Қозғалмалы ойындар

Сабақтың тақырыбы: Қозғалмалы ойындар

Сабақтың мақсаты:  

  • Оқушылардың қозғалмалы ойынына қызығушылығын арттыру, қозғалмалы ойындар технологиясын терең меңгерту;
  • Ептілік, икемділік қабілеттерін дамыту;
  • Бәсекеге қабілетті болуға, ұйымшылдыққа, ззара көмектестікке тәрбиелеу.

Өтетін орны: спортзал 116

Сабақтың типі: Жаңа білімді игеру

Құрал—жабдықтар: гимнастикалық таяқшалар, доптар, секіртпе, ысқырық, сақиналар

Сабақтың мазмұныЖүктемеӘдістемелік нұсқаулар
I

1)

 

 

 

2)

 

3)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4)

 

 

 

 

 

 

 

5)

 

6)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III

Дайындық бөлімі:

Оқушыларды сапқа тұрғызу:
а)сәлемдесу;
б)сабақтың тақырыбы мен

мақсатын хабарлау.

Саптағы жаттығулар:
а) Оңға! Артқа! Солға! Солға!

Жүру және оның түрлері:
а) қолды жоғары тік көтеріп,

аяқтың ұшымен жүру

ә) қолды екі жаққа созып, өкшемен

жүру

б) қолды белге қойып, сыртқы

қырымен жүру
в) қолды белге қойып, ішкі

қырымен жүру

Арнайы жүгіру жаттығулары:
а) аяқты артқа бүгіп жүгіру

ә) тізені жоғары көтеріп жүгіру
б)оң (сол) жақ қырмен тіркеле

адымдап жүгіру
в)аяқтың ұшын созып, алдыға

қайшы тәріздес жүгіру

г) жылан тәріздес жүгіру

Оқушыларды бір лекке тұрғызу:
а) 1,2,3,4санал!

Жалпы дамыту жаттығулары:

а) бастапқы қалып: қолымыз белде

1,2,3,4- мойнымыз оңға (солға)

айналдыру
ә) б.қ. қолымыз белде
«1»- басымызды алдыға түсіру
«2»- басымызды артқа қою
«3»- оңға
«4»- солға қою
б) б.қ. гимнастикалық ағашта оң

қолмен ұстау
«1»-аяқтың ұшымен көтерліп,

қолды үстіге көтеру
«2»- гимн. ағашта сол қолмен

ұстап б.қ. келу
«3,4»- жатығуды қайталау
в) б.қ. екі қолмен гимнастикалық

ағашты ұстау
«1»- сол аяқпен алға кең қадам

жасап, екі қолды жоғары көтеру
«2»- б.қ. келу керек
«3»- оң аяқпен алға кең адым

жасап, екі қолды жоғары көтеру
«4»-б.қ.-келу керек
г) б.қ. негізгі тұрыс екі қолмен

гимн. ағашты ұстау

«1»- қолды кеуде тұстан ұстау

керек
«2»- екі қолды алдыға созу
«3»- қолды үстіге көтеру
«4»- б.қ.-келу керек
ғ) б.қ. екі қолды жоғары көтеру,

аяқты алшақ ұстау

«1,2,3»-оң жаққа иілу
«4»- б.қ.
д) б.қ. қолды алдыға тік ұстау
«1»- оң аяқтың ұшымен сол

қолға тигізу
«2»- б.қ.
«3»-сол аяқтың ұшымен оң

қолға тигізу
«4»- б.қ.
е) б.қ.тік тұру
«12,3,4»- екі аяқты қосып, түзу

секіру, бір орында
«1,2,3,4»- қолды алдыға созып,

сол аяқты бүгіп, оң аяқпен

секіру
«1,2,3,4»- қолды жоғары көтеріп,

оң аяқты бүгіп, сол аяқпен

секіру

4 қатардан 1 қатарға тұру
Жаттығу жасайтын орынға бару

Негізгі бөлім:

Қозғалыс ойындары:

Оқушыларды 2 топқа бөлу:

         а)  Секіргішпен  секіру  (ұлдар),  

сақинаны  белге салып 

айналдыру (қыздар)

          ә) Секіргішпен  секіру 

(қыздар),сақинаны  белге салып 

айналдыру (ұлдар)

 

         

«Қораздар шайқасы» ойыны:

Бұл ойын үшін алдын — ала мүмкіндігінше үлкен етіп, дөңгелек сызу керек. Қарсыластар бір аяқтап жүріп, дөңгелек ішінен бір — бірін итеріп шығаруы керек. Екінші аяғы жерге тисе, ол ойыншы ұтылған болады.

 

«Арқа» ойыны:

Ойыншылар екі топқа бөлінеді. Бірінші топтың мүшелері теріс қарап тұрып, аяқтарының арасымен допты екінші командаға бағыттайды. Одан кейін екінші команда қайталайды

Арқан тартыс :ойыны

Ойынға ұзындығы 10 метрдей жуан кендір арқан керек. Ол арқанның тең ортасынан орамалмен орап белгі жасайды, белгінің екі жағынан бір жарым-екі метрдей жерден тағы да жогарыдағы тәртіппен белгілейді. Ойынға қатынасушылар тең екі топқа бөлінеді. Олардың саны 10—12 адам болуы мүмкін, ойыншылар бойларына қарай қатар түзеп тұрады.

Ұшты-ұшты ойыны:

«Ұшты-ұшты». Жүргізуші түрлі құстардың атын атап, «ұшты-ұшты» деп қолдарын сермейді, барлық ойыншылар қайталап, қимылдар жасайды. Бір сәт жүргізуші: мысалы «сиыр» дейді; егер ойыншылардың біреуі қолын былғап қалса, ол қандай да болсын бір тапсырманы орындайды.

Қордынды бөлім:
— жаттығу орнын жинастыру
— сапқа тұрғызу
— сабақты қортындылау
— оқушыларды бағалау
— тұрған сап арқылы залдан шығу

 

 

12′-15′

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5рет

 

 

4-5рет

 

 

 

 

4-5рет

 

 

 

 

 

4-5рет

 

 

 

 

 

 

 

4-5рет

 

 

 

 

 

 

4-5рет

 

 

 

4-5рет

 

 

 

 

 

 

4-5рет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25′-27′

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушының сырт бейнесіне назар аудару

 

команданы дұрыс орындау керек
денені тік ұстап, қолды жоғары тік созу керек, ара қашықтықты сақтау

 

 

 

денені тік ұстау

 

бір тізбек болып тұрған балаларды сап бастаушы алаңның бір шетінен екінші шетіне дейін бастап жүгіріп, содан соң жылан жасап жүгіреді

 

Тоқтау, мұғалім командасы арқылы солға бұрылу, бір қатардан төрт қатарға тұрғызу

Гимнастикалық таяқтармен (төрт баланың бірігуі арқылы)
жаттығуларды жасағанда денені тік ұстау керек

Әр жаттығудыдұрыс, әдемі етіп орындауды талап ету.

жаттығу саналу ретімен жасау

 

 

 

гимн. ағашты алақанның сырт жағымен ұстап, шынтақты бүкпеу керек

 

 

 

мұнда алға кең адымдап, қолды бүкпей түзу ұстау керек, аяқтың ұшымен тұру керек, ал денені тік ұстау керек

 

 

шынтақты жанға қою

екі қолмен гимн. ағашты ұстау қолды тік ұстау керек
жаттығу жасағанда тізе бүгілмеу керек

аяқтың ұшымен секіру

команда арқылы мұғалім командасы арқылы

 

 

 

 

 

 

 

оқушы жаттығу жасағанда көпірге жауырынмен тұру

5-7сек

 

мұғалімкомандасы «Бір лекке тұр!»   арқылы оңға бұрылу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғалімнің  командасы бойынша қатар түзеп сапта түрған ойыншылар оң жақ шетінен бастап қатар санын «бір, екі, үш»… деп сол жақ шетіне дейін санап шыгады. Сөйтіп тақ жағы бір бөлек, жұп жағы бір бөлек бөлініп шығады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түгел тыңдауын қадағалау.

Толық сапқа тұруларын қадағалау.Сабаққа қатысуына байланысты бағалау

Түгел қоштасуын қадағалау.

Бір саппен шығуын қадағалау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақырыбы: Қозғалмалы ойындар – «Ұшты-ұшты» ойыны

  1.       Сабақтың мақсаттары:

1)

2)

3)  Қозғалмалы ойындар физикалық тәрбиелеу әдісі ретінде кеңінен қолданып, физикалық тәрбиелеу сабақтарында қолданып, бірқатар білім беру, тәрбиелеу және дене шынықтыру (тәрбиелік мақсаты)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.     Сабақтың міндеттері:

1)  Білім беру міндеттеріне жүгіру, секіру, барысында пайда болған  дағдылардан сонымен қатар гимнастика, жеңіл атлетика, спорттық ойындармен шұғылдану барысында қалыптасады.

2) Тәрбиелеу міндеттеріне физикалық (жылдамдық, шыдамдылық) және моралді-еріктік (адалдық, ұжымдастық) тәрбиелеуден негізделеді.

3)   Дене шынықтыру міндеттеріне организмнің қалыпты дамуы мен денсаулықтың нығаюы әсер етеді.

 

 

  • Өтетін орны, уақыты: спорт зал №116, 18.02.2012жыл 10:50-11:35

 

  1. Қатысатын сынып: 4 «Ғ» сыныбы

 

  1. Сабақтың типі:    Жаңа сабақты игеру

 

 

  1. Көрнекі құралдар:   гимнастикалық таяқшалар

доптар

секіртпе

ысқырық

сақиналар

арқан

 

VII.    Пәнаралық байланыс: АӘД