С. Мұқанов. Көкшенiң көрiнiсi
| Пәні: | Ана тілі | Сыныбы: 3 «в» сынып |
| Сабақтың тақырыбы: | С. Мұқанов. Көкшенiң көрiнiсi | |
| Жалпы мақсат: | Автордың идеясын таба білуге, шығармадағы ойды талдауға, өздігінен ой қосуға үйрету. | |
| Сілтеме: | Ана тілі оқулығы. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық, 41, 78, 104 беттер. Электронды оқулық, интернеттен «Көкшенің көрінісі» видео. | |
| Оқу нәтижелері: | Оқушылар идеясын табуды, мәтінді талдауды, тапсырмалар арқылы өздігінен ой қосуды үйренді. | |
| Ақпарат көздері, қолданатын материалдар: | Оқулық, интер белсенді тақта, флипчарт, электронды оқулықтар, тақырыпқа байланысты суреттер, слайд. А форматтағы қағаздар, маркер,стикер, күлегештер. | |
| Негізгі идеясы: | Табиғат адам бойына шабыт, көңіліне қуат, сезіміне сұлулық пен сағыныш ұялатады. Адам бойына адамгершілік қасиеттерді қалыптастыратын мол тәрбие көзі. | |
| Әдіс тәсілдер: | Топпен жұмыс: жұппен жұмыс топта талқылау. АКТ қолдану: электронды оқулық. СТО: «Блум таксономиясы» ОҮБ: (Табыс критерийлері бойынша) | |
| Дереккөздері: | Оқулықтан алынған тапсырмалар, материалдар, ғаламтордан алынған видео, автор туралы мәліметтер. | |
Тапсырмалар
| Тапсырма түрлері | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушының әрекеті | Тапсырмалар жүйесі | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу. | Сыныпты үш топқа бөлу. Сюжетті суреттер арқылы топқа бөлу. Топ басшыны тағайындау. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||
| 1)Білу. | Үй тапсырмасын сұрау. | Үйге берілген тапсырманы айтады. Талдайды. | Бір біріне сұрақ қояды.
| |||||||||||||||||||||||||||||||
| Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру. | Салып келген суреттерін өзара бағалайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
| Мына фильмде не көрсетілген? Көкшетауды кім көрді? Бурабайдың әсемдігін суреттеп айтып беріңдер. | Оқушыларға көрсетілген бейнефильмнен не көргендерін айтады. Оқушылар топтастыру арқылы Көкшетауды суреттеп береді. | Өзіндік жұмыс. Тапсырмамен танысу, ойлану. | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| 2) Түсіну. | Оқулықта берілген мәтінді түсіндіру. Автор туралы интертақтадан электронды оқулықтан толық мәлімет беріп кету. Оқулықпен жұмыс. | Балалар тізбектей оқиды.
Автор туралы не білетіндерін айтады. Түртіп алу. Дәптерге жазып алу. | Өзіндік жұмыс. Алған мәліметті жүйелейді.
Дәптермен жұмыс істейді. Толықтырады. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| Сергіту жаттығуы. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 3) Қолдану | Мәтіннен Көкшені суреттейтін тұстарын тауып оқып, топта талдайды.
Автордың негізгі ойын постерге түсіріңдер. (Кері байланыс орнату.) | Топта Көкшені басқаша қалай суреттеуге болады? деген сұраққа балалар жауап іздейді.
Постер құрастыру арқылы автордың негізгі ойын түсіреді. | Топпен жұмыс. Зерделей отырып өз ойларын постерге түсіреді. Бірінің білімін бір толықтырады. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| 4) Талдау. | Шығарманы талдау. Көкшенің көрінісін дәл осылай суреттеуге ақынға не түрткі болды? (Кері байланыс орнату.) | Оқушылар өз ойларын ой талқыға салады. Дебат әңгіме жүреді. | Көкшетау көрінісін тағы қандай ақындар тілге тиек еткенін ойларына түсіріп айтады. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| 5) Жинақтау. | Көкшетаудың адам өміріне пайдасы туралы әңгімелеу. Семантикалық картамен жұмыс. (Кері байланыс орнату.) | Жазғы сауықтыру кешендері және демалыс орны туралы мәлімет жинақтайды. Өз бетімен жұмысты орындайды. | Алған білімдерін толықтырып отырады. Өзара талдайды. | |||||||||||||||||||||||||||||||
| 6) Бағалау. | Сонымен Көкшенің табиғатын бізге жеткізген автордың еңбегіне көзқарастарың қандай? Сендерге мәтін ұнады ма? Осы алған білімдеріңді достарына, ата аналарыңа айтып бере аласыңдар ма? (Кері байланыс орнату.) | Балалар жауаптарын айтады.
Өзара пікір туады.
Иә немесе жоқ жауаптары айтылады. | ОҮБ. Табыс критерийлері бойынша алдын ала құрылған бағалау шкаласымен бағаланады.
| |||||||||||||||||||||||||||||||
| Үй тапсырмасы: | Мәтінді бөліктерге бөліп, талдау. | Табиғат | ||||||||||||||||||||||||||||||||
| Рефлексиялық кезең. | Сабақтан алған әсерлерін тақтаға қоңырау кезінде жазып кетеді. | |||||||||||||||||||||||||||||||||