Қалдықты табуға берілген құрама есеп .

Пәні :Математика
Сыныбы :2
Күні :
Сабақтың тақырыбы :Қалдықты табуға берілген құрама есеп .
Құзіреттілікке жеткізетін сабақтың мақсат – міндеттері :апараттық : амалдар туралы түсініктеріне сүйене отырып , « Қалдықты табуға берілген құрама есептер » туралы ақпаратты меңгерту ;

коммуникативтік :  Қалдықты табуға берілген құрама есеп  тапсырмаларын орындау арқылы жаңа материалды бекіту , балаларды өз бетінше жұмыс істеуге жаттықтыру , есептерді тез және дұрыс орындауға баулу , есептеу дағдыларын қалыптастыру , ойлау қабілетін мдамыту ;

проблеманы шешу : проблемалық жағдайаттарды шешуде өз бетімен жұмыстануға машықтандыру , танымдық қызметін арттыру ;

 

Сабақтың типі :Аралас сабақ
Сабақта қолданатын педагогикалық технологиялар:Ынтымақтастық , білім беруді ізгілендіру , дидактикалық бірліктерді ірілендіру , дамыта оқыту
Сабақтың әдісі :Баяндау , түсіндірмелі – иллюстративті , практикалық , көрнекілік .
Пәнаралық байланыс :Қоршаған орта , математика , әдебиеттік оқу
Сабақтың барысы :Мұғалімнің қызметіОқушылардың қызметіКүтілетін нәтиже
1 Ұйымдастыру бөлімі— амандасу , түгендеу :

— оқу – құралдарының дайындығы , кезекшінің жұмысын тексеру ;

— сабақтың мақсат – міндеттерін таныстыру :

— бүгінгі сабаққа оқушылардың қызығушылығын ояту .

— амандасу :

— оқу – құралдарының дайындайды ;

— кезекшілік міндеттерін атқарады ;

— сабақтың мақсат – міндеттерімен танысады ;

— көңіл – күй көтерінкі болады .

— сынып сабаққа дайын :

—  кезекшілік атқарылды ;

— мұғалім мен оқушының арасында ынтымақтастық қарым – қатынас орнайды .

2 . Үй тапсырмасын тексеруДәптерлерін жинап алады .Дәптерлерін жинап береді .Өз бетімен орындалған жұмыстың нәтижесін талдау .
3 . Өткен материалды қайталау арқылы жаңа материалды қабылдауға дайындықАуызша жаттығулармен жұмыс :

1 . Сиыр 4 аяғымен тұрса 200 кг , 2 аяғымен тұрса неше кг болады ?

2 . Аюда 9 кг бал болды . Ол бірнеше кг бал жегеннен кейін ола 4 кг бал қалды . Аю неше кг бал жеді ?

 

1 . Сиыр 2 аяғымен тұрса 200 кг болады .

2 . Аю 5 кг бал жеді .

 

Мұғалім қойған проблеманы қалай шешетінің бұрынғы алған білімдеріне сүйене отырып түсіндіреді .

 

4 . Оқушылардың білімдеріне сүйене отырып , жаңа материалды меңгертуді ұйымдастыру .а ) 31 асықты балаларға 4 асықтан қалай бөліп беруге болады ? Неше бала асықтар алды ? 31 – дің ішінде төрт – төрттен неше рет болды ? Барлық асықтар балаларға бөліп берілді ме ? Неліктен ? Тексер .

Жазуды оқы : 31 : 4 = 7 ( қалдық 3 ) .

31 – бөлінгіш , 4 бөлгіш , 7 – бөліндінің мәні , 3 – қалдық .

Тексеру : 7 * 4 + 3 = 31

ә ) Егер 16 орындықты әр қатарға 5 орындықтан қойса , неше қатар шығады ? Неше орындық артылып қалды ?

 

 

16 — 5 – 5 – 5 = қалдық 1  .

16  – бөлінгіш , 5 бөлгіш , 3 – бөліндінің мәні , 1 – қалдық .

Тексеру : 5 + 5 + 5 + 1 = 16

Түсіндірілген тақырыпты мұқият тыңдап , айтылған бөліктерін дәптерге жазады .

 

 

 

31 : 4 = 7 ( қалдық 3 ) .

31 – бөлінгіш , 4 бөлгіш , 7 – бөліндінің мәні , 3 – қалдық .

Тексеру : 7 * 4 + 3 = 31

 

 

 

 

 

 

16 — 5 – 5 – 5 = қалдық 1  .

16  – бөлінгіш , 5 бөлгіш , 3 – бөліндінің мәні , 1 – қалдық .

Тексеру : 5 + 5 + 5 + 1 = 16

Жаңа тақырып бойынша материалды жетік меңгеріп , осы білімдерін тапсырмаларды орындау кезінде пайдалана білуі .

Берілген тапсырманы тез , әрі дұрыс орындау арқылы білімдерін шындайды .

5 . Жаңа материалды мұғалім көмегімен бекіту .№ 1 .Кестені пайдаланып , есептер құрастыр және оларды шығар .

 

  Бағасы   Саны   Құны
     ?       480 теңге
20 теңге        ?80 теңге
20 теңге        4       ?

80 : 4 = ?     80 : 20 =  ?      20 * 4 = ?

  Бағасы   Саны   Құны
20 теңге           480 теңге
20 теңге       4 80 теңге
20 теңге       480 теңге

№ 1 . Есептеп жазуын жазады .

 

80 : 4 = 20     80 : 20 =  4    20 * 4 = 80

 

Тапсырманы орындау барысында балалардың ойлауын қалыптастыру , есеп шығару қабілетін одан әрі дамыту .
Сергіту сәті :                Қуырмаш

Қуыр , қуыр , қуырмаш ,

Тауықтарға тары шаш .

Бас бармақ , балалы үйрек ,

Ортан терек , шылдыр шүмек ,

Кішкене бөбек

Балалар сергіту сәтін орындайды .

Қуырмаш

Қуыр , қуыр , қуырмаш ,

Тауықтарға тары шаш .

Бас бармақ , балалы үйрек ,

Ортан терек , шылдыр шүмек ,

Кішкене бөбек

Оқушылар сергіту сәтін орындады .
№ 2 .

50 + 20 =              83 – 45 =

38 + 62 =              71 – 50 =

60 – 39 =              100 – 22 =

12 + 30 =              15 – 7 =

75 – 29 =

 

№ 2 .

50 + 20 = 70            83 – 45 = 38

38 + 62 = 100          71 – 50 = 21

60 – 39 = 21             100 – 22 = 78

12 + 30 = 42             15 – 7 = 8

75 – 29 = 46

 

Есепті жүйелі орындап , шығаруға дағдыландыру .

№ 3 .

5 * 2 + 5 =                 9 * 2 – 7 =

( 18 – 2 ) : 2 =           15 + 2 : 2 =

2 + 6 * 2 =                ( 3 – 0 ) : 3 =

5 : ( 15 – 10 ) =         ( 18 – 9 ) : 3 =

№ 3 .

5 * 2 + 5 = 15            9 * 2 – 7 = 11

( 18 – 2 ) : 2 = 8         15 + 2 : 2 = 16

2 + 6 * 2 = 14             ( 3 – 0 ) : 3 = 1

5 : ( 15 – 10 ) = 1        ( 18 – 9 ) : 3 = 3

6 . Жаңа материалды өз бетімен бекіту .№ 5 .

1 . 40 – қа дейінгі 4 – ке бөлінетін сандарды жаз .

2 . Санды 4 – ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін ?

3 . 3 – ке бөлгенде қандай қалдықтар қалуы мүмкін ?

4 . 2 – ге бөлгенде ше ?

40 – қа дейінгі 4 – ке бөлінетін сандарды жазады .

1 . 4 , 5  , 6  , 7 ,  8 , 9  , 10 , 11  ,12 , 13 . 14 , 15 , 16 , 17 , 18 , 19 , 20 , 21 , 22 , 23 , 24 , 25 , 26 , 27 , 28 , 29 , 30 , 31 , 32 , 33 , 34 , 35 , 36 , 37 , 38 , 39 , 40 ;

2 . ( 1 қалдық ) , ( 2 қалдық ) ,

( 3 қалдық ) ;

3 . ( 1 қалдық ) , ( 2 қалдық ) ;

4 . ( 1 қалдық ) ;

 

Тапсырманы орындай отырып , білімдерінің шыңдалуы .

№ 7 .

а = 0 , 1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7 , 8 , 9 , 10 деп алып , 3 * а және 4 * а өрнектерінің мәндерін тап .

 

 

 

 

 

Кел , ойнайық !

№ 7 .

3 * 0 = 0      3 * 1 = 3     3 * 2 = 6

3 * 3 = 9      3 * 4 = 12   3 * 5 = 15

3 * 6  = 18   3 * 7 = 21   3 * 8 = 24

3 * 9 = 27    3 * 10 = 30

4 * 0 = 0       4 * 1 = 4     4 * 2 = 8

4 * 3 = 12     4 * 4 = 16   4 * 5 = 20

4 * 6 = 24     4 * 7 = 28   4 * 8 = 32

4 * 9 = 36     4 * 10 = 40

 

92016321181639
мультфильм
7 . Үйге тапсырма .№ 6 . Теңдеу құр және шығар .

Тоғжанның ойлаған санын 4 есе кеміткенде 5 шықты . Сол санды тап .

Мағжанның ойлаған санын 4 есе арттырғанда 16 шықты . Сол санды тап

 

№ 6 . Теңдеу құрады және шығарады .

Х : 4 = 5      Х *4 = 16

Х = 5 * 4     Х = 16 : 4

Х = 20         Х = 4

20 : 4 = 5     4 * 4 = 16

Алған біліміне сүйеніп , өз бетімен жұмыстанады .
Бағалау .Оқушылардың сабақққа қатысу белсенділігіне , тақтаға шығып есеп шығаруына байланысты бағаланады .Өз әрекеттерінің күшті және әлсіз жақтарын көрсетеді . Өз бағасын мұғалім бағасымен салыстырады . Өз іс әрекетін бағалайды .Өз іс әрекетінің нәтижесін көре