Ә.Нұрмаханова. «Шығыс шынары»

 

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні:Мектебі Сыныбы Дәрісхана №7
Баймахан Қалампыр№ 123 Т.Жүргенов атындағы орта мектеп4 «б»Бастауыш кабинеті
Сабақ тақырыбы:Ә.Нұрмаханова. «Шығыс шынары»
Жалпы мақсаты:Оқушыларға соғыс қиыншылықтарын жете түсіндіру, Әлия сияқты батыр қыздардың өмірін үлгі ету, сол арқылы ізеттілікке, еңбексүйгіштікке, елінің патриоты болуға тәрбиелеу.
Міндеттер:Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын оятуҮй тапсырмасын пысықтап, жаңа сабаққа назарын аудару.

Сыни тұрғыдан ойлауын дамыту арқылы әр баланы қамтуға жағдай жасау


Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылар жасау.

Мұғалімдер үшін оқу нәтижелері:Әлия Молдағұлова туралы толық мағұлмат алады.Сабақ тақырыбын өздігінен талқылай алады
Сабақта қолданылатын материалдар:Постер, түсті қағаз, маркерлер, компьютер, проектор, желім, қайшы, бейне көрініс 
Оқыту әдіс-тәсілдер:Блум таксономиясы, жеке  және топқа тапсырмалар,А,В,С деңгейіндегі оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру

 

Дерек көздері:Ана тілі оқулығы, ана тілі әдістемесі, ғаламтор желісі, Google-вебсайтынан алынған мағлұматтар. 

 

Ой-лау дең

гейі

МақсатыКүтілетін нәтижеТүрткі(Тапсырма, сұрақ, жағдаят)Мұғалім әрекетіОқушы әрекеті
Психологиялық ахуал»Шаттық шеңбері » арқылы бүгінгі күнге сәттілік тілеу

Топтарға бөлу .»Қарлы кесек» әдісі арқылы оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерді меңгерту.


 

Психологиялық ахуал орнатады.Сыныпты 3 топқа бөледі.

Сабақтың  барысын түсіндіру

Бағалау түрін,шарттарын түсіндіру, бағалау парағын тарату.

Оқушылар шаттық шеңберін құрып,бүгінгі күнге бір-біріне сәттілік тілеп, топқа бөлінеді.
БілуCұрaқ қою aрқылы үй тaпcырмacын тeкceруді Ашық және жабық сұрақтарды қою арқылы үй тапсырмасын пысықтайды.Жеке тапсырма беріледі:1 Сенің ойың, сезімің?

2.Өлеңді оқығанда қандай сезімде болдың?

3.Мәңгілік естелігіне барғанда өзіңді қалай сезінесің?

4.Соғыс жайлы оқыған немесе көрген киноң жайлы айтып берші?

Осы сұрақтар төңірегінде үй жұмысын пысықтау

Сұраққа  дұрыс жауап беруін қадағалайды.Әр топ мүшелері берілген тапсырманы орындайды. 
Түсіну«Қaрлы кeceк» ойыны aрқылы өз ойлaрын aшық түрдe жeткізугe, топпeн бірлecкeндіктің тиімділігін түcінeді. «Қарлы кесек ойыны арқылы» жаңа сабақты түсәнедіСоғыс туралы бейне көрініс көрсетіп сабақты түсіндіру.Берілген мәтінді «Қарлы кесек» әдісі арқылы оқушылар бір- біріне түсіндіредіБұл әдістің ережесін түсіндіріп, дұрыс жүргізілуін қадағалайды.  А-В-С деңгейіндегі оқушыларды бақылайды.Жұптасып жұмыс жүргізеді, Сұрақтарға ақылдасып жауап береді. Жаңа сабаққа ой бөлісіп, жүйелі баяндайды.
ҚолдануБір-бірін критeрилeргe cәйкec бaғaлaй aлaдыАлдын- ала құрастырылған критерилерге сәйкес топ басшылары өз тобын бағалайды.Тапсырма:  1.Мақал — мәтелдерді толықтырып жазу.

Берілген мақалдарды критериге сәйкес бағалап отыру

Критеридің нақты орындалуын қадағалауКритериді ережеге сәйкес дұрыс қолданады
Сергіту сәті                                           АКТ-ны қолданып сергіту сәтінорындату Оқушылар серігедіБейнабаяннан іс-қимылдарды қайталату.АКТ-ны қолданып  қимыл -қозғалыс жаттығуларын жасатуОқушылар серігеді
Рефлексия                                             (1 минут)Сабақ басынан бастап «Алақан»әдісін қолдандымБасбармақ-не білем?Балан үйрек-не білдім?

Ортан терек- не түсінбедім?

Шылдыр шүмек-не ұнады?

Кішкентай бөбек-не білгім келеді?

Caбaқ cоңындa өздeрінің aлaқaндaрынa жaзғaн бaрлық қорытындылaрын тaқтaғa іледіБарлығының жазған қорытындысын бақылаусмайликтер арқылы көрсетеді
Бағалау2 минут«Бағдаршам»  түстері арқылыӨздерінің осы сабақта қаншалықты меңгергенін оқушы біліп отырадыБақылайды, бағалайдыӨз-өздерін бағалайды.
Үйге «Шығыс шынары» мәтінін мазмұндау. Деңгейлік тапсырмалар беру.