«300,450 және 600 бұрыштар үшін синустың ,косинустың және тангенстің мәні» тақырыбына есеп тер шығару

Сабақтың тақырыбы: «300,450 және 600 бұрыштар үшін синустың ,косинустың және тангенстің мәні» тақырыбына есеп тер шығару.

Сабақтың мақсаты: Білімділік. 300,450 және 600 бұрыштар үшін синустың ,косинустың және тангенстің мәнін, негізгі тригонометриялық тепе-теңдіктерді, Пифагор теоремасын, тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы және тангенсі формулаларын пайдаланып есеп шығару дағдыларын арттыру.

Дамытушылық. Математикалық есептерді шығару арқылы логикалық ойлау, байқау қабілеттерін және білім, білік дағдыларын дамыту

Тәрбиелік.

Сабақтың типі: Бекіту сабақ

Сабақтың түрі: Дәстүрлі

Көрнекілігі: Интерактивті тақта, таратпа қағаздар

Әдісі: сұрақ-жауап, есептер шығару, өздік жұмыс жазу, деңгейлік тапсырмалар орындау

Барысы: ұйымдастыру

Үй жұмысын тексеру

Сұрақ-жауап (үйге берілген тапсырма бойынша оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды)

Есептер шығару

Өздік жұмыс орындау

Қорытындылау

Үйге тапсырма

  1. Үй жұмысын тексеру

№281

1) ,

 

2) ,

 

3)

 

 

4)

 

 

 

  1. 2. Сұрақ-жауап
  2. Есептер шығару

№155(есептер жинағынан)

4.

№160

Тікбұрышты үшбұрыштың бір катеті 8 см, ал гипотенузасы екінші катетінен 4 см артық. Гипотенузаны табыңдар.

 

a=8см, b=x,    c= x+4

64+x2=x2+8x+16

8x=48

x=6

c=6+4=10                     жауабы: 10 см

 

Ауызша есеп (суретке қарап, белгісізді тап)

 

 

 

 

 

 

 

AB=6см, АС=5см                                                           BС=1см, АС=см

 

 

 

Дарынды оқушылармен жұмыс

1.АВС үшбұрышының бүйір қабырғалары АВ= ВС=5 см, табаны АС=8 см. Сүйір бұрышының синусын, косинусын, тангенсін тап.

2.Тік бұрышты үшбұрыштың катеті 21 см тең, ал гипотенузасы 35 см. Үшбұрыштың биіктігін табыңыз.

3.Ромбының диагональдары 18 см және 80 см тең. Ромбының қабырғасын анықтаңыз.

Нашар оқитын оқушымен жұмыс

  1. Sin600 2) cos 300, 3)ctg600  мәндерін жаз

 

Қорытындылау, бекіту

Өздік жұмыс