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық

  • Балалар, бүгін ауа- райы қандай ?
  • Жақсы , ашық
  • Ендеше бүгінгі сабағымызда біз де сондай жақсы , көңілді отырайық , ол үшін бір- бірімізге жақсы тілектер тілейік .

ІІ . Үй тапсырмасын тексеру

Үй тапсырмасын топтарға берілген тапсырмалар арқылы тексеру .

1- топ. « Шынықсынденеміз» өлеңін жатқа сұрау

2- топ. « Денсаулық — зор байлық» эссе жазу

3- топ. Автормен тілдесу .

Үй тапсырмасын сұрақтар беру арқылы бекіту

  1. Қысқы ойындарды ата ?
  2. Ойындардың денсаулыққа қандай пайдасы бар ?
  3. Денсаулық туралы мақал — мәтелдер білеміз бе ?

 

ІІІ. Жаңа  тақырыпты түсіндіру

А) « Ой қозғау»

Далада жүр шапқылап

Керемет тым саққұлақ

Тек есектен басқа да

Оған ұқсас жоқ құлақ .

                        ( Қоян )

ендеше бүгін біз М.Дулатовтың « Қоян» мәтінімен танысамыз .

  • М.Дулатов кім балалар

 

 

Ассоциация жасау арқылы оқушылардың ойларын тұжырымдау . Ендеше осы шығармалардың ішіндегі қоян мәтінімен бүгін танысамыз . Ал енді барлығымыз қоян туралы не білетінімізді , не көргенімізді ортаға салайық .

 

 

 

Оқушылардың ойларын жүйелеу .

 

Қоян өте қорқақ аң . Ол жауларынан қашып құтылады . Қоян азық жинамайды . Күн суытқанда сұр тонын тастап ақ тонын киеді . Қоян туралы халық қағидаларында да айтылған . қоянның бүйрегі майлы болса , қыс аязды болады .

б) қызығушылықты ояту « Болжау» әдісі .

Тақтаға үш бейне суреттелген плакат ілінді . Оқушылар суретке қарап ойларын айтып дәлелдейді .

Шын мәнінде не болды деп ойлайсың ? Оған қандай дәлел бар ? Не болды ?

оқушылар өз ойларын дәлелдеген соң мұғалім мәтінді үш бөлімге бөле отырып мазмұнын ашады . әр бөлім сайын оқушы ойы таңдалады .

В) Сергіту сәті « Сұр қоян» өлеңін қимылмен көрсету .

Г) Шығармашылық жұмыс ( музыка үнімен орындау )

1- топ . 1 . « Қоян» 5 жол өлең құрау .

2 . Әңгімеден жүк тартқандардың сыртқы бейнесін суреттейтін жолдарды тауып оқу

2 — топ . 1 . « қыстың қамын , жаз ойла» эссе жазу ( автор үстеліне шығу )

2 . мәтіннен бозарып атқан таңмен бірге басталған тіршілік жөнінде айтылған тұсты жауып оқу

3 — топ . 1 . Әңгіме мазмұнына сай сурет салу

2 . Әңгімедегі қоянға қатысты тіркестерді тауып оқу .

оқушылардың жұмыстары тыңдалып , талданады .

 

!Ү . Сабақты қорыту.  Әр топқа сұрақ беріледі

1 — топ Қоянның құлағы неге ұзын ?

2 — топ Қоянның алдыңғы аяқтары неге қысқа ?

3 — топ қоянның терісі қыста неге ақ , жазда нег сұр болады ?

Оқушыларға жаппай сұрақ беру

1 . қоян қандай мақсатпен жолға шықты ?

  1. Автор әңгіме мазмұны барысында не айтпақшы болды ?

Әңгіме кейіпкері қоянмен кездесу

« еріншек , жалқау болмай , еңбекқор , білімді болыңдар . Мен сияқты қорқақ болмай , батыл болыңдар !» — деп қоштасады .

 

Ү . Оқушыларды бағалау.

Бағалау парағын жинап , бағалау .

 

ҮІ. Сабақты аяқтау.